Ik vind niet dat je van je schoonmoeder kan verwachten haar vrije dag in te leveren voor iets wat niet meer nodig is daarom zou ik gelijk zeggen dat ze niet meer hoeft op te passen omdat het niet doorgaat. En tuurlijk is een dagje voor jezelf lekker maar dan zou ik dat met mijn man regelen.
Ik vind het nogal laag om hier al mijn topics op te gaan sommen, die hebben niets met dit topic te maken. Wauw, ik ben zelfs behoorlijk geschokt eigenlijk, iemand op deze manier aan te spreken in een topic terwijl ik mijn topics denk in veiligheid te kunnen plaatsen. Ik verwachtte dat mijn persoonlijke verhalen met volwassenheid en respect gelezen en beantwoord zouden worden op dit forum (iets wat ik toch wel mag verwachten van volwassenen). Maar blijkbaar heb ik me flink vergist en wordt het me nu voor de voeten gegooid omdat iemand het niet eens is met mijn mening. Alsof mijn persoonlijke verhalen niks zijn. En als je het dan toch doet, doe het dan goed, het is autisme, geen borderline.
Ik weet niet waar het over gaat. Maar denk dat je dit ook wel een beetje zelf veroorzaakt. Als je hier al wat langer mee leest ga je dingen onthouden, en soms is het dan wel zo dat in het ene topic andere dingen aar voren komen. Lijkt me niet heel gek. En als je het allemaal voor jezelf kunt verantwoorden hoef je je ook niet aangevallen te voelen.
Ik voel me ook niet aangevallen maar ik vond het in dit topic niet nodig om míjn topics allemaal op te gaan noemen en daar dan een oordeel over te vellen. Dat kwetst me eerlijk gezegd best wel. Ik vertel mijn problemen hier in de veronderstelling dat het hier 'veilig' is, niet dat er op deze manier mee om gegaan wordt. Maar je hebt gelijk, ik moet mijn topics wat minder persoonlijk houden in het vervolg en meer aan de oppervlakte houden. Ik was te goed van vertrouwen.
Oei, ts, ik snap helemaal dat je dat dagje zo graag voor jezelf wilt, maar op deze manier lijkt me niet oke. Dus ja, ik vind dat slecht. Niet de behoefte aan tijd voor jezelf, wel de manier waarop .
Ben benieuwd wat ts heeft besloten, ik hoop dat ze heefd gehandeld naar het principe: ik behandel een ander zoals ikzelf wil worden.
Hier kan ik ook nooit vrij nemen om eem dagvoor mezelf te hebben. Maar ik werk thuis dus ben altijd thuis. Ontopic, ik zou met mijn schoonmoeder overleggen. Wel eerlijk blijven. Zo zou je zelf ook behandeld willen worden
Ik wilde nog even reageren, benik helemaal vergeten. Ik heb een eigen bedrijf en heb besloten die dag te gebruiken om in een hotel te werken aan dingen die ik niet af kreeg, zo moest ik nog een boek afschrijven, administratie en belafspraken met opdrachtgevers. Ik heb niet gezegd dat de cursus niet door ging, ik heb aan mijn bedrijf gewerkt, het was prima zo. Ben erg opgeschoten.