Ben ik gierig?

Discussion in 'De lounge' started by Pluis81, Dec 31, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sisa

Sisa VIP lid

Jun 13, 2008
    5,552
    1
    0
    Gierig vind ik het niet, wel erg zuinig. En als jij er geen moeite mee hebt om in dat vieze stof te graaien, lekker doen dan ;)
    Ik gebruik zelf altijd een nieuwe zak en gooi er gelijk een eetlepel waspoeder in, dan ruikt het heerlijk als je stofzuigt. Tenminste, boven dan, beneden heb ik sinds kort een stofzuiger die niet met zakken werkt.

2. draak86

draak86 VIP lid

Mar 7, 2008
    5,427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Ik doe het weleens eens als ik vergeten ben nieuwe zakken te halen.

3. Rica

Rica VIP lid

May 16, 2008
    7,521
    105
    63
    Female
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Nee doe dit niet, ik haal ze bijj de action, kost geen drol.
    Ik hoef geen stofnesten aan mn vinger maar het is zeker handig en niet gierig hoor! hiervoor had ik een stofzuiger waar alleen die dure zakken inkonden van phillips...nou Dat was mij ook een beetje TE aangezien hij snel vol zit met hondenharen

4. siepie

siepie Fanatiek lid

Apr 28, 2010
    3,424
    3
    38
    Haha mijn man doet dit ook hoor ;)
    Ik vind het goor dus ik doe het niet, ik doe er gewoon een nieuwe in maar hij is van de stofzuiger ;)

5. Wardi

Wardi Bekend lid

May 6, 2008
    830
    0
    0
    Mama : )
    Far far away...
    Ik doe dat ook! Een boodschappenzak gebruik ik ook vaker, dus waarom deze niet. En als je je vingers niet wilt gebruiken dan brengt een vork ook uitkomst :D Maar ik gebruik gewoon mijn handen, daar heb je weer handzeep voor.

Maar meteen even een vraag want ik heb geen idee waar ik stofzuigerzakken voor mijn oudje kan krijgen. Heb een kleine bestron van denk ik tien jaar geleden....hij werkt nog als de beste en de oude zak trouwens ook! Maar wil nu best een nieuwe zak erin gooien, weet alleen niet waar ik het zoeken moet.

Ik zag Action voorbij komen, hebben ze daar ook zakken voor kleine stofzuigers of alleen de normale?

6. gimena

gimena Niet meer actief

haha ook wel eens gedaan hoor.winkels waren dicht en moest echt nodig stofzuigen

7. Nikki23

Nikki23 Fanatiek lid

May 26, 2007
    1,922
    1,906
    113
    Uhm, tja da's niet mijn ding. Vind het dus eigenlijk best wel raar! Zo duur zijn die zakken toch niet? En daarbij stofzuig ik echt vaak, soms wel 3x per dag en kan met 1 zak toch zeker wel een maand of 2/3 vooruit!
    Maar goed, ieder zijn ding:)

8. Assi

Assi Fanatiek lid

Mar 2, 2008
    4,519
    46
    48
    Ik heb de Kleenair stofzuigerzakken.
    zitten 10 zakken in 1 pak.
    Heb ze een tijd terug kunnen scoren voor 1 euro per pak!!!
    Dus 1 euro voor 10 goede stofzuigerzakken. Heb nu dus genoeg voor een aantal jaren :D

Ik stofzuig erg vaak. En ik vind het zelf een fris idee dat mijn stofzuigerzak nog goed vuil opneemt en dat hij schoon genoeg is.

Hier wordt de stofzuigerzak één keer per 2 á 3 weken verwisseld.

9. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Assi waar kun je die Kleenair zakken halen dan?

10. Neehoor is niet gierig..

Een aantal jaar geleden heb ik hier op de jaarmarkt zelfs een speciale stoffen stofzak gekocht met rits. Dus als die volzit, trek ik de container open, en rits ik hem op. FF goed uitkloppen, en je hebt weer een lege stofzak..

Maar, er moet binnenkort een nieuwe komen stofzuiger, maar dan doe ik wel weer gewone stofzakken hoor..

11. torrach le

torrach le Fanatiek lid

Oct 30, 2008
    4,435
    1
    0
    ik heb ooit eens in de aanbieding bij blokker zakken gekocht ... 10 voor 1 euro...

helaas zit hier geen filter bij.... zit bij de zakken van de action wel een filter????

12. supermummy

supermummy Niet meer actief

Ik doe het zelf niet want ben allergisch voor stof.
    Mijn man doet het wel, hij weet volgens mij niet eens dat die zakken eigenlijk maar voor 1x gebruik zijn. Vind het ook helemaal niet gierig, maar wel zuinig en zuinig dat vind ik goed :)

13. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

Jan 9, 2009
    2,725
    3
    38
    Maastricht
    Ik deed dat in mijn studententijd, de stofzuigerzak leegplukken en hergebruiken :D. Ik vond het altijd hartstikke slim van mezelf haha!

Nu heb ik 2 stofzuigers (voor beneden en boven) waar geen zakken in hoeven, dus ook geen gepluk meer.

Oh ja, volgens mij vroeg Pluis81 iets over zware zakloze stofzuigers: voor beneden heb ik een Dyson, die is idd behoorlijk zwaar, maar voor boven heb ik een kleine zakloze van Princess die hartstikke licht en klein is!

14. wij hebben een hond, en door die haren gaan de zakken echt ruiken als je ze te lang laat zitten dus ik doe er regelmatig een nieuwe in, en ik pluk ze dus nooit leeg

15. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

Jul 31, 2007
    2,139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    hey das een handige tip!
    ik koop altijd van die stofzuigerzak luchtjes..maar dat kan ik ook wel eens proberen

16. Foxter

Foxter Niet meer actief

Wij hebben een hond dus ik doe dat niet, maar anders zou ik het zo doen hoor :) En wij deden ook altijd waspoeder opzuigen voor de lucht :) Nu heb ik een zakloze stofzuiger, lekker makkelijk :)

17. makey

makey Fanatiek lid

Feb 16, 2006
    1,999
    0
    0
    hier een zakloze hihih dus helemaal makkelijk, is een soort koffiepot die je eruit haalt en kiep m zo leeg in de vuilnisbak

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Eigenlijk nooit bij nagedacht dat dat ook kan :) Hier gaan ze altijd de prullenbak in. Moet zeggen dat ik dat ook wel fris vind. Verdwijnen hier toch altijd een hoop haren ( huisdieren ) en kruimels etc ( van Levi ) in de stofzuiger

19. Botiwo

Botiwo Actief lid

Nov 30, 2010
    489
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind het zeker niet gierig, je hebt helemaal gelijk. Als ik het zou kunnen doen zou ik het ook doen, hoor net van manlief dat het niet gaat bij ons.

20. muis26

muis26 Fanatiek lid

Jan 4, 2008
    4,077
    7
    38
    ergens in t gooi :)
    wij hebben ook een Dyson... zou nooit meer anders willen, heerlijk.. nooit meer volle zakken, of geen zakken in huis... gewoon klik, leeg gooien in de prullenbak en klaar :D ideaaaaal :D

Share This Page