Ben ik nou echt de enige die wijn smerig vind?

Discussie in 'De lounge' gestart door Mams136, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

Mijn eten smaakt ook prima zonder alcohol. Maar als het moet drink ik canei of mix drankjes. Maar met een cola smaakt het eten me ook goed.

2. MammaJo84

MammaJo84 Niet meer actief

Haha ik lust ook echt geen wijn.

Zoete wijn??? Nou ik vind het toch echt allemaal zuur hoor ;)

3. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ja dat hoor ik dus ook altijd.
    Maar ik heb dan dus altijd een dubbelfrisje erbij staan..Ah joh! Doe eens gezellig mee. Nou nee bah!
    Ik vind het echt ontzettend vies.
    Ik ken het dus niet dat eten er lekkerder van word en ik heb ook geen probleem om een frisje te drinken.
    Maar voel me af en toe wel "raar" omdat ik geen wijn lust.

4. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek

Ja precies!
    Je slaat de spijker op z'n kop.
    Net als half verotte druiven...

5. 4days

4days Niet meer actief

Ik lust ook echt, ECHT geen wijn....

6. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ach ja jammer dan, ik hoor dat altijd van koffie... nou dat vind ik toch echt nog steeds smerig!

7. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

16 apr 2008
    2.099
    0
    0
    Oh wijn, heerlijk!! Ik lust alle kleuren, maar een gekoeld roséetje is favoriet. Ik mis het! Maar ik moest het wel leren waarderen, het was geen liefde op het eerste gezicht. Bier daarentegen lust ik niet. Ik probeer elke zomer weer een witbiertje, omdat dat er zo heerlijk verfrissend uit ziet op een warme dag, maar nee, de liefde wil maar niet opbloeien tussen ons. Als ik nu uit eten ga drink ik cola, maar dat komt me vrij snel m'n neus uit.

8. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Nee hoor, jij bent zeker niet de enige. Ik lust ook geen wijn. En ook geen bier. Het enige wat ik lust is een Breezer. Maar eigenlijk drink ik nooit. Hooguit 1 of 2 Breezers per jaar.

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nee volgens mij niet, maar wist niet dat de Xenos ook wijn verkocht. zal de volgende keer eens kijken. Thanx.

10. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Zei ik weer eens wat raars? :p:$

11. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ik vind een hoop wijnsoorten erg lekker, ik heb ook nog bij een wijngroothandel gewerkt, wel makkelijk dat je er dan van houdt ;).
    Maar meestal drink ik het alleen in het weekend hoor en ook niet elk weekend.
    Wat maakt het uit als je wat anders bij je eten wilt drinken, ik zit daar niet mee hoor, niet als ik zelf wat anders neem, maar ook niet bij een ander.

12. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    I love wijn.

Maar bier bij het eten vind ik echt not done. Fris of water kan dan nog. Mix bij het eten kan best als jij dat lekker vind. Zelf zou ik dat niet snel doen.

13. Female

Female Niet meer actief

Wijn smerig?! :$ God, nee zeg.
    Dat zijn de kleine geniet-momentjes, 's avonds languit op de bank bij Gooische vrouwen, in de tuin, feestje, uit eten.

Koffie en wijn, musthave :D

14. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Ik heb ook wijn leren drinken, maar verder dan zoete wijnen kom ik nog niet echt hoor.

Voor diegene die het idee hebben, dat zoete wijnen niet bestaan, dan moet je écht eens een keer bij de chinees wijn bestellen :) , zoete wijn dus :p ! Ik vind het lekker, maar m'n schoonmoeder en tante verdunde het met water omdat ze het té zoet vonden.

Verder vind ik 'mavrodaphne of patras' erg lekker. Dat is een Griekse dessert wijn.

Ooit in griekenland bij een wijnproeverij geweest en daar vond ik die dessertwijnen het enige wat lekker was. En sinds die tijd drink ik het. Maar langzaamaan lust ik steeds wat meer...
    Wel een verschil tussen lusten, en lekker vinden ;) maar toch...

oja.. m'n man lust sinds die tijd eigenlijk nog steeds alleen maar zoete rode wijn, maar ikzelf drink tegenwoordig dus ook wit af en toe...

15. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Ik heb in Mei, toen ik op vakantie was nog een heerlijk zoet wijntje gehad. Bij Gall en Gall gekocht. Ik vroeg om zoete witte wijn, die lekker was voor 's avonds. :D Echt, dat spul was net limonade... :$ Normaal vind ik wijn echt niet te drinken, maar in het kader van je moet altijd iets nieuws proberen ;) heb ik hem toch maar gekocht....Ik voel wijn altijd helemaal naar beneden glijden, maar deze was echt heel lekker....

:( En als ik nou nog wist welke het was.... Op de site van Gall en Gall staat maar liefst 1 (!) soort zoete wijn, en die was het niet... Ga van de week maar eens kijken of ze hem een dorp verderop wel hebben.

16. Ckialita

Ckialita Bekend lid

28 jan 2009
    993
    0
    0
    Ik lust uberhaupt geen alcohol, dus ook geen wijn :p

17. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ben ook niet echt een grote wijn drinker...tegenwoordig ben ik helemaal fan van een Rosé van de Lidl! Heeft een zachte smaak en je proeft gewoon niet de alcohol.

18. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    nee hoor je bent niet de enige, ik vind het ook smerig. en buiten dat heb ik ronduit een hekel aan alcohol. drank maakt meer kapot dan je lief is.

19. m1980

m1980 Bekend lid

6 apr 2008
    549
    0
    0
    In Een Huis......
    Heb ook wijn leren drinken (zoete) verder een Jillz is ook erg lekker.

20. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

ik vind wijn ook ontzettend smerig!!!! en vooral bij het eten tsjonge dat drinkt en eet toch niet lekker?

ik vind alcohol sowieso helemaal niet lekker.

Deel Deze Pagina