Dames het onderwerp zegt al genoeg. We hebben 4,5 jaar waarvan ruim 2 jaar in mmm vandaag het goede nieuws gehoord: mevrouw u bent zwanger!!!! Ik heb zoooooo lang naar dit moment verlangd en dat helemaal met kerst...zo bijzonder...we zijn er hemelsblij mee..
Gefeliciteerd! Wat fijn.. Eindelijk is het wachten beloond. Dat wordt een fijne kerst en een mooie jaarwisseling voor jullie! Geniet ervan.
Ook nog even hier. gefeliciteerd!!!! Ook van mijn man ik heb hem af en toe een update gegeven. We hebben met jullie meegeleefd en heel hard geduimd! Je bent ook in dezelfde maand zwanger geworden als ik, dus over twee jaar heb je net zo'n hummeltje rondlopen als wij nu! En het is zooo geweldig! Ik duim nog even door voor goede echo's en een voorspoedige zwangerschap, maar dit is al zulk goed nieuws! Liefs van mij!
Dank jullie allen! We zijn er idd heel erg blij mee en gisterenavond een bijzondere avond gehad! Doortje: dank je, dank je..ook je man. Echt waar: jullie ook in dec zwanger geworden? Wat een toeval! Ik hoop ook dat alles gewoon goed gaat en dat ik in aug een gezond baby in mijn armen heb...
Wauw, gefeliciteerd!!! Ik weet nog precies hoe ik me voelde, na bijna 5 jaar was het bij de 2e icsi raak. Het was zo onwerkelijk... Geniet ervan, ik wens je een voorspoedige zwangerschap toe!
Kaila: ik wil jou ook hier voorzichtig feliciteren! Duim heel hard voor je dat het vrijdag officieel bevestigd wordt