ben ik nou de enige?

Discussie in 'De lounge' gestart door Anabella, 5 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Mijn ´mannetje´ is een flinke vent van 100 kg.... dus ik hou het maar bij ´mijn man´ :D
    Nog erger: ik had een buurman en die zei altijd: Zo, nou ga ik weer eens even bij de vrouw kijken (daar bedoelde hij zijn eigen vrouw mee), daar gingen al m´n haren recht van overeind staan!

Groetjes, Anakin.

2. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    haha mijn zwager noemt zijn vriendin ook vrouw haha

Vrouw maak je het eten Vrouw kun je even komen dat is pas errug!

Ik zeg ook vaak mannetje omdat we nog niet getrouwd zijn en vriend zo ver weg klinkt...iedereen kan je vriend zijn hij is meer dan dat.. :)

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hubbie heb ik ook op internet geleerd....dat vind ik dan weer wel leuk.
    Of het nou je man, vriend of buurman is waar je verkikkerd op bent...kan altijd! ;)

4. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Hoe bedoel je dat? Ik dacht dat hubby gewoon de afkorting was van husband?

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik had de indruk dat iedereen hubbie te pas en ontepas gebruikt .... heb ik dan zo zitten slapen ? gheheheh
    Nou ja, ik heb een hubbie dus heb er verder niet zo bij stilgestaan eigenlijk....
    Maargoed, ik stoor me nergens aan...als er maar met respect over elkaar wordt gesproken maakt het mij niet uit hoe je elkaar noemt ;)

6. Tatiiana

Tatiiana Actief lid

22 jan 2006
    155
    0
    0
    Ambtenaar
    Almere
    Ach of hubby nu husband of gewoon is.. Mijn vent (jaja ik noem m ook zo via internet hihi) is gewoon mijn man. Zijn dan niet getrouwd.. Als ik bel, op zn werk, zegt zn collega ook altijd, ik heb je vrouw aan de lijn :D

7. Ivonne

Ivonne Actief lid

9 apr 2006
    441
    0
    0
    Moet kunnen, hier krijgt de stofzuiger er wel eens van langs, alleen omdat de slang loslaat :oops:

8. Elmo

Elmo Niet meer actief

Euh....nieuwe stofzuiger? 8)

9. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    hihi heeft niks te maken met zwangerschap hoor, ik krijg ook de kriebels als vrouwen het hebben over hun "vriendje" terwijl persoon in kwestie al in de 20/30 is ofzo. krijg ook de kriebels van spelfouten zoals "wijnig" of "berijkbaar" oh daar kan ik niet tegen, maar daar is al een topic over geloof ik.

10. Ivonne

Ivonne Actief lid

9 apr 2006
    441
    0
    0
    Euch...........niet nodig, zuigt nog goed, alleen laat de slang altijd los, moet hem er dan weer ff indraaien.
    Verder is ie goed.

11. Belle

Belle Fanatiek lid

7 nov 2005
    1.380
    1
    0
    Verpleegkundige, columniste
    Amsterdam
    Ach, als de vrouwen hun man graag klein willen houden, dan past het wel om hem 'ventje' te noemen. ;)

Mijn stijl is het niet, al die verkleinwoorden. Zo vind ik bijvoorbeeld 'collegaatje' ook altijd wat denigrerend klinken. 'Buurvrouwtje', 'kennisje', mij klinkt het allemaal nogal onvolwassen in de oren. Maar da's een kwestie van smaak, en ik begrijp best dat de meesten het niet zo bedoelen.

Ik gebruik eigenlijk alleen verkleinwoorden voor kinderen en voor mensen van onder de 1.55 meter. :)

Ja, en voor mijn lief, thuis, als verder niemand het hoort. Maar dat zal ik in het openbaar natuurlijk altijd ontkennen. 8)

Belle, zelf ook geen klein vrouwtje.

12. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Meestal heb ik het wel over 'mijn vriend', maar als ik in voorgaande posts al zo vaak mijn mannetje gelezen heb dan gebruik ik dat ook wel eens, al vind ik het wel een beetje raar.
    Toch als ik het achteraf teruglees ;) Ik typ dat dan zonder nadenken omdat het in de vorige posts zo vaak gebruikt is, maar meestal is het wel mijn vriend.
    Binnenshuis zijn de troetelnaampjes anders ook niet van de poes... hij noemt me al lachend wel bitch of granny (tja ik ben 5 jaar ouder hehe) en ik antwoord even vrolijk terug met bastard of fatty (erm ja er mogen bij hem wel wat kilootjes af).

13. Niet meer actief

Mag ik ook even? :D

Ik erger me wel heel erg aan hubbie. grrrr....
    Mensen moeten het allemaal zelf weten hoor....

Ik heb ook eigenlijk geen recht van spreken, ik noem mijn man Bumper en hij mij snuffel.... ook in het openbaar.... :oops:
    Zelfs zo erg dat mijn nichtje van (toen) 4 dacht dat ie echt bumper heette...

Maar hier zal ik het niet over Bumper hebben! Hier pas ik me aan...
    Dus ik noem hem vaak mijn man of idd mannetje, heel suf achteraf. Dat doe ik niet meer!

14. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Wat grappig om toch nog zoveel reacties te krijgen, en Elisje, ik noem mijn vriend nog veel ergere dingen.
    Het liefst gebruik ik zo grof mogelijke woorden als koosnaampje, haha!
    "Wil je nog koffie, vuile klootzak?" :)
    Klinkt vast belachelijk, maar ik moet er zelf erg om lachen.
    Maar ja, daar moet ik binnenkort maar eens mee ophouden.. voor een kind is dat een beetje vreemd :p

15. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Nee dat heb ik niet. Waarbij ik het wel heb als mensen het woord EURI of EURI'S gebruiken. Daar krijg ik ECHT jeuk van ](*,)

16. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Of rijke mensen uit het Gooi die de 50 gepasseerd zijn, en het over "een vriendinnetje van me" hebben.. :|
    (man van Marga Scheide van Luv "Een vriendje van me op Ibiza is advocaat")

17. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Ik zeg ook wel eens mijn vriendje, dat is dan niet op grootte bedoeld want hij is groter maar op leeftijd ;). Ik ben 27, hij 22 dus ja ergens blijft het toch wel plagen hoor. En dat bastard gedoe, mijn vriend spreekt nog geen Nederlands, hij begint het wel te leren, maar hij vind het gewoon schattig de manier waarop ik het zeg. Het ligt aan het accent zegt hij.

Ach zo lang we zelf maar weten dat het uit liefde is en om te plagen is het allemaal best voor mij. In het openbaar heb ik het natuurlijk wel over mijn vriend. Al houden we ons niet in met plagen als er hele goeie vrienden in de buurt zijn. Die kennen ons goed genoeg om te weten hoe de vork in de steel zit.

18. Cath

Cath Actief lid

11 sep 2006
    225
    0
    0
    Wilde ik ook al zeggen. Echt vre-se-lijk [​IMG]

19. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Hihi nou ik gebruik die woorden ook hoor, niet zo vaak want meestal gaat het over mijn nod en mijn zenuwen etc. maar toch. Vind het totaal niet storend, hubbie ook niet.

Wat ik wel superirritant vind is als mensen heel veel spelfouten maken in een tekst! Een keer een foutje ok, maar als je hele alinea's vol hebt staan en daardoor het verhaal ook 10 keer moet lezen omdat het niet te begrijpen is.... aarrrgggg dan denk ik laat maar, ik kijk wel verder naar andere interessante topics.

Deel Deze Pagina