Spoedje, Welke tijd op schiphol zijn?!

Discussie in 'De lounge' gestart door miss C, 7 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    hoi meiden,
    wij zouden om 15:00 vliegen nu is dat vertraagd naar 17:00.
    moeten wij de tijd van de originele vlucht (15:00) aanhouden qua op schiphol zijn, inchecken enz enz of moeten we de nieuwe vluchtijd aan houden?!
    alvast bedankt...

2. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    De nieuwe tijd. Maar ik zou het maar ruim aanhouden want het is hoogseizoen, en dus enorm druk. Dus misschien gewoon de oude tijd aanhouden en dan lekker relaxed nog even wat drinken nadat je ingechecked bent?

3. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    De nieuwe tijd idd, anders moet je wel heeeel lang wachten straks ;)

4. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Ik zou tussen de 2 tijden in gaan zitten. Het is op het moment erg druk op schiphol. Fijne vakantie!

5. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    Oude tijd,

Wij hadden ook ooit eens vertraging en toen werd dat uiteindelijk weer met een half uur vervroegd ;)

En los van het feit dat het druk is op schiphol, is er zooooveel te doen ! Winkeltjes , terrasjes,Eettentjes, vliegtuigen kijken ... Iets eerder naar de gate lopen dan nodig daar weer ff bij je vliegtuig kijken enz... Voor je het weet zit je al in de lucht :) dan ben je de tijd zo door !

Fijne vakantie !!!

6. Marcy26

Marcy26 Bekend lid

1 nov 2010
    594
    58
    28
    Ik zou ook de oude tijd aanhouden...je kan je goed vermaken op Schiphol er is genoeg te doen! En je vakantie begint toch al als je deur dichttrekt thuis!

Fijne vakantie!

7. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Je moet zowieso altijd ( in deze periode ) minimaal 3 uur van te voren aanwezig zijn op schiphol, ik zou tussen deze twee tijden in gaan zitten, mocht het geval zijn dat ze toch eerder gaan dan ben je er in ieder geval. Je kan beter daar wachten dan te moeten stressen toch ?

8. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Zou ook ruim van te voren op schiphol zijn, harstikke druk! En kan je het rustig aan doen zonder stress!

Fijne vakantie!

9. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    thnxx meiden,
    we hebben besloten om tussen de 2 tijden in te gaan zitten.. we rijden hier om 12:00 weg, dan zijn we er rond 12:45/13:00! lekker vakantie vieren!
    nogmaals bedankt...

10. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Volgens mij kan je via internet al inchecken, deed ik 6 jaar terug al?

11. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    @devil,
    ja klopt, dat kan idd.. ik heb dit gisteren geprobeerd maar in dit geval kon het niet om 1 of andere vage reden..

12. Bri

Bri Niet meer actief

Ik ben vorige week nog geweest, vond het met de drukte op zo'n doordeweekse dag reuze meevallen. Nu hadden wij thuis al wel ingecheckt en hoefden alleen nog naar de self-service bagage drop-off (KLM), maar zelfs met wat wachttijd voor het inchecken heb je echt geen 3 uur nodig.

Maar aan de andere kant: je vakantie begint zodra je van huis gaat, dus waarom langer wachten? Bovendien is Schiphol gewoon een leuke plek om een paar uurtjes door te brengen. Winkels kijken, OS kijken (er zijn wel wat cafetjes met tv op sportzender), vliegtuigen kijken, mensen kijken, boekje lezen. Je hoeft je echt niet te vervelen.

Hoe dan ook: veel plezier gewenst, en een heel fijne vakantie!

13. Lexxie

Lexxie Fanatiek lid

16 jun 2012
    1.666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jullie hebben de beslissing al gemaakt.
    Maar in ieder geval, fijne vakantie!

14. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou de oude tijd aanhouden. Kan namelijk ook weer vervroegen. Bovendien is het hoogseizoen en dat is DRUK. Er is genoeg te doen op Schiphol dus op zich zul je je niet snel vervelen denk ik.

Deel Deze Pagina