Ben ik nou echt de enige? Geen symptomen!

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Bbibi, Mar 18, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

May 8, 2012
    1,108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wilde even reageren op je berichtje.
    Ten eerste gefeliciteerd mop. Het is je zo gegund. Ten tweede. Wees blij dat je geen klachten hebt. Ik ben nu 21 weken en behalve moeheid en een groeiende buik heb ik nergens last van en ook niet gehad. Het zegt echt niks.. Ik had wel pijnlijke borsten maar ook dagen dat ik ze niet voelde. Probeer je niet al te druk te maken om wat je wel of niet voelt. Je maakt jezelf alleen maar gek.. Geloof me!
    Ook snap ik je onzekerheid. Ik durfde pas na 12 weken blij te zijn maar zelfs toen had ik er moeite mee
    Wanneer heb je weer een echo??

2. Tilleke

Tilleke Actief lid

Mar 9, 2014
    379
    0
    16
    Ik ben ook 6.5 weken! Voel ook niet heel veel. Alleen wel wat meer last van puistjes en meer moe en veel honger! Soms wat steekjes en krampjes maar wel al stuk minder dan vorige week. Soms ook best bang dat het niet echt is ofzo haha.. Ik moet helaas nog een week wachten voor mijn echo pffff

3. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    4,762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    Tilleke ik lees zo al 5 symptomen in jou verhaal ;) dus haha zat best goed zitfen hoor meid! Ook 6,5 week dus.. Ze zeggen dat het nog kan komen.. Voor nu moeten we maar genieten!

@prissie thanks meissie! Vind het wel spannend hoor! Het heeft ons al zoveel moeite en ellende gekost! Daarmee nog steeds door mijn immuunproblemen een grote kans voor afstoting nu ik geen infuzen meer krijg dus kan helaas echt nog niet genieten. Ik hoop dat dat idd na de 12 weken gaat komen dat ik er wat meer vertrouwen in krijg :)
    Maar jij hebt/ had dus ook zo weinig last? Goed te horen meid vooral omdat jij alweer zover bent gelukkig inmiddels xx

4. Roosje1984

Mar 19, 2014
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag dames,

Ik sluit me bij jullie aan... Momenteel ruim zes weken zwanger, en ik voel me prima. Soms wat last van gespannen borsten en soms wat menstruatie-achtige krampjes (zeurend gevoel in mijn onderbuik), maar verder voel ik me net zo goed als voor mijn zwangerschap. Gisteren Moeders voor Moeders op bezoek gehad en ik had duidelijk een knaltest. Dat stelt me dan wel een beetje gerust. Doordat ik totaal niet merk dat ik zwanger ben, vergeet ik het soms gewoon. Ik kan er nog moeilijk van genieten en geloof het ook nog steeds niet. Dat vind ik jammer. Het enige harde bewijs dat ik heb zijn die positieve testen. Enerzijds ben ik natuurlijk blij dat ik me zo goed voel, anderzijds maakt het me ook onzeker en ben ik bang dat er iets mis is... Maar ja, ik lees overal dat de mate van klachten helemaal niets zegt over het verloop van de zwangerschap. Dus daar probeer ik me dan maar aan vast te houden en de tijd uit te zitten tot de eerste echo...

Veel succes allemaal! En iedereen gefeliciteerd natuurlijk :)

Liefs Roosje

5. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

May 8, 2012
    1,108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je kan aan mijn onderschrift zien dat het bij ons ook niet echt wilde lukken.. Dit is nu de 4de keer en gelukkig bleef dit kleintje wel zitten.. :) :) Enigste wat ik kan zeggen is probeer niet overal op te letten. Als het fout gaat gaat het fout en als het goed gaat gaat het goed.. misschien heb je er niks aan maar het is echt zo.. Een kloppend hartje is al heel positief. Ik ga voor je duimen schat.
    Ik ben alweer zover nu ja haha.. word er niet makkelijker op hoor! Weet je het vast ;)

6. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    4,762
    3
    38
    Dusseldorf
    @ prissie haha dat geloof ik dat het niet makkelijker wordt ! Maar aftellen is fijn! Wij hebben helaas ook bij 2 tp"s een vmk gehad! Werd vrij direct na de posi testen ongesteld :(
    Wat je zegt is helemaal waar! Als het mis gaat gaat het mis! Het enige verschil is dat ik dan nooit meer moeder wordt! Ons hoofdstuk mmm is afgesloten.. Wij wilde er mee stoppen 8mei hebben we eerste cursusdag adoptie waar we ons in december voor hebben ingeschreven.. Nu ik er an geproefd heb en dit laatste cryootje is blijven zitten hoop ik dat hij bij ons blijft uiteraard! Geniet van je zwangerschap!

