Mijn eten smaakt ook prima zonder alcohol. Maar als het moet drink ik canei of mix drankjes. Maar met een cola smaakt het eten me ook goed.
Ja dat hoor ik dus ook altijd. Maar ik heb dan dus altijd een dubbelfrisje erbij staan..Ah joh! Doe eens gezellig mee. Nou nee bah! Ik vind het echt ontzettend vies. Ik ken het dus niet dat eten er lekkerder van word en ik heb ook geen probleem om een frisje te drinken. Maar voel me af en toe wel "raar" omdat ik geen wijn lust.
Oh wijn, heerlijk!! Ik lust alle kleuren, maar een gekoeld roséetje is favoriet. Ik mis het! Maar ik moest het wel leren waarderen, het was geen liefde op het eerste gezicht. Bier daarentegen lust ik niet. Ik probeer elke zomer weer een witbiertje, omdat dat er zo heerlijk verfrissend uit ziet op een warme dag, maar nee, de liefde wil maar niet opbloeien tussen ons. Als ik nu uit eten ga drink ik cola, maar dat komt me vrij snel m'n neus uit.
Nee hoor, jij bent zeker niet de enige. Ik lust ook geen wijn. En ook geen bier. Het enige wat ik lust is een Breezer. Maar eigenlijk drink ik nooit. Hooguit 1 of 2 Breezers per jaar.
Nee volgens mij niet, maar wist niet dat de Xenos ook wijn verkocht. zal de volgende keer eens kijken. Thanx.
Ik vind een hoop wijnsoorten erg lekker, ik heb ook nog bij een wijngroothandel gewerkt, wel makkelijk dat je er dan van houdt . Maar meestal drink ik het alleen in het weekend hoor en ook niet elk weekend. Wat maakt het uit als je wat anders bij je eten wilt drinken, ik zit daar niet mee hoor, niet als ik zelf wat anders neem, maar ook niet bij een ander.
I love wijn. Maar bier bij het eten vind ik echt not done. Fris of water kan dan nog. Mix bij het eten kan best als jij dat lekker vind. Zelf zou ik dat niet snel doen.
Wijn smerig?! God, nee zeg. Dat zijn de kleine geniet-momentjes, 's avonds languit op de bank bij Gooische vrouwen, in de tuin, feestje, uit eten. Koffie en wijn, musthave
Ik heb ook wijn leren drinken, maar verder dan zoete wijnen kom ik nog niet echt hoor. Voor diegene die het idee hebben, dat zoete wijnen niet bestaan, dan moet je écht eens een keer bij de chinees wijn bestellen , zoete wijn dus ! Ik vind het lekker, maar m'n schoonmoeder en tante verdunde het met water omdat ze het té zoet vonden. Verder vind ik 'mavrodaphne of patras' erg lekker. Dat is een Griekse dessert wijn. Ooit in griekenland bij een wijnproeverij geweest en daar vond ik die dessertwijnen het enige wat lekker was. En sinds die tijd drink ik het. Maar langzaamaan lust ik steeds wat meer... Wel een verschil tussen lusten, en lekker vinden maar toch... oja.. m'n man lust sinds die tijd eigenlijk nog steeds alleen maar zoete rode wijn, maar ikzelf drink tegenwoordig dus ook wit af en toe...
Ik heb in Mei, toen ik op vakantie was nog een heerlijk zoet wijntje gehad. Bij Gall en Gall gekocht. Ik vroeg om zoete witte wijn, die lekker was voor 's avonds. Echt, dat spul was net limonade... Normaal vind ik wijn echt niet te drinken, maar in het kader van je moet altijd iets nieuws proberen heb ik hem toch maar gekocht....Ik voel wijn altijd helemaal naar beneden glijden, maar deze was echt heel lekker.... En als ik nou nog wist welke het was.... Op de site van Gall en Gall staat maar liefst 1 (!) soort zoete wijn, en die was het niet... Ga van de week maar eens kijken of ze hem een dorp verderop wel hebben.
Ben ook niet echt een grote wijn drinker...tegenwoordig ben ik helemaal fan van een Rosé van de Lidl! Heeft een zachte smaak en je proeft gewoon niet de alcohol.
nee hoor je bent niet de enige, ik vind het ook smerig. en buiten dat heb ik ronduit een hekel aan alcohol. drank maakt meer kapot dan je lief is.
ik vind wijn ook ontzettend smerig!!!! en vooral bij het eten tsjonge dat drinkt en eet toch niet lekker? ik vind alcohol sowieso helemaal niet lekker.