Hoihoi Ik had een vraagje, want ik heb net mijn eisprong achter de rug, maar ik voel niks! ik voel helemaal niks van een bevruchting ofzo of misselijk etc.! hebben jullie dat ook? of ben ik gewoon niet zwanger ik weet het niet het maakt me best wel onzeker doeidoei Sandra
Het is nog veel te vroeg om iets te voelen... Een bevruchting kan je niet eens echt voelen. Als je wilt weten of je zwanger bent zul je moeten wachten tot je NOD en dan eens een testje proberen..
En hoelang ben je al met de pil gestopt? De kans is heel klein dat je meteen de 1e keer zwanger wordt.. helaas ..
Ik voelde af en toe tijdens mijn cyclus felle steken thv mn eileiders (denk ik) Maar weet niet meer wanneer, of zelfs niet of dat nou een eisprong was? Niet elke vrouw kan dat voelen. En van de bevruchting voel je helemaal niets natuurlijk Succes.
Toch heb ik nu al van 2 vrouwen gehoord dat ze het meteen voelden toen ze bevrucht werden Ik weet niet in hoeverre ik dat moet geloven hoor. Ik heb wel mijn eisprong gemerkt denk ik. Ik had vlak voor de eisprong veel meer baarmoederslijm (precies volgens het boekje) van de een op de andere dag was dat weg en had ik de hele dag een klein beetje buikpijn en wat mijn in mijn onderrug. Ik moet nog ruim een week wachten tot mijn NOD.. wat kan een maand toch lang duren als je zwanger wilt worden..
Eisprong voel ik ook altijd. Felle steken aan een kant had k, maar van de bevruchting iets voelen lijkt me sterk eigenlijk.
ik ben vanaf mijn stopweek gestopt.. dat is op 1 maart geweest.. ik moet maar gewoon afwachten maar ik ben zo benieuwd hahaha.. Groetjes Sandra
Ik voelde het ongeveer 2 dagen na mijn innesteling...maar daar lette ik ook express op omdat ik precies op die dag ook een innestelingsbloeding heb gehad. Ik had toen nog geen last van misselijkheid e.d. maar het was anders in mijn buik...een weeeig, druk gevoel en mijn darmen waren helemaal de weg kwijt! Ongeveer een dag of 5 later werd ik savonds misselijk (naja maagzuur eigenlijk) en werd ik extreem moe....toen bijna een week voor mijn NOD getest en hartstikke positief! Dus je kan wel iets voelen maar het hoeft niet...ik denk dat het meer je gevoel is! Groetjes Debby
Innesteling is trouwens niet je bevruchting hoor.....dat is een paar dagen later...ik geloof niet dat je iets voelt van de bevruchting... Tenminste dat heb ik niet gehad....ik kreeg pas last met de innesteling en daarna. Succes!
Als je 1 maart gestopt bent, heb je een zeer minimale kans,, ik wil je niet teleurstellen... Maar de kans is niet groot. Ik ben zelf in februari gestopt en zit nu ook in mijn 1e echte ronde. Maar je lichaam moet eerst ontpillen meestal. Dus HELAAS kan ik ook er nog niet van uit gaan dat k meteen zwanger raak, hoewel ik wel stiekem n raar gevoel erover heb.
nja.. ik ga gewoon hopen en als het niet lukt proberen we het gewoon nog een keer toch de moed erin houden..
Nee, sommige vrouwen voelen de eisprong helemaal nooit, sommige wel. Ik heb mijn eisprong altijd gevoeld, van de ene kant wel handig, maar de andere kant ook wel pijnlijk af en toe..
een eisprong voelt de ene vrouw wel en de ander niet niks om je druk om te maken een bevruchting daar merk je niks van en een innesteling geloof ik ook niet zo in het enige wat je kan gaan voelen is dat het wat trekt maar dat heeft niks met innestelen te maken meer dat je baarmoeder zich klaar maakt
Helaas voel ik ook niet mijn eisprong, ook merk ik het ook niet aan mijn slijm dus ben ik nu wat navraag aan het doen over ovulatietesten omdat ik een keer zeker wil zijn of ik wel een eisprong heb. Want ik kan dan wel iedere maand ongi worden maar dat wil natuurlijk niet zeggen of ik een eisprong heb gehad
Hallo, Ik heb volgens mij gister ook mijn eisprong gevoeld, erge steken aan 1 kant! Alleen hebben we toen niet geklust, was in slaap gevallen. Vanavond nog maar een x proberen, want dan is de kans er toch ook nog? x
je hebt 3 dagen voor je eisprong de meeste kans en een halve dag erna.. dus ik denk dat je te laat bent.. ik wil je niet teleurstellen maar volgens mij heb je niet zoveel kans meer sorry liefs Sandra