@roosjes ik heb hetzelfde als jij.. Aan de ene kant blij dat de klachten me bespaard blijven.. Aan de andere kant maakt het onzeker en onwerkelijk.. Net of je het je inbeeld en dat je eigenlijk niet zwanger bent... Konden we maar een eigen echo apparaat aanschaffen dat maakte het zoveel makkelijk hihi :)
    Wanneer heb je je echo?

7. JesDen

JesDen Actief lid

Apr 12, 2013
    166
    2
    18
    schoonmaakster
    noord brabant
    Wow lange weg hebben jullie doorstaan .van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik heb t wel gevoeld , dus kan niet meepraten, maar wilde je wel feliciteren🚼👍 groetjes Jessica

8. Roosje1984

Mar 19, 2014
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Bbibi... Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik lees dat je al heel wat achter de rug hebt... hopelijk is het je deze keer gegund!

Ik heb nog geen idee wanneer ik mijn eerste echo heb. Volgende week (bij 7 weken) heb ik mijn eerste afspraak bij de vk, maar dat is voor zover ik begrepen heb enkel een intakegesprek. De eerste echo volgt dan pas bij 10-12 weken.. dus na volgende week weer een paar weken geduld hebben. Maar misschien dat ze, omdat ik zo onzeker ben, wel een uitzondering willen maken. Alleen ben ik dan bang dat er nog niets te zien is en dan ga ik me daar weer zorgen over maken... Ppff ;) Lastig hoor. Je wilt zo graag zekerheid, terwijl je rationeel heel goed weet dat je dat de komende negen maanden niet gaat krijgen...

Jij hebt dus al een echo gehad? Fijn dat alles goed was! Heb je nog aangegeven dat je geen klachten had? Wat zeiden ze daar van?

9. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

May 8, 2012
    1,108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik stuur je ff een PBtje :)

10. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    4,762
    3
    38
    Dusseldorf
    Jessica wat ontzettend lief bedankt! Voor jou aftellen spannend...

Roosjes oh spannend wie weet willen ze idd wel een uitzondering maken ! Ik heb 2 echos gehad! Vorige week maandag 5,4 was er een vruchtzakje en vruchtje zonder hartje te zien!

Maandag 6,4 weken en toen een grotere vruchtzak met vrucht met kloppend hartje!

Gynae uit nederland en gynae uit duitsland moesten beide lachen toen ik zei dat ik geen klachten had... Wacht maar het is nog vroeg! Kan allemaal nog komen ;)
    Laat je me weten hoe het is gegaan bij je?

Prissie pb terug wijffie! X

11. Roosje1984

Mar 19, 2014
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zodra ik klachten krijg hoor je het Bbibi! ;) haha...

12. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    4,762
    3
    38
    Dusseldorf
    Hahaha deal! En hoe de echo verliep! Hopelijk een mooi hartje :)

13. Avda

Avda Fanatiek lid

Jan 1, 2013
    1,028
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster op een kinderdagverblijf!
    Zuid Limburg
    Hi Bbibi,
    Van kwaaltjes weet ik (helaas) niks vanaf. Maaaar wel wil ik je even van harte FELICITEREN met je zwangerschap! Het is je gegund na deze lange weg! Geniet ervan meid!
    ( enne laten we hopen dat de kwaaltjes nu ook maar weg blijven ;) )

Liefs Avda

14. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    4,762
    3
    38
    Dusseldorf
    Hi avda!

