Hey Dames. Sinds januari van de pil af en nu 2x een cyclus gehad van 37 en 32 dagen. Was de bedoeling om het te laten voor wat het was maar het begin toch te kriebelen dus ovulatie testen besteld van Sensitest. Naar goede gesprekken. Deze zijn gisteren binnen gekomen. Wij werken beide onregelmatig en erg lastig om dan het juiste moment te vinden. Gisteren 2 testjes gedaan en vanmorgen weer een. Kan hij nog donkerder of is dit mijn piek. De onderste is van vandaag en de 2 bovenste van gisteren.
Ik hoorde wel gisteren van @Namar dat die 24-48 uur ingaan na gelijke strepen (en daarna wel je piek zoeken) dus dan krijg je wrsch morgen je ei al. Succes! Ik zal foto van mijn ‘knallers’ erbij doen, lang niet zo paars als de jouwe! Lekker duidelijk, fijn! In januari heel lang getest en toen piek, in feb meteen de eerste een piek. In maart (niet op foto) helaas piek net gemist.
@Visje79 Dank je wel voor je foto. Dan is inderdaad die van mij heel paars. Rest van de dames dank je wel. Was een beetje verbaasd al zo snel.
@Visje79 Voordat @Namar voor gekke henkie wordt verklaard Zie bijlage onder het kopje: resultaat van de test (positief) en onder het kopje uitslag is positief Je bent dan ook eigenlijk altijd bv 1/2 dpo omdat je nooit weet wanneer eitje in de 24-48 uur na positieve test springt Beste check of je eitje echt geweest is is de thermometer in de bibs Tenzij je een gyn zo gek krijgt om elke maand de reis van je eitje te checken of je bloedwaarden. Het tempen geeft zoveel extra info, zelfs als je het niet stelselmatig op de dezelfde tijd na hetzelfde uren slaap doet. @Visje79 bij jou zouden de testen wel knallen als je met een 10 MIU test zou testen
Vind je hem niet donker genoeg? Hij knalt enorm. Zo heb ik deze testen nog nooit gezien. Donkerder gaat hij echt niet worden haha! Je hebt perfecte timing gehad om te gaan testen in ieder geval Heel veel plezier! Hopelijk is je volgende positieve test een zwangerschapstest!
De sensitesten werden nooit zo donker bij mij, je hebt je piekgevonsen, in mijn ogen kan deze niet donkerder hoor hppelijk word dit vervolgd door een positieve zwangerschapstest
Hihi nee geloof niet dat ie nog donkerder kan! We willen je de eerste 2 dagen niet meer online zien want je hebt andere dingen te doen
Helaas wel online Gister niks kunnen doen. Helaas late dienst en mijn vriend nacht liepen mekaar mis. Gelukkig dinsdag nog wel en vanavond hem maar ff aan zn oren mee het bed insleuren
@Colinn Hahaha aan zijn oren meesleuren is leuker. In iedergeval nu op het wachtbankje. Dat word een puzzelboekje scoren om de tijd te doden
Als opvolger van de donkere ovulatie test. Bijna 2 weken verder hoeveel dpo ben ik niet in thuis. Deze predictor express
Wat een mooie test! Gefeliciteerd hoor! En leuk om dit zo te lezen dat je je ovu piek hebt gevonden en nu even later deze test!