hier goed nieuws opzich!! hartje klopt!!!! whuhuuu. ..alleen ook.bloed in mn baarmoeder. ..even afwachtten wat dat gaat doen...
Ja hoor!!! Hier alles goed, een mooi kloppend hartje! Ben nu 8 weken en 2 dagen, jeeeej! Zo raar inderdaad, bijna niets voelen en toch zo iets moois in mn buik! Gefeliciteerd giggle!!
Hoi dames, ik weet niet of ik hier in de juiste topic ben om mijn vraag te stellen.. maar ik doe het toch Ik weet sinds een paar daagjes dat ik in verwachting ben. En al voor ik testte stonden mijn borsten op springen, maar sinds een paar uur doen ze minder pijn, ze zijn nog wel licht gevoelig. Ik heb 2 uur geleden nog wel een dik positieve test gehad (streep stuk dikker dan gister). Moet ik me zorgen maken of maak ik mezelf alleen maar gek? Ik wil echt genieten maar ben zo bang dat er iets fout gaat..
Ik heb mijn hele zwangerschap geen kwaaltjes of klachten gehad. Nooit misselijk geweest, nooit extreem moe, geen harde buiken, geen voorweeen enz enz. Het is dat ik een buik had anders had ik niet geweten dat ik zwanger was dus ja het kan echt en ik vond het heerlijk!
@giggle en nurse proficiat ladies!!! Geweldig nieuws! Poema hoe gaatie bij jou? Shine wat lief dat je dat even met ons komt delen! alles goed gegaan dus? Meiden hier zometeen weer mijn 13 weken echo! Duimen jullie!? Toch zenuwachtig of alles goed is!
hee dames gefeliciteerd allemaal met jullie goede echos!!! hier nog iemand met gewoon geen symptomen, vind het zo gek het lijkt daardoor ongelofelijk. maandag mijn echo kan niet wachten!
kijk dames dat zijn de goeie berichten whuhuuuu gefeliciteerd! en vanuit hier dankjulliewel... hier begint de onzekerheid weer de kop op te steken...ow wat ben ik bang dit kindje te verliezen... heb 12mei 2e echo en hoop zo dat alles dan goed is weer...pfff slopend dit
Goed nieuws weer! Fijn! Oh, slopend he? Was vanmorgen weer op het punt om te testen maar doe het toch maar niet. Dinsdag de echo... Dat duurt nog zooooooooo laaaaaaaaaaaang....
@wish01 op zich vliegen de weekenden altijd om maar ja zul je net zien dat dit weekend voorbij gaat kruipen Jij hebt de 13e je eerste echo? Spannend!
Ja hier de 13e de eerste echo erg spannend en hoop zo dat dit kleintje bij ons mag blijven! Wij zitten het weekend in de ardenne dus hopelijk vliegt de tijd.
@ Bbibi, hartstikke fijn dat alles nog steeds voorspoedig verloopt! Super voor je. De rest ook gefeliciteerd en succes! Ik heb weer even een dip vandaag en hoop dat jullie mij op kunnen beuren. Na de termijnecho (bij 10+4 dgn) voelde ik me super en durfde ik eindelijk echt te genieten, alles zag er goed uit en wat was (ben) ik verliefd op het hummeltje in mijn buik. Maar inmiddels is dat alweer ruim twee weken geleden en nu kan ik alleen maar weer denken aan wat er in die twee weken allemaal al wel niet in mijn buik gebeurd kan zijn, in negatieve zin. Ik voel me lichamelijk nog steeds prima. Af en toe wat opgeblazen gevoel en gevoelige borsten, maar verder merk ik helemaal niets van mijn zwangerschap. Geen groeiende buik, geen 'groeipijntjes', geen gerommel... niets van dat alles. Mentaal maakt mij dat momenteel weer erg labiel. Ik ben weer net zo onzeker als de eerste paar weken van mijn zwangerschap, terwijl ik zo graag wil genieten. Ik neem het mezelf erg kwalijk dat ik zo negatief denk, terwijl dit kleintje daar ook niet om gevraagd heeft en mij ook geen reden geeft om me zoveel zorgen te maken. 13 mei moet ik weer voor controle... Wat duren die weken toch lang als je je kindje nog niet voelt en nog geen buik hebt! Kan iemand mij een digitale schop onder mijn kont geven en gerust stellen?
Hier ook een onzekere muts hoor. Heb opeens vandaag het idee dat ik helemaal niet zwanger ben... Denk nog steeds dat het gewoon ook helemaal niet kan! Dinsdag echo... Hoe kom om die dagen nog door?!