Hallo meiden Ik hoop dat ik op het goede forum zit... Mijn vriend woont in het buitenland en we zien elkaar niet heel vaak, vorige maand was hij hier voor 2 weken, we hebben gevreeen, 1 dag voor ik ongesteld werd, en daarna de dag nadat mijn ongestelheid over was (dag of 7 van de cyclus- het was s'nachts) Ik heb geen regelmatige cyclus, soms is ie 26 dagen , soms 30.. Ik weet dus niet of ik op dag 6 f 7 vruchtbaar was. Kindje is welkom, ook met onze tijdelijke verre woonplaatsen. Mijn NOD is over 5 dagen. Eigenlijk ging ik er niet vanuit dat het raak was, want dag 6-7 is wel voor de vruchtbare periode, maar ik voelde vorige week al lichte krampjes, gisteren weer: krampjes bij de baarmoeder, en een beetje rugpijn en pijnlijke borsten, ijzeren smaak in mijn mond, ook ben ik extra emotioneel (maar dit zijn klachten die ook voor een ongesteldheid komen) maar ik had net een spontane bloedneus, ik schrok me rot, dit heb ik jaren niet gehad, het vloeide eruit en nu heb ik zitten googlen en las dat het eventueel een vroege zwangerschapssyntoom kan zijn... iemand hier ervaring mee? Mijn "kwaaltjes" zo'n 5 dagen voor de NOD?
Helaas zul je het pas weten als je een test kunt doen (rond NOD), je lichaam kan je voor de gek houden, maar... het kunnen ook echt zwangerschapskwaaltjes zijn. Toen ik zwanger wilde worden van mijn dochter had ik een cyclus rond de 28-30 dagen en hebben wij vol geklust tussen de 8-15 dgn, want ik wist dat je vooral voor je eisprong moest klussen. Daarna is het er niet meer van gekomen. Rond cyclusdag 25 ging ik dingen voelen (ik dacht dus, enkele dagen voor NOD), moe, emotioneel/huilerig, misselijk met vlagen, steken in buik en borsten. Normaal voelde ik nooit wat voor een menstruatie. Rond dag 28 begonnen met zwangerschapstestjes, maar negatief. Kwaaltjes bleven, werden erger en ik werd maar niet ongesteld. Uiteindelijk kreeg ik op dag 40 (!) eindelijk een tuurtestje, ik was dus toch zwanger. Bij termijnecho een week teruggezet, mijn ei is dus waarschijnlijk op dag 21 pas gesprongen (en achteraf klopte dat eigenlijk ook met vruchtbaar slijm, dat ik rond dag 13-15 niet had gehad, maar een weekje later wel, maar toen niet bij stilgestaan). En dus hadden wij 6 dgn voor eisprong voor het laatst seks gehad , maar toch succesvol! Heel veel succes met afwachten.
Bedankt voor je verhaal ! Ik heb echt geen idee wanneer ik mijn eisprong heb gehad, ik voelde vorige week zonndag (bijna 2 weken geleden nu) een zachte steek aan de zijkant van mijn buik en moeheid.. ik heb een paar apps op de Iphone, om te weten wanneer mijn menstruatie is enzo, daar wordt uitgerekend dat mijn cyclus gemiddeld 28 dagen is (maar hoe precies is dat?) als dat het geval is hebben we geklutst op dag 6/7 en de eisprong pas op dag 14 (dan moet vriend wel heel sterk zaad hebben, om al die dagen te overleven haha) Donderdag is mijn NOD ! Ik was vandaag bij de Etos, maar kocht maar geen test, want de kans lijkt me zoooo klein! omdat we volgens mijn app te vroeg hebben geklutst maar kon niet anders, hij moest weer weg... hij denkt dat elke keer als we het zonder voorbehoedsmiddelen doen het raak kan zijn...maar het is dat ik die klachten heb die mij doen denken "zal het?" (en ik wil natuurlijk supergraag !!! wil al een langere tijd en hij en ik zijn een tijd uit elkaar geweest, wil het zo graag met hem!) Heb net 2 borden soep gegeten en ben misselijk, pijnlijke borsten (zijkant) en tepels, die bloedneus vanmiddag en heb net een potje gejankt omdat ik mijn moeder mis (ze was net 2 dagen bij mij) Ik heb van de week een vrijgezellen feest en een bruiloft en ga vanavond uit (alle 3 voor mijn NOD dus) ik ga voor de zekerheid nier drinken... cola mag toch wel?
Je kunt een testje doen vanaf 4 dagen voor nod. De kruidvattesten in het witte doosje 2 stuks zijn heel gevoelig spannend, met al die klachtjes!
Spannend inderdaad! Houd jullie op de hoogte Weet je wat het is? Ik durf geen test te kopen voor de NOD...herkend iemand dit? omdat we dus voor het laatst voor mijn vruchtbare periode geklutst hebben, voelt het zo onmogelijk, maar ik wil zo graag! Donderdag NOD, en dan zal ik proberen om na werk een test te kopen, anders vrijdagochtend!
Helaas... Heb net roze afscheiding gehad (dus begin van menstruatie) 3 dagen voor NOD (wel vreemd dat het zo vroeg is deze maand)
maar het betekend wel dat we dus in mijn vruchtbare periode geklutst hebben..jammer dat het niet raak is
Ik ben nog niet ongesteld geworden. Het was alleen lichtroze afscheiding en net had ik het niet meer. Hopelijk is het spotting maar ik moet afwachten en zien of ik nou echt ongesteld word Bedankt voor het lezen
Bedankt voor het meehopen ladies Helaas lijkt het nu op een ongesteldheid, het is nog niet sterk maar wel helderrood bloed helaas dus niet zwanger Maar wel vreemd dat het 3 dagen voor de NOD begon !