Ontzettend bedankt! Ja wie had dat nog verwacht? Ik niet iig! Maar ben ontzettend blij ( en onzeker en angstig) het blijft echt onwerkelijk omdat ik echt er niets van voel.. Maandag weer echo hoop dat alles goed is! Hoe gaatie met jou? Helemaal hersteld van de LEO? X

15. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

Jun 28, 2013
    1,161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ten eerste gefeliciteerd met je zwangerschap meid!!

Zoals je mss aan mijn banner kan zien ben ik bijna 21 weken zwanger en.....bijna nergens last van :D ben tot nu toe nog maar 2 kg aangekomen, klein buikje, niet echte zere bosten. Ben alleen ontzettend moe. Maar vergeet soms dat ik zwanger ben haha, doordat ik me zo goed voel. Dit heb ik vanaf t begin al. Kon niet geloven dat ik zwanger was. Hele hoop meiden die ik ken hingen vaak boven t toilet of konden niks of hadden/hebben veel kwaaltjes. Terwijl ik tot op heden nog steeds elke dag heen en weer naar mijn werk fiets, 40 uur werk en gewoon nog steeds alles doe. Gelukkig begin ik de kleine nu te voelen en m'n buikje iets te groeien anders had ik niet eens in de gaten dat ik zwanger was....

Maar snap je wel. De echo's zijn tot nu toe ook voor mij steeds bevestigingen dat alles goed gaat en de kleine mooi groeit. Ik ben zeker de eerste 3 maanden super onzeker geweest of alles wel goed was (heb zelf een hoop miskramen gehad vandaar :( )

Maar zo zie je, dat je ook zonder/weinig kwaaltjes een hele goede zwangerschap kan hebben :) en wat dat betreft mooi meegenomen is :D Het zegt dus helemaal niks of het goed zit of niet. Helaas kunnen vrouwen met veel klachten ook een miskraam krijgen.

16. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    4,762
    3
    38
    Dusseldorf
    Hoi nikie,

Bedankt voor je bemoedigende bericht!
    Je raakt gwn zo onzeker omdat je alleen maar leest over vrouwen met kwaaltjes! Voelde jij ook niets in je buik? Van menstruatie kramp/ groei of ists dergelijks? Dat maakt het nog ongeloofwaardiger omdat ik denk er moet toch onderhand wat gaan groeien? Hihi

Maar jij dus ook gelukkig weinig last?
    Geniet van je zwangerschap! En zo te zien ook lekker van je vakantie ;)

17. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

May 8, 2012
    1,108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieverd je hoeft niet "iets" te voelen... Je maakt jezelf zo onzeker door door al die verhalen te lezen. Niet elke zwangerschap is hetzelfde. Ik had met week 7-8 last van extreme moeheid komt normaal ook niet voor rond die tijd..
    Niki86 heeft ook nergens last van en wij zijn bijna net zover. Scheelt een weekje. Wees blij dat je nergens last van hebt..

Probeer een beetje te genieten schat.. Hoe moeilijk dat ook is.. :) :)

18. stuiterbal

Mar 21, 2014
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden.

ik ben hier net nieuw.
    vandaag of gisteren was mijn nod. Heb gister positief
    getest. Geen knal test maar wel duidelijk zichtbaar tweede streepje.
    kan het eigenlijk niet geloven, omdat ik juist deze maand er niet mee bezig was. En omdat ik helemaal NIKS voel!!!!. Is dit wel normaal??vind het zo raar, hebben meer meiden dit??? Had altijd gedacht dat als het zover was ik dat wel zou weten of voelen .maar helemaal niks

19. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    4,762
    3
    38
    Dusseldorf
    @ prissie je hebt gelijk meid! Maar toch zijn de reacties fijn ! Geeft toch een geruststelling! Fijn te weten dat je niet alleen bent :)

@ stuiterball zie alle reacties en join the club hihi...

20. Spidy

Spidy Actief lid

Aug 6, 2012
    229
    0
    0
    NULL
    NULL
    In het begin van m'n zwangerschap heb ik een topic geopend erover. Ik voelde namelijk ook niks noppes nada.
    Dat duurde tot een week of 20 en toen begonnen de kwalen.

In het begin dus niks alleen maar angst omdat ik niks voelde.

Share This Page