Ter verduidelijking: niet moe, geen zere borsten, geen groeipijn in m'n buik, niet misselijk. Ik bedoel ook echt niks. Vaak hoor je: ik voelde niks maar was wel moe. Hier dus niet. Het kan nog wel komen bij je maar tot die tijd niet teveel zorgen maken. Ik was daardoor doodsbang en was nergens nodig voor geweest. Zat ook in de mmm en liep tot 12 wk in het ziekenhuis en heb daar vele echo's gehad in die paar wk puur uit onzekerheid of het wel goed zat. Eigenlijk begin ik het nu pas te geloven
Hoi spidy, Wat lief dat je even de moeite neemt te reageren! Goed te horen! Ergens jammer dat de angst overheerst en je daardoor niet echt kan genieten he Mekte je dat je vanaf 12 of 20 weken wel opeens kon genieten van je zwangerschap? Nogmaals dank voor je reactie!
Nee ik kan eigenlijk nog niet goed genieten. Maar dat is gewoon omdat ik bang blijf dat het mis gaat en weer de mmm in moet. Vanaf 12 wk ging het wat beter maar ik blijf het lastig vinden. Maar dat staat dus los van lichamelijke kwaaltjes.
En dan heb ik nog niet eens zo lang als jij in de mmm gezeten dus ik hoop voor je dat je er positief in kan staan! Succes!
Hmm daar was ik al bang voor haha! Nee ik sta er ook nog niet positief in! Veelste bang! Vooral omdat als het nu "mislukt" het nooit meer gaat gebeuren! We zouden sowieso nu stoppen met de mmm omdat ik het mentaal en met mijn gezondheid niet meer trok! Het werd te gevaarlijk! En spontaan gaat het bij ons sowieso niet! Dus dan sluit heel ons hoofdstuk kinderen . We gaan sowieso door met onze adoptie procedure al hoop ik uiteraard dat dat voor een tweede kindje wordt! Dus het blijft spannend ik leef wekelijks van echo naar echo! Maandag heb ik er weer een! Brrr toch weer de zenuwen! Jij ook nog succes met je zwangerschap! Hopelijk kun je steeds meer genieten!
Wat ben ik blij dat ik dit topic vond! Ik dacht echt dat ik de enige was, haha! Ik heb dan ook een stuk of 10 testen gedaan om ook maar een beetje te geloven dat ik zwanger was. Tot op de dag van vandaag helemaal nergens last van en ik ben nu 8 weken en 2 dagen zwanger. Borsten zijn niet gevoelig/groter/steviger, geen extra honger, er zijn geen dingen die ik niet meer lust of juist heel lekker vind, ik ben niet moe, niet misselijk, ook niet als ik even niet gegeten heb. Ik vergeet soms gewoon dat ik zwanger ben. Ik heb wel érgens last van, maar dat is geen symptoom.. Met 6 weken en 4 dagen hebben wij een echo gehad omdat ik last had van bruine afscheiding (sorry ). Gelukkig een mooi boontje met een kloppend hartje gezien. Helaas sinds vrijdag elke dag wat bruin bloed bij het afvegen en soms ook een stolseltje daarom a.s. dinsdag weer een echo. Brr.. Was al onzeker omdat ik dus (voor mijn gevoel als enige vrouw op aarde) nergens last van had, maar hierdoor nog meer! Succes met je zwangerschap en de echo!
Petite kan me voorstellen dat je daarvan schrikt! Toch hoor je het enorm vaak en kan het meestal geen kwaad! Jij loopt zo te zien iets voor op mij Nou ik kan je geruststellen ik heb zojuist echo 3 gehad en de beeb was heel mooi gegroeid! Nu 13mm en we konden duidelijk de navelstreng zien en de moederkoek! Zoooo bijzonder mooi! En het hartje klopte erg mooi! Dus toch zegt het ontbreken van kwaaltjes dus schijnbaar helemaal niets! Gelukkig maar want ik blijf het spannend vinden! Maar voor nu blij! Jij ook heel veel succes met je volgende echo! Laat je weten hoe het was?
Ik lees ook al een tijdje mee en heb ook nog nauwelijks klachten/symptomen. Ik voel tot nu toe alleen wat zeuren in mijn onderbuik. Verder helemaal niks, geen last van borsten, geen voorkeur/afkeur voor eten, geen extra honger, nauwelijks moe. Niet te klagen, maar wel onzeker. Geweldig Bbibi, dat je derde echo ook goed was. Hopelijk kun je er al iets meer genieten nu, maar zal nog niet mee vallen. Succes in ieder geval!!
Dankjewel meid ! Dat genieten zal vrees ik nog niet lukken! Maar ik moet wel zeggen dat mijn vertrouwen groeit naar iedere echo ! Ik loop zelfs iets voor op schema! Dus mijn uk is zelfs al iets groter! Dus beter als dit kan het niet voor dit termijn! Ik wil mijn uk wel mijn vertrouwen geven! Hij heeft zich nu al iedere keer genoeg bewezen! Hopelijk kan ik de angst na de 12 weken compleet loslaten! Jij ook bijna echo! Spannend ! Nou je ziet ik heb niks! Ik voel niet eens iets groeien in mijn buik! En toch groeit hij en ook de vruchtzak! Dus het zegt echt helemaal niks! Heel veel succes met je echo!
