Dag dames, Wie kan me even helpen...? Nou, nu net tijdens mijn lunchpauze is mijn kies gebroken. Hij was al gevuld en is aan de zijkant gebroken. Nou weet ik dat het snel moet worden verholpen. Ik ben nu al bijna twee jaar niet naar de tandarts geweest omdat (zoals vele van jullie ) maar ik sta ook nog nergens ingeschreven.... MOET ik het vandaag of morgen laten behandelen of kan het een weekje wachten? ik heb er verder nog geen last van...
Das balen! Geen idee of je even kan wachten. Maar ik zou de vraag op www.tandarts.nl stellen; daar heb je ook een forum en ze zijn best snel met antwoorden.
Met de kerst brak ik ook mijn kies en kon pas in april terecht, dus volgens mij kan het wel even wachten. Baalde er wel van, want heb altijd een super goed gebit gehad totdat ik zwanger werd. Moet ook gaatjes vullen in juni en die heb ik ook al sinds jaren niet meer gehad :x
als ik jou was zou ik wel zo snel mogelijk een afspraak maken (maar een dagje meer of minder is ook niet zo boeiend lijtk me), ik heb het eens een poosje uitgesteld met als gevolg dat het gat steeds groter word (de stevigheid was er bij mij uit en er brokkelde steeds meer af), met als gevolg dat ik na 2 weken een enorme ontsteking had, en eerst weer een stevige antibioticakuur moest, etc etc dat was erger dan dat ik sneller naar de tandarts gegaan was
Tjah, het lijkt alsof mijn zwangerschap het allemaal een beetje broos maakt Maaar ik heb nu een afspraak kunnen maken na uuuren bellen en bellen. Overal werd je pas na 4 weken ofzo geholpen. Tjonge jonge! Ik heb voor volgende week dinsdag een afspraak kunnen gemaakt...ze konden me ergens tussen proppen zodat er toch na wordt gekeken enzo...
Ik zou ook zo snel mogelijk een afspraak maken als ik jou was. Je weet nooit of het gaat ontsteken ofzo. Groetjes en sterkte ermee. Sil