Ben ik nou de enigste?

Discussion in 'De lounge' started by LittleMonsters, Dec 2, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik vind het ook een beetje raar staan als ik door de straten loop of rij. Denk dat dat soort mensen er nietzo bij stilstaan omdat ze geen kleine kinderen hebben.
    Hier ga ik rond 10 december pas bezig met de lampjes en kaartjes versturen enzo.
    Ben dan wel weer iemand die de kerstversiering heeeeel lang laat hangen tot zo eind januari, omdat het ozo gezellig is. :p

2. Aszz

Aszz Niet meer actief

Tering, jij hebt je roeping tot dramaqueen ook gemist of niet?
    Wat een aanstelleritis zeg.
    Respect voor datums? Omdat ze anders beledigd zijn ofzo?
    Heb jij er last van, dat iemand anders paaseieren in januari aan het zoeken is? Of dat mensen Sinterklaas op 4 december vieren ipv 5 december :$Misschien moet jij je dan eens met je eigen gezin bezighouden , in plaats van met een ander.

3. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Ze geeft alleen haar mening dat mag toch laten we het even gezellig houden zeg.

4. Aszz

Aszz Niet meer actief

Lees alinea 2, 3 en 4 van haar nog even aandachtig door, en praat dan nog even over het gezellig houden.

5. LittleMonsters

Gedaan niets verkeerds aan. Nogmaals ze geeft haar mening en dat mag hier. Jij maakt er nu verschrikkelijk drama van...

6. MLkids

MLkids Niet meer actief

Ik bedoel daarmee, iedereen vindt het respectloos op voor 6 december de boom op te zetten. Dit betuigt niet naar respect voor kinderen en gezinnen.

Als we het dan toch over respect hebben, dan vind ik dat kerst meer respect opeist.
    Die boom heeft er inderdaad niet mee te maken, respect voor gezinnen die sinterklaas vieren net zo min.

7. MLkids

MLkids Niet meer actief

Jouw avatar sluit niet aan bij je bericht;)

8. Triskele

Triskele Niet meer actief

haha goed punt, ik heb de kerstkaarten al wel moeten maken (anders zijn ze niet op tijd klaar, daar zit een levertijd op en ze moeten worden verzonden in de week na Sinterklaas) en vond het zo'n lieve foto , denk de kerstmuts maar even weg, maar je hebt een goed punt :p ik heb hem even aangepast... (hij was trouwens wel genomen voor de Sinterklaasbanner die we hebben hangen hahaha)

9. NooNoo

NooNoo VIP lid

Jul 18, 2010
    5,422
    1
    0
    Ik vind vooral dat iedereen het gewoon lekker zelf moet weten en ga me dus ook echt niet druk maken om het feit dat sommige mensen de boom nu al hebben staan en het verwarrend kan zijn voor kinderen. Hoezo is dat verwarrend eigenlijk? Dochter heeft de leeftijd nog niet zo, maar ik vind het vooralsnog niet zo'n probleem eigenlijk. Die twee dingen kunnen best naast elkaar lopen toch?

10. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,264
    6,789
    113
    Wij hebben zelf de traditie om de boom zo laat mogelijk op te zetten.

Wel na de sint al knutselen en versieren...maar de boom pas rond de 20e.

En ik stoor me niet aan mensen die het wel eerder neerzetten... hoe kun je daar nou last van hebben.

Wie moet er in dat huis wonen...jij?

11. MLkids

MLkids Niet meer actief

Sinterklaas is overigens helemaal niet jarig op 6 december, op 6 december werd zijn dood voor 100-en jaren geeerd, hij is namelijk op 6 december gestorven. Wanneer hij echt jarig was weet niemand.

In 1850 werd dat veranderd en werden er schoentjes gezet, zou de sint uit spanje komen en waren de eerste zwarte pieten gespot. Vanaf toen werd zijn dood niet meer geeerd maar werd het omgetoverd in zijn verjaardag.

12. LittleMonsters

Storen is een groot woord... Vind het alleen jammer dat mensen niet een paar dagen kunnen wachten..
    Je hangt toch verjaardagsslingers ook niet een week van te voren op?

13. MLkids

MLkids Niet meer actief

Jawel hoor! Het ligt eraan wanneer we het vieren!

14. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,264
    6,789
    113
    nee maar een boom wordt sowieso heel snel opgezet vind ik.

Want ook de 12e vind ik al heel vlug.

Maar ik doe gewoon wat ik leuk vind.

Zo laat mogelijk :D

15. LittleMonsters

Ik bedoel een week voor de gevierde datum :p

16. LittleMonsters

Dat is het belangrijkste!

17. Zonzon

Zonzon Bekend lid

Aug 5, 2012
    727
    0
    16
    Hier staat hij al hoor! Heb dan wel geen kinderen, maar ook al zou ik die hebben, maakt dat nou weer uit!! Alsof dat de geloofwaardigheid van sinterklaas minder maakt ofzo.. Nee hoor vind het leuk met die donkere dagen! Het is gewoon gezellige decoratie :)

18. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

Feb 22, 2006
    4,149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Tja... Ik vind dat ieder dit voor zich moet weten, ik vind het ook van die nutteloze topics die vaak alleen maar discussies uitlokken, maar goed de vraag was niet wat ik van dit soort topics vind ;)

Zelf zetten wij hem neer na de Sinterklaas, maar als iemand m al heeft staan boeit dat mij totaal niet, maar zelf zou ik het dus niet doen. Maar dat komt vooral omdat ik hem dan rond de kerst al weer zat ben haha.. Wij zetten m waarschijnlijk half/eind week 50 neer

En of je nou wel of geen kinderen hebt, maakt volgens mij geen bal uit

19. MLkids

MLkids Niet meer actief

Dat doen we met kerst toch ook? De boom wordt (vrijwel) altijd eerder opgezet dan de gevierde dag.

De kindjes mogen toch ook hun schoen eerder zetten/krijgen eerder cadeaus dan de gevierde dag (de verjaardag/dood) van Sint Nicolaas. :p

20. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Hmm wij hebben afgelopen weekend Sinterklaas gevierd en ik denk dat ik woensdagmiddag met de kids de boom op ga zetten... maar dat komt ook omdat we anders nog een week moeten wachten (stiefzoontje is hier om de week de hele week) en dat vind ik weer te lang duren ;) vind het wel gezellig!!

Share This Page