Wat fijn dat je echo goed was! Toch altijd weer fijn om te zien en idd zoooo bijzonder! En ik snap ook heel goed dat je alsnog niet helemaal kan genieten.. Als onze echo goed is morgen zal ik alsnog onzeker zijn. Zal ook nog wel even blijven ben ik bang... We leven nu maar naar elke moment toe, eerst de echo van morgen, dan termijnecho, dan misschien pretecho, 20 weken echo en dan mogen we al weer aftellen! En toch duurt het wachten tot morgen al een eeuwigheid! Pff haha even afleiding zoeken! Fijne avond!
Nou idd! Ik leef ook echt van echo naar echo! Ik kreeg ze wekelinks en nu moet ik gewoon 2,5 week wachten pfff.. Weet niet of ik het kan! Miss ook een pretecho in de tussentijd idd hihi! Ik denk dat ik na de 12 weken echo wel wat meer kan genieten! Dat moet ik van mijzelf! Dan is het grootste gevaar geweken en duim en bid ik dat het goed blijft gaan! Jij morgen dus? Spannend hoor laat je me weten hoe het gegaan is hihi zal vast goed komen! Heel veel plezier! Fijne aaf!
Geweldig nieuws!! Ben je nu gerustgesteld?? Hoe ver ben je nu? 7 weken of al verder? Ben toch wel nieuwsgierig of je wilt weten wat het is.. Dan kan je met 15 weken een pretecho laten doen. En daarna tussen de 24 en 30 weken voor een 3D/4d echo. Het zal bij jou een stuk goedkoper zijn dan bij mij in Amsterdam....
Jaaa wel een beetje weer gerustgesteld! Zeker omdat hij nu al heel duidelijk was! En mooi de navelstreng gezien! Zo bijzonder mooi ! Wij kunnen bij ons al met. 13 weken een geslachtsbepaling laten doen dus wie weet laten we dat dan wel meteen doen hihi... Eerst met 10 weken een echo krijgen en dan met 12! Ben nu 7 weken 4 dagen! Al ligt de baby voor op schema gelukkig! Dus ontzettend trots hihi
Mooi zo Ja bij mij ligt hij ook altijd voor Met 13 weken al. Wow! Dat is al vroeg! Die van 12 weken is alleen voor nekplooimeting toch? 10 weken de termijn echo? Dacht ik.
Klopt! Nekplooi laten wij niet doen! Dus voor ons wordt het een normale echo! Kan ik ff naar de beeb extra kijken hihi Ja 13 weken kunnen ze het vaak al zien! Maar krijg met 12 weken een echo dus miss doe ik dan 2 weken later! 14 weken weer een echo voor geslacht Ben erg benieuwd! Beide verschrikkelijk welkom maar toch leuk om te weten! Had jij verwacht dat het een jongen werd? Ik vermoed zelf ook een jongetje! Zouden we echt leuk vinden! Al is een meisje ook fantastisch hihi
Ik stuur je weer een PBtje Ik had verwacht dat het een meisje zou zijn omdat mijn zwager ook twee meiden heeft. Maar iedereen zei tegen me een jongen omdat ik geen klachten had enzo. Laat je hier niet gek maken hoor. Gewoon zeggen wat je voorkeur is. Tuurlijk is een gezond kindje het allerbelangrijkste maar ik wilde graag een jongen en ik my prayers have been heard
Hey Bbibi, Ik zou je nog even laten weten hoe mijn eerste afspraak bij de verloskundige is verlopen! Toen ik aangaf dat ik werkelijk nergens last van had en daardoor erg onzeker was, zei ze gelukkig direct: 'Nou, dan gaan we toch even kijken...' Het kleine hummeltje zit er echt en het hartje klopt! Helemaal blij en gerustgesteld nu. Over 3,5 week de eerste termijnecho en hopelijk is die ook goed, dan kan ik het eindelijk van de daken schreeuwen! Voel jij je nog steeds goed?
Hoi roosje , Wat goed te horen! Proficiat! Idd nog steeds geen last! Enige is dat ik geen avondeten meer lust! Dat heb ik nu zon anderhalve week maar daar houd het verder dan ook helemaal bij op! Geen gevoel in mijn buik of niets! Jij ook nog steeds niet? Ik heb over 2,5 week mijn 10weken echo en dan met 12 weken weer en dan willen wij als alles goed blijft gaan het ook vertellen ! Konden we de weken maar vooruit spoelen he...
Nou, het zou inderdaad heerlijk zijn als we de weken vooruit konden spoelen... Ik kan niet wachten tot mijn buikje gaat groeien en ik de kleine hummel voel. Het is nu allemaal nog zo onwerkelijk! Maar goed, het is voor een heel goed doel
Nou ik heb idd exact hetzelfde "voel niks" zie niks" .. Heb ook nog geen buik ( al lees ik vaak bij de eerste dat dat pas op zn vroegst vanaf week 16 ongv zichtbaar gaat zijn) dus dan moeten we nog wel even wachten helaas! Pfff ik blijf onzeker .. Ben echt blij als de 12 ( of liever 20) weken voorbij zijn ...