Zoals je kunt zien heb ik nogal verschillende cyclussen gehad. Waar kan ik nu het beste vanuit gaan? Alvast bedankt voor het advies
Hoi Maar29, Ik heb er niet veel verstand van maar ik denk het volgende: Ik zou de 42 dagen nemen om als NOD aan te houden, maar qua kluswerk zou ik beginnen met je vermoedelijke ei van de korste periode en doorgaan met klussen tot na je vermoedelijke ei van je langste periode. Zeker weet je het natuurlijk nooit helemaal, omdat er toch ook een groot deel geluk bij komt kijken. Ik hoop dat je er wat aan hebt. Groetjes, Moniek
Ja, dat had ik eigenlijk ook wel in mijn achterhoofd. Gewoon vanaf vandaag klussenbussen of ons leven eraf hangt! Pfff.
Ik heb net ff de calculator gedaan op 42 dagen en nu moet ik rekenen vanaf morgen tot zeker 15 oktober! Je moet er iets voor over hebben he... hihi
Inderdaad Zo lang het leuk blijft gewoon lekker doorgaan met klussen. Ff een vraagje. Ik zie onder jouw banner een aantal pendeluitslagen staan. Heb je die zelf gedaan? Ik heb het laatst geprobeerd maar op de een of andere manier wil het niet echt lukken. Heel veel plezier de komende tijd en ik zal voor je duimen dat al het harde werken beloond wordt met een positieve uitslag.
Ik had ook een redelijk onregematige cyclus.. Schommelde tussen de 32 en 39 dagen. Wij hebben de hele maand om de dag geklust en in de vermoedelijk vruchtbare periode (gebruikte geen ovutesten of tempen) deden we het soms zelf elke dag als we zin hadden. Als NOD heb ik mn langste cyclus aangehouden, heb op dag 39 getest. Achteraf bleek mn cyclus die maand 35 dagen te zijn geweest. Succes ermee!
En in ronde 2 al zwanger! Ik ga het idd deze maand ook zo doen! Hoop dat ik je voorbeeld snel mag volgen
Ik heb precies 2 dagen gebaald en vanaf dat moment heel sterk het gevoel gehad dat dit "onze maand" wordt. We gaan er dus voor! haha (hoop dat de pendels idd gelijk hebben )