Hoi Allemaal Heb een vraag, mijn cyclus is altijd rond de 29 a 30 dagen 19 oktober was mijn laatste ongi en ik moest normaal gesproken dan vrijdag of zaterdag ongi worden maar nee dus ik dacht oh weer een lange cyclus dus wacht wel af tot maandag en dan ga ik eens een test halen....maar ik had nog een test liggen van kruidvat zo.n 2 voor 5 euro test met zo.n pipetje......dus ik wou douchen en dacht ik ga eerst even een testje doen, dus hij werd helemaal roze eerst zoals altijd en toen keek ik weer binnen een minuut ongeveer en zag ik al een streepje opkomen en later keek ik weer, dit was wel binnen de 5 minuten en was het natte van de test zeg maar weg en zag ik 2 strepen staan, de test streep was niet zo donker als de controle streep maar de streep stond er wel, iedereen ziet hem duidelijk staan. dus ben ik nu zwanger ja of nee? en wanneer uitgerekend dan als ik uit ga van een cyclus van 29 a 30 dagen en laatste ongi op 19 oktober hoop op veel reacties want zit nu in onzekerheid gr
Een streep is een streep dus zwanger!! Je zult dan ongeveer 4 weken zijn.. Heb je een foto? En alvast gefeliciteerd!!