Ben ik nou echt de enige?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door hujtad, 7 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    Beste Hujtad,
    Wat ongelooflijk dapper en goed van je dat je hier je verhaal doet. Tjee, wat heb je een hoop ellende meegemaakt, zeg. Gelukkig is het uiteindelijk wel gelukt en heb je nu een peuter rondlopen!
    Ik hoop voor je dat je goede hulp/begeleiding gaat krijgen!
    Ik wil je dan ook heel veel geluk toewensen.

2. Lirial

Lirial Bekend lid

5 sep 2012
    819
    0
    0
    #22 Lirial, 23 nov 2013
    Laatst bewerkt: 23 nov 2013
    Vorig jaar een vroege miskraam met 2 curretages achter de rug, totaal 10 dagen ziekenhuis om er daarna achter te komen dat ik asherman had en maar moest afwachten of ik ooit nog zwanger zou kunnen worden. Na een succesvolle operatie nu een dochter. Elke keer zoveel mensen om je heen die aan je zitten, maakt dat je eigenlijk eigendom over je lichaam verliest. Ze gaan met je aan de haal met protocollen en werkwijze en vergeten soms helemaal dat je een mens bent van vlees en bloed met gevoelens.
    Ik wilde echt niet in het ziekenhuis bevallen maar moest...tijdens de ziekenhuisbevalling had ik een zeer goede vriendin mee die mij hielp mijn grenzen te bewaken, en mijn man voor de support. Dat hielp mij om het vooral als zeer positieve ervaring te beleven.

Ik wil je aanraden dit met je huisarts te bespreken en de juiste hulp te zoeken, want het is duidelijk een traumatische ervaring voor je geweest, die je écht moet verwerken. En geloof me, het is jouw lichaam, niet die van artsen of verloskundigen of kraamhulpen. Neem je eigendom terug, kies ervoor om jouw lijf weer van jou te laten zijn..
    Sterkte, dikke knuffel

Deel Deze Pagina