hopen op een zwangerschap.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door 1986cindy, 26 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1986cindy

1986cindy Bekend lid

24 aug 2011
    777
    398
    63
    Kapster en ik hou van taarten bakken
    Den bosch
    Ik en mij vriend hopen op een kindje.
    Om je heen hoor je veel wij nemen er een.
    Maar met een zwangerschap neem je niets je krijgt iets als je geluk hebt.
    Mij vriend en ik zijn vanaf mei bezig en elke maand hoop je.
    En als die rode kleur er weer is baal je wel.:x
    Maar ja volgende keer beter denk je dan.
    Ik heb nu ovulatietesten besteld om te weten wannneer mij eisprong is, ik voel namelijk niet wanneer die er is.
    En ben ook erg onregelmatig ongesteld 37, 38 39 dgn.
    Iemand nog tips voor ons? En wij doen het zoals misschien wel de meeste s'avonds, zou het helpen om het op verschillende tijdstippen te doen? Of maakt dat niks uit denken jullie?
    Bedankt dat ik zo openhartig kan zijn hier hahaha:)
    veel liefs cindy

2. Jessykenneth

25 jul 2011
    19
    0
    0
    Kinder oppas
    hoi iedereen, hier weer even een berichtje van mij,

Ik heb afgelopen dinsdag hevige steken gehad in mijn onderbuik & aan de linker kant van mijn lies ook een behoorlijke, de hevige buikpijn heeft zeker 10 minuten geduurd & het hield maar niet op, uit eindelijk is mijn hevige buikpijn gestopt. sinds een dag of 3 verlies ik bruinig slijm.& mijn darmen doen wat rommelig.
    Mijn borsten voelen gespannen & iets groter aan.
    Wie kan mij helpen?
    Is het een innestelingsbloeding geweest of iets anders?
    Ik moet volgende week ongi worden.
    Maar mijn vriend & ik hopen op een zwangerschap.
    Prive berichtjes ook welkom,
    Alvast Bedankt

3. Arnoe

Arnoe Bekend lid

1 sep 2010
    869
    1
    0
    Hoi Cindy, allereerst leuk dat je je hier bij ons aansluit!

Het is fijn he, als je gewoon lekker over zulke zaken kan kletsen. Gewoon "face to face" gaat dat vaak niet.

Je vroeg of het uitmaakt wanneer je met elkaar sex hebt. volgens mij maakt het tijdstip van de dag niet uit. Behalve dat het goed is als jullie ontspannen zijn :D

Een andere tip is dat het beter is om om de dag "samen te zijn", omdat dan de spermakwaliteit beter is. Dus niet elke dag (rond je ei). Sjoemelen met te vaak klussen geeft denk ik niet zo hoor ;)

4. Jessykenneth

25 jul 2011
    19
    0
    0
    Kinder oppas
    @cindy.
    Jullie zijn al vrij lang bezig.
    Ik snap dat dat idd heel moelijk voor je is .
    Ik weet ook nooit zo goed wanneer mijn eisprong moet plaatsvinden, omdat ik eigenlijk ook altijd een onregelmatige cyclus heb,
    Je zou een bij je huisarts kunnen vragen wanneer jij de meeste kans heb op een zwangerschap.
    k ben nog jong dus ik kan je er ook eigenlijk niets over vertellen.
    Ik hoop voor je dat het spoedig mag gebeuren!
    Heel veel s6

5. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Ben het met je eens dat je een kind krijgt en niet neemt!

Voor onze dochter zijn we 18 maanden bezig geweest, met een cyclus wisselend tussen 27 en 85 dagen. Als je cyclus tot nu toe wisselt tussen 37-39 dagen is dat echt niet onregelmatig, maar heel normaal!

Verder, in de meeste gevallen duurt het 6 tot 12 maanden voor het raak is, dus het enige advies wat ik je nu kan geven is: geniet van deze periode. Je kunt idd ovutestjes gebruiken, of je temperatuur bijhouden, zodat je, achteraf welliswaar, kunt zien wanneer je eisprong is geweest.

Veel succes en plezier!

6. 1986cindy

1986cindy Bekend lid

24 aug 2011
    777
    398
    63
    Kapster en ik hou van taarten bakken
    Den bosch
    he lieve mensen.
    Bedankt voor de snelle reacties echt super!
    Ik wilde even zeggen dat wij nog niet zo heellang bezig zijn vanaf mei dit jaar dus nog echt geen nood aan de man.
    Maar ja je hoopt toch elke maand dat is normaal gegeven denk ik.
    Waarom ik me op deze site aanmeld is omdat mij moeder er heel erg lang over gedaan heeft om zwanger te raken.
    Het was ook een wonder dat ik ben geboren, mij moeder heeft na mij meedere malen geprobeerd om zwanger te raken maar het heeft nooit meer mogen lukken.
    Anders zou ik uit een groot gezin komen :)
    Ik hoop niet dat het erfelijk is. Mij ovulatietest zijn vandaag binnen gekomen.
    Iemand goede tips hoe ik die het beste kan gebruiken? Ze zijn namelijk best prijzig.
    Heel veel liefs van mij

7. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Als je cyclus tussen 37-39 dagen is, zou je eisprong rond dag 23-25 zijn. Zou dan rond dag 17 ofzo beginnen met testen.

Ovutestjes heb ik zelf 1ronde gebruikt, maar toen een cyclus van 60 dagen, dus schoot niet op. Daarom ben ik gaan tempen, je krijgt inzicht in je cyclus en het kost eemalig 5 euro voor een thermometer :p

Als je hier wat verder kijkt op het forum kun je wel meer info vinden over hoe je ovutestjes moet gebruiken enzo!

Deel Deze Pagina