Ik vind wijn zo goor. Vooral rode. Maar ook van die droge witte wijn. Bah, ik snap echt niet dat iemand dat drinkt. De enige wijn die ik lust, is van die hele zoete dessertwijn. Maar dat hoort ook weer niet bij een diner
Het leven is te kort om slechte wijn te drinken! Geweldig motto!!!!!!!!!! Ik dronk eigenlijk ook nooit wijn maar ik heb toch echt leren drinken. Af en toe een slokje van een ander geproeft, zelf steeds vaker een glas wijn drinken en ineens ben ik wijn verslaafd. Rode wijn is niet mijn favoriet maar een niet te droge en niet te zoete witte of een goede rosé, HEERLIJK!!!!!!!!!!!!!!
Voor mij helemaal geen alcohol (en nee, niet alleen nu ). Vind het zoooo smerig! Snap echt niet wat mensen er lekker aan vinden. Doe mij maar gewoon een sapje ofzo
ik lust helemaal niets van alcohol...dus laat staan wijn...heb wel eens een slokje genomen maar vind het zo vies... nadeel als je geen alchohol lust: ik was altijd de bob..
ik lust eigenlijk ook geen wijn alleen witte zoete wijn dus dat neem ik soms als we uit eten gaan en canei en lambrusco is lekker maar geef mij maar lekker de zoete mixjes hoor lekker boeiend wat ik bij t eten drink mn pa en me vriend drinken toch ook een biertje bij t uit eten gaan??
Heerlijk juist wijn. Die zoete mixdrankjes dronk ik meer toen ik jonger was. Ik drink het liefst een rood wijntje. Merlot graag, droog, rond en soepel. Dat is zo lekker zacht. Ik heb wijn op mijn 16e "leren" drinken, maar begon toen met Caveau. Niet de allerlekkerste Maar mocht je het willen leren drinken zou ik voor een ronde soepele gaan en geen fruitige. Die zijn meestal wat zwaarder.
ook helemaal geen wijndrinker hier, soms alleen omdat het moet (lees, er geen andere keuze is, ik bij schoonouders ben en dat niet overleef zonder alcohol ) maar geef mij maar JD hoor! of smirnoff Ice vind het wel zo belachelijk dat op ieder feestje alleen wijn of bier is, want bier vind ik nog ranziger!
hier ook geen wijndrinker...eigenlijk helemaal geen alcoholdrinker. En gelukkig mn vriend ook niet dus dat komt goed uit maar voor een stel wat geen wijn drinkt hebben wij toch echt een stuk of 8 flessen in de kast staan voor evt. visite dus kan wel zeggen dat we aardig bevooraard zijn voor iemand die niet drinkt hahaha
Ik vind het werkelijk zo smerig!! Ik drink ook altijd maar mixjes...Bacardi Razz 7-up of een Malibu Jus 'd Orange...zolang het maar een lekker zoet mixje is dan lust ik het wel. Maar wijn bah bah!
leuk enerzijds , schrijf je dat wijn niet te drinken is en anderzijds lust je wél dessertwijn... Misschien is dat dus toch ook iets voor mensen die er net zo over denken als jij Ik vind dessertwijn zelf ook het lekkerst van al, daarmee ben ik wijn gaan drinken en m'n man drinkt dit eigenlijk nog steeds als enige soort wijn.
dat is een goeie ja. de volgende keer als jij thee drinkt en de rest wat anders zeg je ook van joh doe eens gezellig mee. Vind dat iedereen zelf moet bepalen of ze wijn drinken ja of nee, en als je het niet lekker vind is het dus makkelijk, drink je geen wijn. En met eten, ik vind wijn dus wel lekker dus ik wil wel eens een glas wijn erbij hebben (maar dan alleen als we uiteten zijn en als ik niet zwanger ben uiteraard), maar dan bestel ik wel standaard een spa blauw ofzo erbij voor de dorst of evt smaken weg te spoelen ofzo, de wijn is gewoon voor het 'lekkere'. Maar vind dat iedereen het zelf uit moet maken wat ze bij het eten drinken.
spreekt de ervaren wijn drinkster . ik drink het liefst zoete witte wijn, droge vind ik niet lekker en rode vind ik altijd zo aanwezig qua smaak .
Een goeie droge witte wijn vind ik af en toe wel lekker, of een glaasje prosecco. Maar de overige wijnen zijn ook niet aan mij besteed hoor. En het komt ook zelden voor dat ik een alcoholisch drankje neem.
Ik vind bijna alle wijnen ook super ranzig. Ik vind gewone witte druivensap al te veel naar wijn smaken en dus erg vies hahaha. Maar de hele zoete, dessert wijnen vind ik super lekker! Dat is meer een likeurtje dan een wijn hehehe. Die zijn meteen achterlijk duur. Ik drink 1 x in de 2 weken een zoet wijntje. Meer dan genoeg
Wijn is voor mensen boven de 45 Misschien ga ik het ook wel lekker vinden als ik oud ben, nu vind ik het echt té ranzig!
Ik lust wel heeeeeel graag een wijntje (wit), maar ik vind het niet raar als mensen tijdens het eten iets anders drinken hoor! Je mag toch drinken wat je lekker vindt?