Hey mensjes... Ik ga me morgen testen en ik ben zo zenuwachtig!! Ik heb me dinsdag getest maar hij was negtief! Ben bang dat het weer zo is! Maar ik heb wel krampjes.. net iets anders dan ongesteldheid krampen... en gevoelige borsten en stemmings wisselingen.. help!!! Liefs geraldine
Hoi geraldine, Ben je al lang gestopt met de pil : En lang overtijd nu, spannend We horen het wel veel liefs winnie
ik ben nu een dikke maand gestopt met de pil... ik hoop dat het gelukt is maar ik durf niet te testen...
why not??? Je weet wel waar je aan toe bent. Dat je je zelfs kan inhouden zeg ik had meteen getest en anders even w88 tot morgen
Ja meid is altijd zo spannend Ik vind dat het ergste van stoppen met de pil het afw8 iedere maand maar weer Ik moest 7 aug ongi worden maar was 13 aug pas ongi 7 dagen overtijd dus Ik heb me niet getest ik wordt er gek van, dat iedere maand naar 1 dag overtijd te testen Dacht dat ik misschien nog beetje aan het ontpillen was Want ben nu 3 maanden gestopt met de pil Maar wie weet ik duim heel hard voor je veel liefs winnie
heel erg bedankt. Ik vind het erg fijn dat jullie allemaal zo reageren!!! Ik laat het jullie nog wel weten morgen!!! Liefs Geraldine
Hoi Geraldine ik duim echt voor je spannend he? ik weet het zelf pas net.Je weet niet wat je overkomt heel onwerkelijk nog. Ik kan me je spanning goed voorstellen had ik ook zo erg. Ik moet het ook nog even laten bezinken denk ik. Mooi he. Dat gaat helemaal goed komen met jou. Dat deed het met mij tenslotte ook! Succes morgen laat je het even weten? groeten van jennie72
@Geraldine1986 En...eerste ronde raak??? Knap dat je kan wachten met testen. Ik heb vorige maand (de 1e ronde) 3 dagen voor mijn NOD en 2 dagen overtijd getest. 2 x negatief en werd nog dezelfde dag ongi. Nu in de 2e ronde... Ik zal ook voor jou duimen!