Lange cyclus (7 a 8 weken)

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door laura123, 29 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laura123

laura123 Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.111
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi

Ik heb zondag al positief getest op 11 dpo maar het moet natuurlijk ook hier nog worden bijgezet he ;)

Klein verhaaltje erom heen :

Sinds de bevalling van mijn zoontje juli 2014 zijn mijn cyclussen ver van goed en kwam ik ook heel snel in gewicht aan. Nou ben ik een lekkere eter dus laten we niet alles op de hormonen afschuiven ;)

Mijn cyclussen kwamen maar moeilijk op gang. In een jaar krap 6 keer ongesteld geweest. Sinds september zijn we bezig voor een tweede maar ja de vraag is uiteraard heb je wel een eisprong ?
    Ovulatietesten gebruikt en ja er kwam er 1 positief uit. Maar niet zwanger.
    Ik ben begin november gestopt met snoepen ( chocolade , normaal snoep, koek gebak ijs etc) in november werd ik na 8 weken weer ongesteld. Maar dit keer was het anders. Normaal gesproken ben ik 3 weken ongesteld met heel veel stolsels en moet ik gebruik maken van de combi tampon/maandverband. Nu echt heel licht ongesteld.
    Hmm dat vond ik vreemd dus ik dacht dat het een tussenbloeding was. Maar goed niet dus..

Totdat ik 3 weken later al ineens cervixslijm spotte. Dus ik dacht laat ik voor de gein een ovulatietest doen en ja hoor bijna positief dus een dag later positief getest. Ik helemaal blij want dan zou ik dus voor mij doen mijn normale cyclus weer terug hebben van ongeveer 35 dagen ipv rond de 50.

En nu ook dus een poitieve test !
    (Bij de eerste in ronde 1 zwanger)

Dus ik denk dat minder suiker zeker kan helpen ( in mijn geval wel !)

Lang verhaal maar kijk de tijd.. als je niet kan slapen moet je toch iets te doen hebben toch :D

Hieronder de test van zojuist 13 dpo.

Natuurlijk helemaal niet verwacht, en we hadden al een intake gehad bij de gynaecoloog en 11 januari vervolg afspraak. Hopelijk kan ik deze dus afzeggen !

Bijgevoegde bestanden:

2. SJ86

SJ86 Fanatiek lid

19 feb 2015
    2.068
    39
    48
    Wat super! Gefeliciteerd!

3. Marrissie

Marrissie Bekend lid

19 sep 2012
    889