Hallo dames, Natuurlijk heeft er niemand een glazen bol maar toch benieuwd naar jullie meningen! Deze maand rond de 8ste eisprong gehad en vrij snel daarna allerlei vagen klachten. Paar keer tegen het misselijke aan geweest, steekjes in mijn buik, soms zelf buikpijn (vergelijkbaar met ongesteldheid), jeuk aan mijn borsten maar ook pijnlijke borsten (en dan niet als ik er aan zit want dat valt mee, maar bijvoorbeeld als ik er op lig). En dan nu vandaag, bij het afvegen slijm met wat bloed er door heen. Kan dit innesteling zijn? Want volgens mij vandaag dus 10dpo... Gisteren test gedaan mar 6 dagen voor nod schiet natuurlijk niet op. Herkenbaar voor iemand? groetjes liefjes!
Hoi, Voor mij persoonlijk niet herkenbaar, maar ik heb zo'n verhalen wel al vaker langs zien komen hier. Het kan een innesteling zijn, maar helaas hoeft dat geen garantie te zijn dat het ook goed gaat. Natuurlijk hoop ik dit voor jou wel heel erg en dat je over een weekje (ja je bent echt te vroeg )een lekker positieve test in je handen mag hebben. Ik duim voor je!
Bedankt voor jullie reacties! Ga hem dadelijk ook even in het "zwanger worden" topic plaatsen, volgens mij krijg ik daar nog wat meer reacties! Hier nog steeds alles hetzelfde, alleen geen slijm/bloed verlies meer. Wel slaat mijn humeur soms van het ene op het andere moment om (gezellig voor vriend ). Zaterdag nod, dus nog even afwachten...
hoelang kan een innestelingsbloeding doorgaan? ik heb al 5 dagen last van wat donkerrode afscheiding. echt 1 druppel per dag steeds in de morgen.. ? wat kan dit zijn?