Ben ik nou echt de enige? Geen symptomen!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Bbibi, 18 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bius

Bius Nieuw lid

21 okt 2013
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd met de zwangerschappen iedereen :)
    Hier ook een mama die over alles en nog wat zorgen maakte...
    Na drie jaar proberen was ik opeens zwanger, a lannature..:) ons geluk kon niet op..
    Ik had ook geen symptomen. en tot de zesde maand ook bijna geen buik... en paar dagen na de echos was ik ook altijd weer bezig dat van alles kan misgaan tot de volgende echo...
    en alles ging in orde op 39 weken bevallen van ons zoontje. kerngezond en prachtig.

Dus dames, no worries just enjoy!!! :)

2. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant

Ik heb weinig symptomen me borsten met vlagen pijnlijk en zuurbranden af en toe. En snachts plassen maar dat kan Door t vele drinken zijn.

Hoe voel jij je?

3. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Mijn moeder heeft ook geen kwaaltjes gehad en mijn zus en ik zijn toch op de wereld gekomen hihi.

4. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.042
    453
    83
    Vrouw
    Ja! Ook hier vanmorgen een kloppend hartje gezien! Ben volgens de meting nu 6w2d... Vind het nog steeds echt te bizar voor woorden hoor... het is dat ik het vanmorgen gezien heb maar anders...

5. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    Super poema gefeliciteerd!
    Ik zou willen dat het volgende week was. Ben zo onzeker.

6. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    Vandaag toch een extra vroege echo ivm eenzijdige pijn. Alles zag er goed uit een vruchtzak en dooierzakje. Heel mooi voor dit termijn zei de gyn en hij zegt dit zal wel goed komen dus hopelijk dinsdag het hartje zien!

Liefs wish

7. Linn11

Linn11 Actief lid

16 dec 2012
    197
    0
    0
    Hier hetzelfde probleem. Clear blue zegt ongeveer 5 weken zwanger alleen heb ik ook geen enkele symptoom. Ook wel eenzijdige pijn aan de rechterkant. Hoe voelde dit bij jou wish01??! Maak me er ook zorgen over.
    Bij mn vorige zwangerschap voelde ik ook weinig maar had ik wel pijnlijke borsten en was ik doodmoe... Spannend pff

8. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    Gemene pijn aan 1 kant af en toe. Het was niks om me druk om te maken.

9. Chantalleke

Chantalleke Bekend lid

6 feb 2007
    606
    0
    0
    doktersassistente
    Apeldoorn
    We weten het nu een kleine week, en nóg steeds voel ik niets. Sterker nog: ik voel me vandaag zó verdrietig. Net alsof....:(.
    Ik ga morgen denk ik weer een testje kopen, die moet dan toch knallen ? Na een week?? Ik zit er niet op te wachten, maar ik wou zowat wel misselijk zijn... en zere borsten....

10. Giggle

Giggle Bekend lid

18 jun 2013
    968
    0
    16
    Hey ladies, hier vandaag 2e echo gehad, en was mega bang omdat ik nog steeds 0,0 symptomen heb en de vorige keer bloed in m'n baarmoeder zat...
    Maar alles is goed!!!!!!!! Termijn klopt ook helemaal! Zo superblij...
    Over 2 weekjes terug naar de gyn voor m'n officiële termijn echo...

Het kan dus echt, totaal geen klachten/symptomen en zwanger zijn!!!

11. ano1

ano1 Niet meer actief

Oh wat fijn om te horen zeg !
    Ik mag over een week weer voor een echo.. En ook ik heb nauwelijks symptomen hoor eergisteren een keer een vlagje misselijkheid en afkeer voor eten maar voor de rest alleen zere borsten en om de zoveel dagen wat gevoelig onderin de buik ..

12. Tilleke

Tilleke Actief lid

9 mrt 2014
    379
    0
    16
    Hoi meiden.
    Ik ben morgen 13 weken en heb vanaf begin af aan ook haast nergens last van gehad, op wat pijnlijke borsten en heel soms klein beetje misselijkheid maar thats it. Heb al verschillende echo's gehad en ziet er allemaal goed uit! Symptomen wil dus helemaal niets zeggen over je zwangerschap, ook sl is dat in het begin nog moeilijk te geloven!

13. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.042
    453
    83
    Vrouw
    Hier nog steeds amper symptonen. Ben nu 7 weken. Alleen 's avonds beetje pijnlijke borsten en heel moe, maar verder niets. Het maakt me toch nog steeds wel onzeker hoor... Volgende week een echo bij de vk... Echt, de tijd gaat zo langzaaaaaaaaaaam.... tiktaktiktaktiktak... pffffff

14. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    Nou dames hier wekelijks nog steeds een echo ( soms 2x pw vanwege onzekerheid!) en alles gelukkig iedere keer goed met ons meisje!
    En nog steeds nergens last van! Ja meer moe maar dat kan ook door mijn ziekte komen dus niet echt duidelijk zwanferschapssymptoom!
    Het is dat ik een buikje krijg en de echos steeds goed zijn ( gelukkig gisfer ook weer!) dus symptomen zeggen dus blijkbaar echt niks !
    Alweer bijna 15 weken zwanger!

Hang on girls!

15. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.042
    453
    83
    Vrouw
    @Bbibi; doe je die echo's bij de vk? Vinden ze het niet vervelend? Niet rot bedoelt hoor, maar ik durf er eigenlijk niet goed om te vragen... volgende week heb ik daar mijn eerste echo...

16. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @ poema neem loop in zkh! Wegens gezondheidsredenen medische indicatie! 1x pw krijg ik een echo in het zkh ze zijn super lief en meelevend omdat ik zo angstif en onzeker ben dat het mis gaat ... Omdat stress niet goed is willen zij er alles aan doen om het mij zo confortabel mogelijk te maken! Onwijs lief en goed! En soms pretecho tussendoor :)

17. ano1

ano1 Niet meer actief

Nou doe mij dat zkh dan ook maar ! Belde last nog op over dat ik zo onzeker was ik nauwelijks wat voelde en kreeg nog bot antwoord terug ook !!

18. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.042
    453
    83
    Vrouw
    Hier heeft het zh en de vk allebei gezegd dat ik altijd mag bellen als er iets is, maar toch doe ik dat niet... Misschien stom? Ik vind dat ik dan gewoon moet wachten tot mijn volgende echo (die is volgende week 'al'... maar dat duurt in mijn optiek nog een eeuwigheid). Morgen komt wel MvM en ik hou nu mijn hart al vast voor de test... ben als de dood dat hij negatief is...

19. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Nou lekker ziekenhuis dan Ano! Hier zijn ze heel meelevend heb daar ook op de fertiliteit gelopen! Uiteindelijk wel in duitsland zwanger geraakt maar wel daar voor follikelmeting gebleven! Dus vandaar dat ze mij daar wel kennen!

Poema nou lief dat ze iig aanbieden dat je wel mag bellen! Misschien kan je het volgende week bespreken? Dat je graag vaker wilt komen omdat je zo onzeker bent?

20. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    Hee meiden hier vandaag de echo gehad en gelukkig een kloppend hartje heel bijzonder!!

Deel Deze Pagina