Bevallen in een ziekenhuis waar verloskundige niet komt

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Shirleytje26, 17 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shirleytje26

Shirleytje26 Actief lid

4 mrt 2012
    443
    0
    0
    Rotterdam
    Ik wil bevallen in het ziekenhuis waar ik ben bevallen van mijn dochtertje
    Ben verhuisd zo een 10 km verder en heb nu een andere vk
    Bij hun staat dus duidelijk opde site de ziekenhuizen waar je kan bevallen en hun je bergeleiden maar het ziekenhuis waar ik wil staat hier niet bij
    Kan ik nu gewoon naar het ziekenhuis gaan waar ik wil en dan daar een vk krijgen?
    Of moet ik echt bij 1 van de andere ziekenhuizen bevallen waar hun je wel begeleiden?

2. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Ik denk dat je die vraag het beste bij je vk kan stellen meis. Succes ermee!

3. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Dat laatste lijkt me

4. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    bij ons werkt het zo, dat hun alleen in hun regio werken, dus alleen 1 ziekenhuis doen! Wil je ergens anders bevallen dan dragen ze je tijdens de bevalling over aan hun collega's ! Dus als je daar geen moeite mee hebt dan kun je gewoon bevallen waar je wilt lijkt me!

5. Veer85

Veer85 Actief lid

15 feb 2012
    124
    0
    0
    Ik ben bij de vorige bevalling nog voor controle bij de verloskundige geweest en toen ik ontsluiting bleek te hebben vroeg ze of ze mee moest naar het ziekenhuis of dat we alleen gingen. Wij zijn toen alleen gegaan en daar zijn mensen genoeg!

6. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Hier was er maar 1 ziekenhuis waar de vk zou begeleiden. Ik mocht wel naar een ander ziekenhuis gaan maar zou dan niet door 1 van hen begeleid worden.
    Uiteindelijk ben ik alsnog in een ander ziekenhuis bevallen omdat die in de regio vol was!

Deel Deze Pagina