he hoi allemaal, heb ff een vraagje ben nu 15 weken zwanger en je ziet haast nog niks normaal moet je toch wel al wat zien toch kijk ik zie het zelf wel omdat ik altijd dun was dus heb wel een beetje een buikje maar de omstanders zien het niet en dat vind ik best wel jammer als ik dan zeg dat ik al bijna 4 maand heen ben geloven ze me bijna niet en dat is niet echt leuk wie heeft het nog meer of is het normaal dat je pas later een buikje krijgt? of ben ik nu gewoon een zeur en ongeduldig ik wil zo graag een buik hebben dan kunnen mensen het in ieder geval zien dat ik zwanger ben wie heeft het nog meer liefs laura
misschien ligt jou baarmoeder net even iets anders als bij de anderen. Mijn baarmoeder is iets naar achter gekantelt en ik krijg dus ook later een buikje... ik kan niet wachten tot ik er eentje heb, maar ik denk maar zo: hoe later je buikje komt hoe minder last je er van kan hebben (in hoeverre je dat last kan noemen natuurlijk) Ik snap jou heel goed hoor! ik wil zooooooooo graag een buikje maar helaas, nog helemaal NIKS gewoon, alleen een vetrol bij me navel gratis en voor niks gekregen... thats all
Ik snap wat je bedoelt. Ik sta voor de klas en ik heb het verteld toen ik 16 weken was. Niemand had het gezien aan mijn buik ( wel aan mijn gezicht en ogen, want ik straalde zo.... ) Kijk maar eens in mijn album. Het gaat helemaal goed komen! XXX
Ik kreeg ook pas echt een zwangerschapsbuikje na een week of 22, en nu is er inmiddels geen ontkennen meer aan Bij iedereen is het anders, en soms helaas niet zoals je zelf graag wilt zien...
Het verschilt echt van zwangerschap tot zwangerschap. Mijn moeder was 8 maanden zwanger van mijn zus toen ze een bruiloft had. Voor de gelegenheid had ze haar 1ste zwangerschapskleding (jurk) gekocht. Op de bruiloft zat ze op de wc toen twee dames begonnen te kletsen over haar. De opmerking was dat er ook 1 net twee maanden zwanger was en nu al zwangerschapskleding droeg (met beschrijving van mijn moeders jurk). 6 jaar later en eindelijk zwanger van nr twee, super dik geworden en bijna topzwaar, zelfs de dokter dacht dat er wel twee uit zouden komen. Maar nee ik was lekker alleen! Groetjes
Pluk , jij schrijft over zwangerschapskleding en toen dacht ik aan het volgende: Ik heb wel geteld 2 stukken zwangerschapskleding gekocht. Een rok (die ik zelden draag ) en een T-shirt, vanwege de leuke print ('It started with a kiss'). Ik ben zelf weinig aangekomen, heb alleen een flinke buik nu. Ik draag altijd al veel rokken, en jurkjes, en alles wat dus stretch is kan ik nog gewoon aan(raag de rokken gewoon onder mijn buik, iets langer shirt erop en klaar). Ik heb wel wat shirts enzo gekocht, maar die kan ik straks gewoon doordragen... Vind het wel prettig zo!
Bij mij heeft het ook een hele tijd geduurd voor ik een echte zwangere buik kreeg. En ik maar klagen dat ik geen echte zwangere buik had en iedereen maar zeggen, wacht maar tot je een paar maanden verder bent, je zal je die buik wel beklagen dat ie te dik is. Maar ik heb nooit geklaagd, vond hem op het einde nog steeds niet dik genoeg.
Mijn zwangerschapskleding bestaat uit 3 broeken, 1 spijker en 1 zwarte die ik veel draag en dan nog een grijze met een witte krijtstreep. 1 witte bloese (voor op die krijtstreep) en een shirt met de tekst There is a Star under my hart. Eigenlijk kan ik nog gewoon mijn bovenkleding aan maar misschien is dat het voordeel van een maatje meer want mijn buik is behoorlijk en zit vooral met de afwas (omdat ik nu verder van het aanrecht moet staan) in de weg. Groetjes
meid dat is heel normaal hoor, de 1 die krijgt al een (klein) buikje bij 2 mnd terwijl bij de ander het pas een beetje begint bij de 5 mnd,. Ikzelf heb bij beide zwangerschappen een heel mooi buikje gehad waarbij pas op het laatst de buik echt begon te groeien, sommige zagen me later achter de kinderwagen lopen en vertelde dat ze me nooit zwanger hebben gezien hahaha dit terwijl het toch geen echte piepkleintjes waren die eruit kwamen ( 7+ ponders) Dus dat zegt echt niets, ik viel zelfs eerst af tijdens de zwangerschap omdat de kleintjes eerst mijn reserves aan het opeten waren hahahaha Maar ik snap wel wat jij bedoelt je zou het natuurlijk leuker vinden als je nu al met je buikje zou kunnen showen.. Maar niet getreurd meid, zo ineens ga je groeien hoor... Ergens vond ik het wel lekker hoor niet zo snel een buikje te hebben, ik heb tot op het laatste moment nog alles kunnen doen zonder echt veel moe te zijn of echte zwangerschapskwaaltjes te hebben....dus het heeft natuurlijk ook zijn voordelen.
