Ik vind de kwalijtijd van rompertjes heel goed maar wel duur 4,50 die dubbelverpakkingen vind ik weer minder. Verder vind ik de hema niet leuk. Mijn jongste heeft een jip en Janneke kamer en daar is bij hema ook niet veel meer van. Ik hou trouwends helemaal niet van kleur.
Hmm, dat heb ik dus nooit. Ik was trouwens wel alles op 30 graden en keer alles binnenstebuiten. In een goedkope indesit Maar ik heb dan ook zelden jongenskleren van de hema Misschien ligt het daar nog aan
Ik vind die witte stretchrompers van 5.50 wel heel erg fijn! En de pyama's zijn ook leuk. Maar daar houd het dan inderdaad ook wel mee op..
Hier is hema ook niet echt mijn ding. Hebben wel leuke dingen hoor. ( spijkebroekjes,rokjes etc ) ook wat leuke shirtjes.. Maar afgelopen jaar had je die gebreide rokjes en truitjes enz hangen bij Hema. Echt totaal niet mijn smaak.
Heb ook net weer een vrijwel complete collectie zomerkleren bij de H&M besteld voor de kids. Enkel voor stiefzoon (mt 134) niet zoveel leuks. Tot 128 hebben ze voor jongens wel veel leuks.... (ik hou van printjes )
Wisselend. De ene keer veel leuke dingen bij Hema, de andere keer vind ik er niks. Waar ik erg aan moest wennen, is dat de pasvorm zo verschillend is voor jongens en meisjes. Was gewend dat Hema breed viel (jongen), maar voor m'n dochter was alles te krap. Terwijl zij zeker niet breder/dikker is dan haar broer. De stretchrompers vind ik geweldig! Ook de stretch-shirtjes, met korte of lange mouwen.
De rompers van de hema vind ik goed. Maar de broeken verschrikkelijk!! Vooral de spijkerbroekjes.. Koop er dus alleen maar rompertjes.
Haha, hier moest ik wel om lachen. In het winkelcentrum bij ons in de buurt zit een HEMA, waar ik regelmatig naar binnenloop omdat onze dochter moet plassen. Ik kijk dan altijd even bij de kinderkleding maar ben hooguit ooit met wat ondergoed en handschoenen naar buiten gelopen. Maar onze dochter is gek op de worstenbroodjes van de HEMA.. Vandaar dat ze er altijd even moet 'plassen'..
Geen idee wat de HEMA de vorige seizoenen in de rekken had voor kinderen, ik ben pas net "op de markt" zeg maar, qua kinderkleding. Maar wat ze de laatste tijd hadden vond ik wel leuk. Ik houd van dat bonte stipjes- en bloemetjesspul. Zal dus ook in de toekomst bij de HEMA kijken. Misschien dat het dan minder... gewoon een kwestie van kleurtjes, printjes en je smaak of niet. H&M ook leuk... het ligt er gewoon aan wat ze op een bepaald moment hebben... kan niet zeggen dat ik alles van de H&M leuk vind. Ik maak me ook niet zo druk erom, als ik iets leuk vind, dan koop ik dat, welke winkel dat ook is. Laatst nog schattige rompertjes bij de Zeeman gehaald.
Ik heb alleen de stretch rompertjes van de Hema. Zijn echt de enige rompers die ik echt fijn vind zitten! Helaas zijn ze niet echt goedkoop maar goed ik vind het wel waard. Heb in mn zwangerschap 2 hele leuke fleurige setjes gekregen van iemand van de Hema maar heb er zelf bijna nog nooit iets leuk gevonden.. Hopenlijk in het voorjaar misschien
Hier toevallig dezelfde dingen van de Hema. Maar ik hoef zelf geen kleding van de Hema, is altijd te groot ook. De newborn collectie in 2011 was wel leuk. Daarentegen was het niks toen mijn zoontje werd geboren.
Ik vind hema shirtjes (voor jongetjes dan) klein vallen en na het wassen weet ik gewoon dat er niets meer van over is, in het vierkant gekrompen en de pilletjes komen er al snel op. Vandaar dat ik het niet meer koop. Spijkerbroekjes zitten allemaal zo laag. Ik vind ze ook niet goedkoop meer, kijk naar de prijzen van die shirtjes! Ik vind de style wel leuk, zowel voor jongens als voor meisjes, maar de kwaliteit echt beneden peil. Het allerbeste van de hema en we hebben dan ook niet anders: de stretchrompers!
Voor de stretchrompers liefhebbers: er is nu aanbieding van 3x stretchromper korte mouw in print voor 10 euro.
Ik ga wel altijd voor de stretchrompers en sokken naar de Hema, maar qua kleding vind ik het vaak tegen vallen. Tot maat 86 vond ik de kleding leuker dan in de grotere maten.
Ik heb wel wat spul van de hema. Vorige week nog een leuk t-shirt met lange mouwen voor mijn zoontje gekocht. Het past alleen bijna niet over zijn hoofd....heel zielig.... Maar die stretch-rompers: ze zullen best heel fijn zijn, maar wát een idiote prijs zeg!! Ik vind de Frendz-rompers van V&D heel fijn, en die zijn dan relatief heel goedkoop! De meeste rompers komen hier trouwens van Zeeman. Laatst heb ik bij de hema wat meer ingeslagen omdat ze toen de 1+1 gratis-actie hadden.
Helemaal mee eens. Tijdje geleden kocht ik er regelmatig iets, spijkerbroek, -rok, jurkje... maar de laatste tijd vind ik er niks leuk! En ik vind ze ook niet meer zo goedkoop. 15,-/20,- voor een vestje (!), dan koop ik em wel bij H&M! Haal er wel altijd sokken & maillots