Hey Bbibi, Wat ontzettend fijn dat je termijnecho goed was! Ik hoef pas 13 mei weer op controle... duurt lang! Gelukkig ben ik wel veel positiever en zekerder, ik voel me prima en heb ik weinig klachten. Mijn borsten zijn soms wat pijnlijk en gespannen en vandaag heb ik een beetje een zeurderig menstruatiegevoel in mijn buik/onderrug. Maar dat schijnt er bij te horen. Verder merk ik ook nog helemaal niets. Nog geen buikje (al zegt mijn man van wel ) en ook weer veel energieker. We moeten maar gewoon in onze handen knijpen en genieten!
Hallo dames mag ik even inbreken? Hier ook weinig tot geen symptomen met vlagen menstruatie kramp/buikpijn en als ik aan me borsten kom voel ik ze. Word er onzeker van, zie iedereen een rijtje opsommen waar ze allemaal last van hebben. Heb voor deze zwangerschap een miskraam gehad en dat maakt me extra onzeker. Gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap!
Jij ook wish! ik was in het begin ook erg onzeker maar door dit topic weer wag minder ...en al helemaal toen mijn moeder zei dat ze ook nooit iets heeft gevoeld bij haar zwangerschappen...en ze heeft er 3 gehad. Dus ik heb weer wat meer vertrouwen, jij ook succes de 13e!
Spannend wish! Ik wijd het maar aan het feit dat wij die hormonen al gewens zijn door de mmm.. Dat we daardoor niks voelen ! Nurse aftellen voor jou! Wij gaan donderdag aaf weer spieken ! Dan hebben we een geslachtsbepaling gepland staan! Ben heeeel benieuwd of ze het al kunnen zien! Zo niet mag ik kosteloos terug komen dus prima ! Erg benieuwd! Roosjes fijn dat je je al wat zekerder voelt! Hier met upd en downs.. Soms de Volle vertrouwen en nu ik weer helemaal niks voel weer ontzettend onzeker ! Pffff was ik maar 20 welen zwanger! Dan voelde ik de beeb tenminste hihi
Ja dat van die hormonen zit wat in natuurlijk we krijgen al hcg gespoten en daar werd ik ook niet misselijk van ofzo. Vind het fijn om te lezen dat meerdere meiden weinig symptomen hebben. Succes met de echo!
Pfffff de spanning stijgt....morgen 11 uur de echo...... spannend!!! Gelukkig heb ik een lief vriendje die me mee uit eten neemt vanavond even wat afleiding straks
hey meiden, mag ik even mijn onzekerheid kwijt hier heb al aardig wat berichten gelezen hier in de hoop dat het mijn onzekerheid weg zou nemen maar helaas...werkt niet hihi. hier ook totaal 0,0 symptomen...morgen mn eerste echo...hopelijk is er IETS te zien...zucht...ben zo bang na alles wat er gebeurd is! heb bij elke zwangerschap nog nergens last van gehad, ook niet de keer dat het wel gpoed ging en ons mooie meisje geboren is, maar toch kan ik me nu niet voorstellen dat ik me toen niet een heel ieniemienie beetje anders voelde ofzo hahaha. wish wat lees ik!!!! gefeliciteerd!!!!!!! oh meid wat ben ik blij voor je zeg. nurse jij ook spannende dag morgen
Ha meiden,,ook ik breek even in hier. Als het goed is ben ik nu een week of zes zwanger. Maar gezien mijn historie (zie handtekening) en leeftijd (41) durf ik het eigenlijk niet te geloven. Heb inderdaad ook weinig tot geen symptonen. In het begin, nog voor ik een test had gedaan, had ik wel erge gespannen borsten, maar dit, lijkt nu wel minder te worden. Ik ben wel erg moe (kan geen trap normaal op lopen zonder te hijgen) en heel af en toe een vleugje misselijk, maar mag geen naam hebben. Moet wel vaak naar de wc (ontlasting) terwijl ik dat normaal eens per dag deed. Pffffff. Het is zo onzeker makend. Het liefste wil ik elke dag een test doen om de zekerheid te hebben, maar aan de andere kant ben ik ook heel bang dat die juist het tegendeel bewijst... Ik heb nog een digitale met indicator in de la liggen, maar ik stel het uit om die te doen. Ook om vast te houden aan het idee dat ik zwanger ben. Ben bang dat die bubble uiteen spat op de een of andere manier... Mijn tweede echo heb ik volgende week. Duurt nog zooooooo lang.... Sorry, dat ik hier even leegloop....
