Ben ik nou echt de enige die wijn smerig vind?

Discussie in 'De lounge' gestart door Mams136, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Ik ben ook niet van de wijn. Port lust ik wel, maar daar heb ik een keer teveel van gedronken en ben ik heeeeel ziek van geweest (de enige keer dat ik m'n werk heb moeten afbellen met een smoes omdat ik me echt te naar voelde om de deur uit te gaan, genant!!)
    Van die goedkope zoete Sangria lust ik wel, maar dat smaakt eigenlijk helemaal niet naar wijn, haha, meer naar zoete likeur ofzo.

Bier drink ik wel en als we in een eetcafé ofzo zitten, drink ik dat ook gewoon bij m'n eten, maar in een chiquer restaurant drink ik meestal water bij m'n eten en verse jus vooraf en een likeurtje na afloop, want aan zo'n chique tafel vind ik het een beetje lomp staan om met een biertje te zitten.

Ik heb al een aantal wijnproeverijen meegemaakt in de hoop een wijn te vinden die me bevalt, maar het lukt me niet. Ik kan de walgende reactie van m'n gezicht ook maar nauwelijks (en soms niet) verbergen. Ook al genant, haha.

M'n vriend drinkt ook geen wijn en thuis drinken we ook geen bier trouwens. Heel soms maakt hij mojito's met verse munt uit de tuin. Da's wel lekker! Zoete dingen bevallen me sowieso wel!

Deel Deze Pagina