hallo dames! Eerder had ik een topic dat ik op dag 24 een gek slijmerige bruine prop was verloren, totaal onbekend voor mij! Ik was bang dat het misschien een mislukte innesteling was geweest? Mijn eisprong was dag 17. Nu ik nog steeds geen tekenen van ongi had op dag 29 heb ik getest: 3 testen, met 2a3 weken! Ik geloof et gewoon niet.. Het is nog 1 dag voor m'n gemiddelde cyclus en zou ik misschien nog hcg hormoon in m'n lichaam hebben van die evt mislukte innesteling? Wat een onzeker traject is het toch ook! Dames ideeën?
Ja dat kan.. maar zou er niet gelijk vanuit gaan.. daarom wordt t ook aangeraden om niet zo vroeg te testen omdat het dan nog zo vaak mis kan gaan.. Maar dat slijmerige bruine kan van een innesteling zijn. Als je nu positief heb getest zou ik er gewoon lekker van gaan genieten en kijken of je testen mooi oplopen
Tja ik snap nu pas waarom et echt beter is om te testen na NOD! Ik deed een test omdat ik savonds een leuk feestje zou hebben en wilde weten of ik wat wijntjes kon doen en of ik maandag parachute kon springen! Ik heb die sprong geannuleerd en de wijntjes laten staan! Hopelijk blijft et goed gaan!