Ben ik nou echt de enige die wijn smerig vind?

Discussie in 'De lounge' gestart door Mams136, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Wijn bahhhh. Nooit lekker gevonden dus nee je bent niet de enigste hihi.

2. Niki

Niki Fanatiek lid

13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Ik vond wijn altijd wel lekker... omdat ik geen bier dronk, dronk ik maar wijn (meestal met wat ijs!) Sinds deze zomer zomer ben ik HELEMAAL: fan van rosébier!!!
    Heerlijk!!!!!

3. mroos

mroos Niet meer actief

jeee, wat drinken er veel mensen geen wijn! Voel me haast apart dat ik wél van een wijntje houd:)

4. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    :$ Wijn met ijs??????????????????? Niet doen, zo zonde van de smaak. Alleen als de wijn echt niet koud genoeg is wil ik dat wel eens doen.

5. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ik heb in de horeca gewerkt en wij hadden als best verkopende wijn in het cafe een lambrusco geloof ik(witte wijn met lichte bubbels) en die werd bijna altijd gevraagd MET ijs!

6. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Hier ook geen wijndrinker. Maar de andere combi's vind ik ook niet echt bij het eten horen.

Wat wij weleens doen is een likeurtje (bv baileys) na het eten.

7. Fruitmoes

Fruitmoes Bekend lid

22 jun 2009
    847
    1
    18
    De enige wijn die ik lust is de zoete pruimenwijn van de Japanner. Van de rest blijven mijn kaken samentrekken. Blijf wel altijd proeven van mijn man, hij drinkt het liefst zoete rose. Maar hij is nogal merkvast dus weinig afwisseling. Gelukkig koop ik het altijd voor hem. Ik ga altijd af op het etiket (vind ik het mooi of niet) en de kleur van de wijn. Heel af en toe een biertje, ook lekker! Voor de rest moet iedereen drinken wat hij wil bij het eten, dat doe ik ook graag.

8. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.766
    18.910
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik drink ook geen bier / wijn. Jammer genoeg loop je dan op feestjes nogal eens een drankje mis. Ik vidn cola ook prima hoor... maar na een paar glazen fris wil ik ook weleens wat anders drinken.
    Tegenwoordig drink ik wel sangria. (Nou ja, nu even niet natuurlijk ;)) Vooral die supergoedkope flessen (minder dan 2 euro voor 1,5 liter) doen het hier goed. 't Moet wel koud zijn.

Een likeurtje vind ik wel lekker ná het eten, maar ik zie mezelf nog geen baileys drinken tijdens de maaltijd.

9. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Lambrusco en bijv canai vind ik persoonlijk geen echte wijn. ;) Wijn hoort geen bubbels te hebben.

10. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    ik lust helemaal geen alcohol dus zo gek is het niet:p

11. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    Wijn vind ik vreselijk, blehh. Canei hou ik ook niet van.. Bier is ook vies.

Drink vooral sapjes en cola of roosvicee :p

12. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Nee je bent zeker niet de enige hoor!!! Ik lust bijna helemaal niets waar alcohol in zit... Alleen Beachberry of Boswandeling (lekker zoet) maar wijn en bier gaat er echt niet in! Drink nu sowieso niet i.v.m. de zwangerschap maar anders ook bijna nooit! Doe mij maar een colaatje! Ben ik net zo gezellig!

13. glimworm

glimworm Niet meer actief

ik drink helemaal geen alcohol, omdat ik het gewoon echt niet lekker vind, dan maar een jus d'orange bij mijn eten hoor!
    interesseert me echt niet wat een ander daar van vind :D

14. glimworm

glimworm Niet meer actief

zou dat in onze voornaam zitten? :D
    ik heet namelijk ook Renate

15. Nee hoor. Ik drink ook geen wijn, eigenlijk bijna geen alcohol.
    Mixjes zijn nog wel lekker maar doe mij maar een glas Cola

16. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Ik geef toe dat ik ook nooit echt een uitgebreide selectie goede wijnen heb geproefd.

Maar,...als jij een wijnmonster bent, dan zijn het 9 lange maanden. Of valt het mee?

17. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Ik drink wel wijn en lust wel wat maar ook een heleboel wijnen niet... ben verder ook geen kenner ik proef een slok en aan de hand daarvan beslis ik of ik het lekker vindt. Ik dacht wijn vies te vinden, want de smaak van mn ouders is zeker niet mijn smaak (droge wijn) Ik hou meer van zoet... maar leren drinken vind ik idd ook onzin. Of je lust het, of niet.. het is niet bepaald heel goed voor je. Als je nou geen grote lust moet je het idd misschien leren eten maar snoep, alcohol, sigaretten ed... allemaal dingen waar je ook heel goed zonder kan dus waarom leren drinken/eten.

Bailys als vervang bij je maaltijd vind ik wel gek. Mijn man drinkt ook bijna nooit en zeker nooit wijn, maar biertje of amaretto cola vind ie lekker maar dat laatste drinkt ie dus nooit bij de maaltijd want dat past toch niet echt. Dan beter glas water oid en op een ander tijdstip iets anders.

18. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Hier ook iemand die alleen witte wijn lust als er sprite/7up doorheen zit hahaha (echt dan is het drinkbaar!)..
    Lambrusco (rood) lust ik wel
    En ik lust ook Jilz, dat had ik nooit verwacht

En ik drink meestal maar water bij het eten. Maar ik vind dat het ook een kwestie van smaak is wat je erbij wil drinken en of het je eten verpest... die combinatie van wijn en eten is ook door mensen ooit verzonnen en niet iedereen hoeft het daar mee eens te zijn.

19. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    je moet maar net een goeie wijn ertussen hebben een hele zoete is wel lekker. ik vond wijn ook smerig totdat ik eentje had gehad die ik wel lekker vond het is echt ff zoeken welk wijntje bij je past.

ik drink nu al 4 jaar geen drup meer

20. Nessy

Nessy Fanatiek lid

27 feb 2008
    2.309
    0
    36
    Verzorgende-C maar nu huismama
    Duitsland
    Ik hou ook echt niet van wijn maar proef soms wel(mini slokje) als
    bijvoorbeeld mijn zusje er 1 neemt.Maar nog echt geen 1 wijn gevonden
    die ik lust.Nu drink ik echt amper maar mocht ik iets nemen(die 4 per jaar)
    geef mij dan maar een cocktail zoals Sex on the Beach of zo.:)

Deel Deze Pagina