ben ik laat met een buikje krijgen???

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door laura, 22 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Heel erg herkenbaar dat je je afvraagt wanneer die echte zwangerschapsbuikt begint te komen. Ik begin de laatste 2 weken wel meer te zien, als ik nu in bikini zou staan, zou het wel opvallen. Maar pas nog een paar broeken die eerder iets te groot waren. En als ik die aan heb, valt het anderen die van niks weten niet echt op. Komt vanzelf wel denk ik maar. Ik werk in de hulpverlening met kinderen van 6 t/m 12 en ben blij dat ik ze het nog niet hoef te vertellen, i.v.m. eventuele agressie op de groep. Sommige kinderen kunnen dan ineens gericht op je buik zijn.

Dus nog even wachten.......ik dacht eerst tijdens de WK zit ik vast met een dikke buik voor de tv, maar dat moet ik nu het steeds dichterbij komt nog maar afwachten!

Liefs Sämira

2. laura

laura Actief lid

6 nov 2005
    207
    0
    0
    taxixhauffeusse
    hoogeveen
    ja idd dat is ook zo maar als ik in bikini loop ken je het wel al echt zien de kleren verbergen zo veel nu op dit moment als de zon nou eens weer ging schijnen

maar kan wel merken dat ik de laatste twee weken aangekomen ben qua kleren dan want broeken die me te groot waren kan ik ook neit meer aan dat is wel het rare dr van :S

liefs laura

Deel Deze Pagina