ks gehad en zon last van mn darmen helpp

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Joyciejj, 22 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyciejj

Joyciejj Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.486
    223
    63
    Tis inmiddels alweer 10 weken geleden dat ik ben bevallen van onze prachtige zoon! Ik heb een geplande ks gehad en mn darmen zijn nog steeds k*t!
    Heb veeeel krampen en soms moet ik dan na de wc, soms ook niet! Meestal is t dan dun.. als ik langere tijd niet ben geweest, wprden de krampen steeds erger! Tog moet ik vaak wel een paar x per dag pffff.. ik heb dit zo nog nooit gehad?? Is dit wel normaal na 10 weken nog?
    Ook krijg ik steeds trillingen bij mn litteken (alsof het slaapt) dus niet dat dove gevoel want dat is normaal maar echt trillingen.. is dat wel normaal?
    En vaker heb ik pijn aan mn buikspieren... ik weet t niet meer..
    Heb dit bij mn dochter nooit gehad (een spoedks) en vraag me af of dit allemaal normaal is na 10 weken nog?

2. 2debaby

2debaby Actief lid

25 feb 2013
    409
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wat ontzettend vervelend. Zelf geen ervaring op het gebied van ks (helaas wel met krampen in m'n darmen) Als ik jou was zou ik gewoon bellen met de gyn. Die kan je iig vertellen of het gebruikelijk is.
    Daarnaast heeft hij/zij misschien ook wel een goede oplossing voor jouw probleem. Ondertussen genoeg blijven drinken (maar dat doe je ongetwijfeld al) om je vocht op peil te houden.
    Succes meid, hopelijk is het snel voorbij!

3. Annette123

Annette123 Niet meer actief

Ik heb alleen 2 dagen na de (spoed)keizersnee heel veel last gehad van mijn darmen. Het klonk als leeuwengebrul en heel veel pijn gehad door de heftige krampen. Op een gegeven moment had ik zelfs 's nachts op de knop gedrukt in het ziekenhuis of ze er niks tegen hadden. Helaas moest ik het ondergaan. Maar een dag later ging het goed en geen last van gehad. Al moest ik wel rustig aan doen van de gynaecoloog qua eten. Hij zag mijn eerste ontbijt (had zo'n trek) en zei: ik zou maar 1 boterham eten. Snapte het toen niet, maar was hem achteraf dankbaar. Maar als je er na 10 weken nog last van hebt, zou ik even naar de huisarts bellen om te vragen of dit normaal is. Ook het tintelen herken ik niet, wel het verdoofde gevoel net boven het litteken. Sterkte!

4. Joyciejj

Joyciejj Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.486
    223
    63
    Ja klopt! De eerste dagen na de ks had ik dat ook! Gelukkig nu niet meer zo erg dat geluid, maar soms kan ie er nog steeds wat van :s
    Gewoon zon krampen steeds en gerommel...
    Ja dat verdoofde gevoel ook maar dat is normaal.. maar dit tintelen herken ik ook niet van mn eerste ks.. ga sowieso volgende week de gyn of dokter bellen, want wordt er zelf gek van brr

5. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    Dat dove, tintelende gevoel heb ik nu nog..9 maanden later..
    kramp ken ik niet.
    komt bij mij doordat ik veel te veel gedaan heb toen ik thuis kwam:(

Deel Deze Pagina