strech rompers daar zweer ik bij van de hema, verder sokken ook wel, malliot, basic shirts in alle kleuren (ook voor mezelf), spijkerbroekjes zitten colin ook altijd erg goed. Dus ik vind het wel een prettige winkel, maar sommige prints vind ik ook te en ik kan heel wat print hebben . haha
Nee hoor, je bent écht niet de enige! Hier ook één die de HEMA echt helemaal niks vind. Loop regelmatig even naar binnen aangezien wij er hier een om de hoek hebben, maar ik kan daar echt noooit wat vinden. Kom alleen bij de HEMA voor de rookworsten maar qua kleding kan ik daar echt niet slagen. Voor jongentjes geen idee, want die afdeling kom ik niet. Maar mijn beste vriendinnetje heeft wel een zoon en koopt veel bij de HEMA. Soms heeft kereltje dingen aan waarvan ik echt denk, hoe kun je dat nou aan doen?! Knalblauw shirtje met allemaal groene fietjes bijv.. Maargoed, smaak is heel persoonlijk natuurlijk . Voor meisjes vind ik de kleding iig vaak veel te druk.
De basic shirtjes en jeansbroekjes gaan wel, alsook pyjamaatjes en ondergoed (ook voor mezelf). Maar de rest van de kleding vind ik eigenlijk net niet... Heel soms zie ik eens een leuk rokje of truitje, maar dat is het dan. Nee vind kleding van bijv. H&M veel leuker! En vaak zelfs bij Zeeman of Wibra leukere kleding gezien!
Koop er wel eens de basic shirtjes en leggings voor de meiden. Prima voor onder een leuk jurkje Maar meestal vind ik de collectie 'gewone' kleertjes 3x niks. Kleur maakt me nog niet eens zo uit, zeker mijn oudste kan dat prima hebben, maar heb helemaal niets met al die bloemetjes, stippen en andersoortig tierelantijntjes. En laat de Hema-kleding daar nu vol mee bedrukt worden...
Kocht er vaak rompers voor mn zoontje maar die zijn na een paar keer wassen helemaal verwassen en uitgelubberd (de stretch variant). Die koop ik dus niet meer. Verder kocht ik er al nooit iets eigenlijk.
daar kijk ik van op , hier voor dochter oude rompers van mijn zoontje en zelfs van de buurkindjes gebruikt en nog nooit een gelubberde gehad, ze gaan hier rustig op 90 graden en in de droger, ikheb wel ltijd die gewoon enkel in het rek liggen zeg mar met printjes.
Ik koop er ook alleen de basics, stretch rompers, effen shirtjes en leggings. De rest vind ik echt drie keer niets. Niet mijn smaak en slechte kwaliteit voor die prijs..
Ik vind de hema de ene keer erg leuk, en de andere keer vind ik er niks aan. Hou wel van het aparte/drukke/schreeuwerige. Maar wat ik zo jammer vind, het word zo snel vaal! Die leuke rozentruitjes/jurkjes, je wast ze een paar keer en er hangt een vale gloed overheen. Hoor daar meer mensen over, dus ben niet de enige, al heb ik het nog niet in dit topic voorbij zien komen! Of was ik verkeerd? De rompers vind ik er wel super fijn van! Maar die vind ik dan weer zo duur.
Nee hoor dit heb ik bij sommige kleding ook net als dat de stretch truitjes vaak krimpen na 1x wassen...
Hihi nee hoor, koop er niet echt veel. Met de actiedagen laatst wel wat hele goedkope shirtje ingeslagen omdat meneer constant de boel onderkotst en ik dan wat reserve heb (en de H&M niks "dunnigs" meer had in zijn maat in de uitverkoop). Maar de shirtjes hebben vaak aparte opdrukken en de broekjes zitten echt voor geen meter. Heb trouwens wel zo'n blauw-wit gestreepte trui van de hema voor hem gekregen, die staat hem wel leuk(de jongste). Maar zou ik zelf niet gekocht hebben. Verder koop ik daar wel slaapzakken, skisokken(zoo lekker warm aan mijn wintervoeten) en soms ondergoed en sokken voor mijn oudste. Ow en de sokken voor manlief niet te vergeten!
ik ben totaal geen fan van de hema, maar laatst 2 shirts gekocht en weer supersnel verwassen ziet het er uit. vind dat het vaak ook kort en breed valt, niet altijd. ik koop er niet meer heb ik besloten. maar ook geen h&m fan, behalve de duurdere rompers. nadeel bij de opvang loop iedereen met de h&m kleding, dat ikhet wel gezien heb hahaha gr brenda
Het wisselt nogal bij mij: het ene seizoen hebben ze veel dingen die ik leuk vind, het andere seizoen is het 3xniks... Ik hou wel van felle kleuren en bonte combinaties, ben ook fan van desigual, dus daar word ik dan vaak wel erg blij van Overigens ook weer niet van alles en daarbij moet het een kind dan ook nog eens wel staan, (vorige zomer geloof ik, hadden ze die kobaltblauwe en brandweer-rode combi's: erg leuk, maar te felle kleuren voor Thirza. Dochtertje van de ex van mijn man, hoogblond, had er wel iets van aan en dat stond geweldig!)
ik heb 2 basisshrits, blauw 3x wassen en dan is mooie eraf. ik was heeeeel erg goed, vind ik zelf. ik was wit bij elkaar, ondergoed en handdoeken samen, broeken apart, gekleurd apart met doekje en donker en zwart. En ik heb een luxe miele en ik heb eigelijk nooit wasproblemen. Dus daarom besloten dat het aan de hema ligt. daarbij vind ik het model vaak kort en breed worden, ik had wat gehad als kraamkado. dus ik vind de kwaliteit tegenvallen.