Hallo, Twijfelde of ik het er hier over zou hebben, maar wil mijn hart toch even luchten.. Ik ben altijd al onzeker geweest over mijzelf en mijn lichaam..dit terwijl ik maat 38/40 draag en er eigenlijk niet echt wat is om druk over te maken. Maar ja, mijn gevoel is gewoon niet lekker..pfffffff Ik ben erg onzeker over de huid van mijn bovenbenen. Ik drink goed water, beweeg voldoende, scrub de huid; probeer er eigenlijk alles aan te doen om het beter te krijgen. Het is deukerig en krijg het niet strakker...nu komt de zomer er aan en ik ben zo happy en trots op mijn buik, maar door de benen er onder kan ik mezelf niet in badpak of bikini zien... Zijn er mensen die zich herkennen in mijn verhaal of misschien iemand die tips voor me heeft, waardoor het beter zou kunnen worden? En is het zo dat door vocht vasthouden, het erger wordt? Moest het even kwijt, Karin
Ik herken me helemaal in je verhaal. Wilde gaan zwangerschapszwemmen,maar had dit bijna niet gedaan omdat ik mezelf afschuwelijk vind in bikini. Maar ben toch gegaan onder het motto "schijt aan anderen, ik doe dit voor mezelf en de baby" en de eerste keer was doodeng..maar nu ben ik alleen maar trots op mijn buik en ben mijn benen en love handles al bijna vergeten. Geniet van je zwangerschap ! en probeer je niet te druk te maken om "de rest" Niemand is perfect,en iedereen heeft wel iets aan wat hij/zij niet mooi vind aan zichzelf. Dikke knuff
ik heb last van ontzettende dikke dijen sinds ik zwanger ben.... vind dit ook absoluut niet leuk... maarja, ik kan er momenteel toch niks aan doen... misschien voel je je beter als je onder je bikini een pareo draagt? dat bedekt toch het een en ander en het is toch nog lekker zomers.... ik opende je bericht omdat ik dacht dat het ging om huidproblemen in je gezicht.. hier heb ik nl erg last van. normaal nooit puistjes of pukkels of wat dan ook en nu zit ik er helemaal onder... hier baal ik echt van want dit kan ik niet verbergen onder kleren.... Make up eroverheen doe ik ook niet want dan wordt het alleen maar erger..... ik hoop maar dat het na de bevalling weer over gaat, net als die dijen
Hallo, Hier net hetzelfde probleem. Vertrek met vakantie binnen juist 1week. Ben ik wel blij om, heb het echt nodig Ik heb het heel moeilijk gevonden om een bikini te kopen. Sond bijna te wenen in het paskotje. Zo'n moeilijke opgave seg, ik zag er helemaal niet uit. heb dan maar een bikini gekocht zonder echt te weten of hij mij goe staat, moest daar gewoon weg!I heb ook echt lelijke benen gekregen sins ik zwanger ben. echte kuiltjes die zich gevormd hebben. Ma ja, de eerste 2dagen zal moeilijk zijn, n dan zal dat wel over gaan zeker , hoop ik eigelijk 8) Kwa uitslag kan ik je niet helpen princejse, heb er niet echt last van Profiteer maar goed van jullie vakantie! groetjes
Hier ook iemand die niet blij is met dr bovenbenen Verder ben ik heel blij met mijn buikje enzo hoor en ben ook niet echt zichtbaar veel dikker geworden...behalve op mijn bovenbenen...en dr zitten allemaal deukjes in enzo.....hoop dat dit na de bevalling snel weer weg is..
ennnnn hier nog zo'n geval. Ik schaam me altijd al heel erg voor mijn benen en vooral voor mijn dikke kuiten. Ik loop ook altijd in een langen broek, zelfs met meer dan 30 graden. Mijn kleding maat was altijd 38/40 dus echt overdreven niet, maar zit eenmaal in me. Nu ik zwanger ben is het nog 1000 keer erger mijn benen zijn nog dikker geworden (en kuiten ook) Plus dat ze nu spier en spier wit zijn omdat ik niet onder de zonnenbank ga. Dus ik schaam me dood. Zelfs voor mijn vriend die mag me nu echt niet zien. Helaas heb ik geen knop die mezelf ervan overtuigd, van schijt aan andere. Na de zwangerschap kijken hoe alles zich hersteld en dan weer een kleur opbouwen scheelt altijd iets. maar vrolijk word ik er niet van. Liefs bojenna
Klinkt raar, maar het 'lucht' me wel op jullie reacties te lezen...ik heb zoo het idee dat de kuiltjes in de bovenbenen erger zijn geworden, maar dit herkennen jullie dus ook. Toch maar weer een keer naar de prenatal om te kijken voor een bikini...want ja, ik zou het heel sneu vinden voor Thijmen als ik van de zomer niet met hem naar het zwembad kan... Karin
Als je zelf in het zwembad bent, loop je dan de hele tijd naar andere vrouwen te kijken en ze af te zeiken? Nee toch? Waarom zouden die anderen dat dan wel over jou doen?
Hallo Ik heb ook altijd stevige bovenbenen gehad .Net voor mijn zwangerschap trainde ik 4 keer per week en ben ff tijdelijk gestopt . Nu heb ik ook weer putjes in mijn benen en zo . Eerst dacht ik ,ow voor niks getraind maar ,je moet jezelf er maar bij neerleggen . Ook maling aan anderen hebben hoor .Lekker in je bikini gaan zwemmen en zo . Ik heb zelf ff een zwangerschapszwempak gekocht omdat een bikini nu even niet prettig zit .
afzeiken doe ik totaal niet maar kijken doe ik wel, alleen al om het feit om te kijken of er meer vrouwen zijn die ook deukjes hebben in bovenbenen net als ik... bij mij is het probleemgebied vooral boven de knieeen en op mijn billen en onder mijn billen... Misschien dat ik jullie kan helpen... Ik ben zo blij met de trend van 2008! Surfbroekjes/boardshorts voor vrouwen, bedekken je bovenbenen, je kan ermee in het water en ze staan echt fantastisch! Bikini eronder en húp het zwemband in of het strand op zonder schaamte! je kan ze gewoon kopen bij de wehkamp. http://productimages.wehkamp.nl/is/image/Wehkamp/?src=Wehkamp%2F960366_eb_0001&$2007productdetail$ klik op link voor voorbeeld van zo'n boardshort.