Bekijk bijlage 215717 ECHT HEMAAAAAA...... ben ook niet zo heel hema fan maar de maillots de tule rok en het zwarte shirt zijn toch echt hema
Dit setje is wel übercute hoor Die maillot heb ik trouwens wel gekocht Maar zo te zien toch ook wel een boel meiden met hetzelfde "probleem" als wat ik heb bij de HEMA...Gelukkig, ik was al bang dat ik gewoon altijd op de verkeerde momenten naar binnen loop.. Daarbij hebben sommige mensen mss meer oog voor combinaties van Hema en een andere winkel, waardoor de kleding ineens heel anders oogt (check Mirell). Dat is trouwens wel een setje dat hier ook in de kast zou hangen (I loooooovvveee zwart)
nogmaals een echte hema vestje rok maillot shirtje alleen sokjes zijn van mim-pi en laarsjes van ander merk
Nouja, dat bedoel ik dus. Die tule rokjes zijn helemaal super, alleen als ik de Hema binnenloop zìe ik dat soort leuke dingen dus niet hè:x
soms ook gewoon leuk omeen combi te maken met iets duurders hier alles hema alleen het grijse shirtje is van Bengh ik wil alleen maar zeggen dat je soms de simpele hema dingen heel goed kan combineren met duurdere merk kleding en ja ik vind het dan erg leuk maar okee smaken verschillen
Ik haal ook maar weinig kinderkleding bij de Hema, vooral de afgelopen 2 jaar hadden ze vooral veel retroprintjes en als ik ergens niet van hou is dat het wel. Als is dat de laatste maanden gelukkig wat minder. Maar goedkoop vind ik het ook niet, ik heb genoeg merkkleertjes in de aanbieding voor minder gekocht waar niet de halve klas in loopt. Maar soms slaag ik er wel voor wat leuks.
' heb ze ook in bijna alle kleurtjes gekocht toen ik ben gek op merkkleding mim-pi bengh bomba vinrose enz enz maar soms moet je dat gewoon in een combi mixen en ja ik ben een shopaholic mama dus ik koop te veel en ik zie het ook altijd helemaal voor me
Ik koop wel regelmatig spijkerbroeken voor de kinderen bij Hema, kosten een 10tje. En aangezien hier nogal eens gaten in broeken gevallen worden, ga ik dus voor deze broeken.... Af en toe hangen er ook wel aardige vestjes..
Hema voor jongens vind ik niet leuk. Toen Mayron klein was kocht ik nog wel rompertjes enzo. Heb laatst echt vette dingen bij kleertjes.com gekocht, in de uitverkoop. Dan is het echt wel te doen en er staan echt leuke dingen op.
Vanaf ongveer maat 92 vind ik er ook niks meer aan, die babykleding daar vind ik altijd wel erg leuk!
Voor jongens vind ik er echt niks, vooral vanaf maat 86 is er niks leuk meer te vinden. Voor meiden vanaf maat 92 wordt het ook al minder, wel leuke vestjes maar ook wel prijzig. De babykleertjes zijn weer geweldig daarintegen, vooral voor meisjes. Ook de rompers zijn super, maar vanaf maat 92 hoef ik daar niet meer te zijn.
ik heb dus een hema meisje niet een hema jongen, want jongenskleren vindt ik daar idd niet altijd leuk.
Vind ook niet alles even leuk van de hema. Hier liggen wel wat basis kledingstukken van de hema in de kast. Zoals de leggings en het spijkerrokje. Voor de rest koop ik eigenlijk alles bij de c&a, zeeman, h&m. Vind ik leuker dan de hema.
Ik vind de HEMA wel leuk, hoor. Voor jongens trouwens helemaal!!! Voor jongetjes heb je vaak van die saaie kleding, maar voor mijn zoontje zie ik alleen bij de Hema en H&M leuke dingen hangen. Wel vind ik HEMA aan de duurdere kant.... Dus ik scoor daar alleen maar met uitverkoop anders vind ik het zonde. Vorige week.... 3 paar leuke set sokken voor dochter: 1 euro! 2 paar leuke set sokjes voor zoontje: 1 euro. Spijkerbroeken voor zoontje in felle kleurtjes...die waren 12 euro per stuk, nu 3 euro per stuk!! Dan slaag ik wel. De zachte rompers uit de schappen (vaak met opdruk of print) vind ik NIKS!!! Na 2x wassen zit er totaal geen vorm meer in en zakt het letterlijk van de schouders. Wibra koop ik nooit. Zeeman ook zelden meer kleding voor de kleintjes tenzij het echt heellll leuk is. Maar dat soort goedkope kleding blijft echt niet lang mooi!! Is mijn ervaring. Dat doe ik dus niet meer.