Ik zoek een geboortegedichtje en dat gaat ongeveer zo, wie kan mij aan de juiste tekst helpen? bij mama te zijn geweest, maar ben ik blij dat ik papa ken. Zoiets gaat het maar kan er niks meer van maken. Kunnen jullie mij helpen? Thanks
Ja zo gaat hij inderdaad, die bedoel ik...nog meer aanbiedingen. Ben in ieder geval al een stukje verder!
wij hadden op ons geboortekaartje : bij mama in de buik was het gezellig hoor maar nu wordt het hoog tijd dat ik ook papa stoor.
Dit komt er bij ons in. Vandaag of morgen krijg ik de proefdruk binnen. Ogen als diamantjes, een huidje zo zacht Twee kleine handjes, een mondje dat lacht Een neusje bijzonder en haartjes van dons Het is echt een wonder, dit kindje van ons
fleur wat een mooi gedichtje. deze had ik bij mijn zoontje noell er zullen handen zijn die je dragen en armen waarin je veilig bent en mensendie je zonder vragen zeggen dat je welkom bent veel liefs mariska
wij hebben een oud gedichtje dat nog in mijn babyalbum staat nl ik leef en stel daarond geen vragen, maar ooit zal ik weten dat aan de dageraad van mijn bestaan liefde is vooraf gegaan deze tekst komt links en rechts komt onze leifde heeft handjes en voetjes gekregen, wonderen bestaan ons ............. is geboren
Bij ons word het : Negen maanden met drie in bed mama noch papa kreeg ik eruit gezet daarom nam ik vandaag een besluit en kroop ik er uiteindelijk zelf maar uit! Grtz x
Die vind ik echt mooi......... ik heb hem gelijk op mijn lijstje gezet met mogelijkheden. (hoop dat je het niet erg vind : )