Ben ik nou echt de enige? Geen symptomen!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Bbibi, 18 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nurse89

Nurse89 Niet meer actief

Hahahaha dat is wel goed toch. Ik hoorde net toevallig van een vriendin dat zij ook helemaal niks voelde tot na de 10e week, terwijl ze zwanger was van een tweeling (nu bevallen) Hmm stelt me toch ook weer gerust. En mijn moeder heeft zo op me gescholden dat ik echt positief moet denken en juist moet genieten van iedere dag dat ik zwanger ben dat ik helemaal niet meer onzeker durf te zijn,,, hahah nee ff zonder flauwekul, het is wel wat milder maar het blijft aanwezig natuurlijk.

2. Nurse89

Nurse89 Niet meer actief

Mijn moeder zei nog, man toen ik zwanger was, had je helemaal geen echo's zo vroeg, dat kwam pas veel later. Denk je dat al die vrouwen stress hadden omdat ze geen kwaaltje hadden? Die waren alleen maar blij dat ze niks voelden....Hmm... Oké... Ja dat is ook wel weer waar....

3. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    Zo te horen hebben wij dezelfde moeder! Haha!
    Tja die onzekerheid... Wij hebben er zoooo ontzettend lang over gedaan! Wij zoude ln na deze tp stoppen! 8mei eerste adoptiebijeenkomst en nu zomaar opeens zwanger! Zo onwerkelijk en niet te bevatten! Bang dat ze het ieder koment wer van me af kunnen pakken! Mensen kunnen je "verplichten" te genieten.. Maar dat is echt klets.. Dat is niet zozeer een bewuste keuze maar meer een gevoel en een gevoel kun je weinig aan veranderen! Hopelijk kunnen we na de. 12 weken wat geruster ademhalen hihi

4. Nurse89

Nurse89 Niet meer actief

Wauw, de keus maken om te adopteren en uiteindelijk zelf zwanger worden. Dat is toch een wonder! Bij ons was het in ronde 4 raak, dus vrij snel. Ben ik wel blij om. Ik ben al blij als ik 30 april een kloppend hartje zie, dan ben ik al heel erg gerustgesteld. En ben dan denk ik pas 9 weken ongeveer. Hoelang ben jij nu zwanger?

5. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Kijk dat is fijn! Gelukkig heb je er iig niet lang over hoeven doen :)
    Ik ben nu 10 weken en 3 dagen zwanger. Dus niet komende donderdag maar die erna ben ik 12 weken!
    De weken gaan erg langzaam he?

6. Nurse89

Nurse89 Niet meer actief

Jeetje erg langzaam ja. Ik tel al af tot 30 april! Kun je me ff toevoegen als vriend? Kunnen we elkaar privé op de hoogte houden als je t leuk vind! (Ik moet nu weg, anders had ik je wel gezocht)"

7. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Zie nu pas je reactie! Maar je had me al toegevoegd zag ik! Ben benieuwd! Jij aftellen naar de 30e en ik naar de 25e mijn 12.1 week echo... Brrrr hihihi

8. Roosje1984

19 mrt 2014
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Bbibi, ik wilde je nog even laten weten dat de kleine gisteren tijdens de termijnecho helemaal is goedgekeurd! :) Hij lag flink te spartelen en te zwaaien. Wat bijzonder zeg, dat er leven in je groeit terwijl je daar niets van merkt. Ik ben zo blij en opgelucht. Nu is het tijd om te genieten en vertrouwen te hebben! Voel me nog steeds hartstikke goed en heb nergens last van. Hoe gaat het nu met jou?

Liefs

9. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Kijk super om te horen meid! Fijn dat alles goed was! Bizar he zoveel leven en niets voelen! Waar lag jou placenta? Aan welke zijde ? Ik moet vrijdag weer! De 12.1 week echo! Zo spannend weer! Pfff weer net zo zenuwachtig :)
    Geniet van de goede echo meid!

10. Daan2002

Daan2002 Actief lid

14 apr 2014
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hou op schei uit! Ik voel helemaal niets :(
    Maakt zo onzeker bah!

11. Nurse89

Nurse89 Niet meer actief

Mij ook nog steeds, hihi. Behalve dat ik nu wel iedere dag veel afscheiding hebt, regelmatig vermoeid en met name 's nachts veel naar de wc ren. Dus nu toch al wat meer. Volgens mij ben ik nu 7 à 8 weken, maar dat weet ik de 30e helemaal zeker! Ik had in het begin alleen een beetje pijn aan de borsten, maar dat is alweer voorbij.. Nu dus wel wat andere klachten erbij gekregen :) gelukkig!

12. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Fijne om te horen nurse!! Spannend de 30e is bijnaaaa nog even geduld! Zit ook zo in de zenuwen! Nog 4 nachtjes slapen en dan mijn 12.1 weken echo! Ben zo mega zenuwachtig! Voel niks dis ja daar kan ik niet op af gaan of het nog goed zit! Vind het super spannend weer! Was het maar vrijdag! Pfff...

13. Nurse89

Nurse89 Niet meer actief

Vrijdag is het al snel, nog heel ff! Ik duim voor je. Zo gek trouwens, dat je niks of nauwelijks iets voelt en er gewoon een mensje in je groeit:) ik duim voor je! Hou je me op de hoogte?

14. katmar

katmar Lid

30 jan 2011
    33
    0
    0
    geen werk
    Rotterdam
    van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, en kwaaltjes heeft niet iedereen hoor, ik ben 12 weken en ik ben alleen moe verder heb ik nergens last van, mo borsten zijn ook nog hetzelfde, maak je geen zorgen en geniet lekker :)

15. Roosje1984

19 mrt 2014
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Bbibi,

Hoe is het gegaan vandaag? Ik heb aan je gedacht hoor! Hopelijk heb je weer genoten van je kleine hummeltje...

Met mij gaat het nog steeds goed. Wel moe en pijnlijke borsten, maar mag verder echt niet klagen. Ben gelukkig ook lang niet zo onzeker meer. Je vroeg nog hoe mijn placenta lag... Ik heb geen idee, dat is eigenlijk niet besproken tijdens de termijnecho. Zal ik volgende keer vragen. Ik moet 13 mei weer op controle. Nog even geduld dus weer ;)

Liefs

16. DigiGee

DigiGee Niet meer actief

Vandaag voelt het voor mij ook echt alsof ik niet zwanger ben. Geen pijntjes, krampjes of wat dan ook. Alleen mijn borsten zijn iets gevoelig wanneer ik er op druk maar dat is het dan ook wel. Heel anders dus dan de afgelopen twee weken! Net of het allemaal een droom is geweest

17. Nurse89

Nurse89 Niet meer actief

Dat is raar he, ik voel ook soms helemaal niks. Vergeet soms zelf gewoon dat ik zwanger, ofja... Ik denk er niet altijd aan. Maar als ik 's morgens weer m'n bh aan doe, schiet me weer te binnen dat ze echt te klein zijn en ik echt snel nieuwe moet kopen:) terwijl ik pas 8 weken ben!!

18. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Nou nurse met die kwaaltjes zit het goed hoor meid! Je mag alweer bijna kijken!!! :)

Roosjes fijn te horen dat alles goed gaat! Ook bij jou beginnen de kwaaltjes dus? Hier nog steeds niks! Maar de echo gister was geweldig! Dus het zegt echt niks blijkt maar weer! Ik mag 6 mei weer terug :) dus weer paar daagjes geduld! Ben benieuwd wat ze zeggen van de ligging van je placenta :)

@katmar dan kunnen jij en ik elkaar dus een hand geven! Onwerkelijk he? Dat je zomaar zwanger bent, zon mooi kindje en dan niets voelen ! Echt bizar!

@digi hopelijk zit gewoon alles goed meid! Zie de rest vh topic maar! En je bent nog maar pril zwanger dus wat niet is kan nog komen! Maar hoeft dus blijkbaar echt niet :)

19. napatalama

napatalama Actief lid

5 jul 2011
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag 5 weken en 5 dagen zwanger. Misselijkheid is wel minder geworden ben alleen met vlagen moe en heb zware pijnlijke borsten. Ook lijkt het alsof m'n baarmoeder druk is...beetje zwaar en drukkend gevoel in mijn buik. Zou het kwaad kunnen dat ik minder misselijk ben?

20. Nurse89

Nurse89 Niet meer actief

@bibi! Goed om te horen dat weer alles goed is! En wat fijn dat je de 6e weer kunt komen, is inderdaad ook niet meer zo lang. Mede door jou heb ik er alle vertrouwen in dat het goed komt de 30e! Al moet ik wel zeggen dat het al langzaam begint te kriebelen hier:)

Deel Deze Pagina