Poema ik ben jou vaak tegengekomen in de mmm topics! En had al gereageerd op jou topic! Wat een wonder! Proficiat meid! Tja je ziet ik ben een goed voorbeeld ik heb echt NIKS!! Voel me totaaaaal niet zwanger! En iedere week krijg ik een mooi beebje te zien! Die zich prima vermaakt.. Nogmaals zoals hier eerder genoemd ik wijd het echt aan de mmm dat we miss gewens zijn aan zoveel hormonen! Wel spannend hoor! Was je eerste echo goed? Duim voor je!
@bbibi: ja gek verhaal hè bij mij. Eerste echo was verleden week. Had geen idee hoe ver ik toen was. Het zag eruit als een week of vier, vijf dus dat klopte op zich wel. Maarja, door die hele mmm en die hormonen kan natuurlijk alles. Misschien ligt het inderdaad daaraan dat we minder tot niks voelen. Had ook nooit last van de pregnyl. En ik spoot de Max aan gonal f (450 eh!!!!!!!)
Dankje, ook jij gefeliciteerd! Spannend morgen de echo ik hoop dat een mooi kloppend hartje te zien is!
Poema had in je topic gereageerd super gefeliciteerd wat een wonder! Hopelijk volgende week een mooi kloppend hartje!
Hoi dames, Ik kom ook even inbreken in de hoop iedereen die onzeker is over wel of geen klachten, een hartje onder de riem te steken! Ik ben vandaag 20 weken zwanger en ik merk alleen dat ik zwanger ben omdat die kleine zo trapt! Ik heb bijna niks gemerkt de afgelopen 4 maanden, misselijk op 1 hand te tellen verspreid over 3 maanden genomen en borsten met vlagen gevoelig. Ik zeg hoe minder last je van kwaaltjes heb hoe meer je boft! Ik heb vorig 2 keer achter elkaar een ma gehad en daar barste ik van de kwaaltjes terwijl er niks te kwalen viel Iedereen een goede zwangerschap gewenst
Poema zeker een bijzonder verhaal! Maar wel prachtig! Zo zie je maar de wonderen zijn de wereld niet uit! Bij nij hetzelfde! Mijn laatste tp ! Ik stopte met infuzen prednison en utro ( later weer begonnen ) en het was echt niet mogelijk en toch raakte ik zwanger! Prachtig toch? Ik hoop dat je echt een goede zorgeloze zwangerschap krijgt het is je gegund! Mamavanyasmin ontzettend bedankt voor je bericht! Goed te horen dat het dus toch kan! Hier ook bijna 13 weken en 0,0 kwaaltjes! Borsten zijn zelfs gekrompen!!! Heel bizar! Hihi jij ook fijne zwangerschap!
dankjullie voor de lieve berichtjes! kan niet slapen merk ik...goh hoe zou dat komen???! hoop zoooooo op goed nieuws morgen. poema, wat een verhaal hey! wonderen bestaan!
Giggle! Jij ook succes, hoelaat heb jij em? Ik om 1100...net wakker en had zo raar gedroomd. Dat de echo kreeg en heel blij was omdat ik een baby zag, maar de vk zei dat t vergroeid was en dat t ws niet meer goed kwam. Zo raar!! Bedankt allemaal!!