nou meid ik zal me maar niet al te druk maken hoor Makkelijker gezegt dan gedaan natuurlijk haha Ik had dat ook...was bijna 6 maandjes zwanger van mijn dochter en er was niets te zien. Ben toen naar de verloskundige gegaan omdat ik bang was dat ze niet goed groeide. Maar bleek helemaal niets aan de hand te zijn. Een halve maand later begon me buik te groeien. Kreeg dan ook meteen een groeispurt haha
Straks krijg je indd een groeispurt.. je zag bij mij ook niets tot week 16 maar toen ging het ineens heeeel erg hard.
Dat scheelt idd per persoon. Ben nu dik op de helft en heb nog steeds al mijn eigen kleren aan... Heb wel 2 zwangerschapsbroeken gekocht, maar nog steeds niet aangehad....Ben pas 2 kilo aangekomen....minimensje.... Knuf Juud
En ik ben nu ruim 30 weken, en heb ook nog steeds een klein buikie! Ik had vorige week ook nog bij de VK gevraagt hoe dat kwam en of ie wel goed groeide, en alles blijkt gewoon goed te zijn. Volgens mij ligt het er maar net aan hoe je je kindje draagt
oo dat stelt me heel erg gerust dit allemaal te lezen je ziet wel een beetje een buikje bij mij maar mensen die het niet weten zien niks ik ben nu ook een paar kilo kwijt en schok best wel toen ik bij de vk was toen ik zag dat ik bijna twee kilo kwijt was maar dat is normaal zei ze gelukkig hoop dat iedereen een goeie zwangerschap heeft verder en geen kwaaltjes heeft zoals ik ik heb nergens last van gelukkig beetje moe maar meer niet en last van de rug een beetje vooral sávonds liefs laura
hi! bij mij is ook nog niet zoveel te zien hoor! als ik naakt voor de spiegel sta dan zie je het wel een beetje maar met mijn kleren aan valt het niet zo goed op. ook ik krijg voortdurend te horen dat het nog niet echt te zien is... mijn buikje mag echt beginnen groeien en hopelijk dat van jou (jullie) ook!!! groetjes
Hoi Laura, Ik kan nu nog steeds een paar van m'n eigen broeken aan. Had gedacht dat het bij de 2e veel sneller zou gaan maar dat is niet zo. Volgens de vk heb ik sterke buikspieren waardoor m'n buikje niet zo snel zichtbaar wordt. Wat ik toch wel leuk vind is dat als ik mensen in de omgeving vertel dat ik zwanger ben ze zeggen dat het nog niet was opgevallen en als ik dan zeg dat ik al bijna 20 weken ben dan valt hun mond open . Krijg ik van die opmerkigen; zit er wel wat in. Nou zou te voelen wel hoor, zeg ik dan. Maar heb natuurlijk al wel wat gemakkelijker broeken en wijdere truitjes gekocht. Heb overigens nog geen zwangerschapskleding. Maar merk wel dat het nu toch wel harder gaat groeien. Ikzelf vind het niet zo geweldig dat alles dikker gaat worden dus ben blij dat ik tot de helft er "gewoon" heb uitgezien . Silly
bij mij kon je het eigenlijk snel zien, kon al vroeg geen eigen kleren aan zat echt niet fijn, maar begint nu wel wat meer uit te dijen haha in 6 weken flink gegroeid zoals je ziet in mijn album, maja bij sommige mensen merk je het pas bv bij 6-7 maanden dus ja wat is laat?
het is echt heel erg verschillend bij iedereen hoor...ik was rond de 12 weken zwanger en ik paste toen al niet meer in mijn broeken en nu met 18 weken heb ik al een aardige buik...goed zichtbaar...het is natuurlijk wel heel erg leuk want ik wilde direct al mijn buik aan iedereen laten zien maar ik denk nu ook zo dat ik ben ruim 4 maanden zwanger en ik moet nog een tijdje dus hoe ver zou dit gaan...maar ja zo is het bij iedere vrouw anders...
hey hoi ik kan mijn eigen broeken al nie meer dicht krijgen dat niet moet de bovenste knoop los hebben en mensen die mij heel lang niet gezien hebben zien wel dat ik dikker ben geworden en dat mijn gezicht dikker wordt dus ben bang dat ik vocht ga vast houden :s heb nu ook een vrij strak truitje aan en dan zie je het wel een beetje hoor doe ik nu express want ik wil gewoon dat ook iedreen kan zien dat ik zwanger ben ben dr trots op en dat mag iedereen weten kan ook niet wachten om te showen met mijn buikje als ik die gauw krijg haha liefs laura