Dag iedereen, Ik ben nu 36 weken zwanger van een meisje. Wij hebben echter nog altijd geen definitieve naam gevonden. We hebben al een zoontje en hij heet Sander. Welke meisjesnaam vinden jullie goed passen bij Sander? Amy vinden we ook een mooie naam maar we hebben een beetje schrik dat sommige mensen die naam verkeerd gaan uitspreken. Aan Amber hebben we ook al gedacht maar klinkt dit niet raar bij Sander? Hebben jullie nog suggesties?
Ik zou niet weten hoe je Amy verkeerd uit kan spreken, woon in je de achterhoek of iets? Men begrijpt dat het Ee-mie is qua uitspraak toch? Vind Amy er wel bij passen, hoewel ik zelf niet zo van die naam hou maar dat is een smaak-kwestie. Andere ideeen: Eline Elena Ilse Ivana Esmee Eva Meike Lisa Sophia Carlijn Marit
Sander, leuke naam Sander en Amber zou ik niet doen inderdaad, dat klinkt wel erg hetzelfde. Amy vind ik wat te Engels. Hier wat ideetjes! Alice Anne, Annemiek(e) Anniek, Annika Anouk Babette, Babet Bente Berber Britt Carmen Caroline, Carolien Charlotte Dagmar Dana Daniek Daphne Dianne, Dionne Eline Elise, Elisa Ellemijn, Ellenoor Elles Elske Emma Esmee Esther Eva Evelien, Eveline Evie / Evy / Evi Fabiënne Fieke Fleur Floortje Frederique Hanna Hester Ilse Inez Inge Iris Isa, Isabel Janine Janneke Jasmijn Jolijn Joline, Jolien Jorien, Jorine Josine Judith Julia Karlijn / Carlijn Kirsten Laura, Laurie Laurien Lianne Linde Lisa, Lisanne Lisette Lizan / Lisan Lizet / Liset Lizzy Loïs Lynn Manouk Maren, Mara Marieke Marije Marise Marit, Marrit Marjolein Marloes Marlou Maud Maureen Meike, Maike, Maaike Merel Merle, Marle Mia Milou Mirjam Mirte / Mirthe / Myrte / Myrthe Moniek Mylène Myrna Nadine Naomi Nienke / Nynke Nikki Nina Nora Renate Romée Romy Roosmarijn, Rozemarijn Rosa, Roos Rosalie Sabine Saskia Silke Sofie Tamar Tamara Tara Tessa Veerle Vera Willemijn Yara Yvonne Zoë
Amber vindt ik leuker dan Amy. Maar beide voor mij geen wauw naam. Lijstje van michelle is super! Vind vooral Iris leuk bij Sander passen. succes
Amber vind ik véel te veel op Sander lijken. Amy vind ik weer veel te engels naast Sander. Wat ideetjes, Nienke Esmee Veerle Maaike
Sander& Meike Sander& Laura Sander& Merel Sander& Mila Sander& Norah Sander& Iris Sander& Vera Sander& Aniek