nee geen zeikerd, het is gewoon onvolwassen en onverantwoord gedrag. Hij zou met mij ook lang niet klaar zijn! haha vond het laatste stukje wel grappig...heb je je excuses nog nog aangeboden? Als hij slaapt gewoon een rotje naast hem gooien als hij nuchter is, alstublief, vondje toch zo grappig? nu nog!?? nee hoor grapje
Ik begrijp wel dat je het niet leuk vind dat ie zo met vuurwerk bezig was. Maar had het zelf anders aangepakt, ik was met mijn kindje ergens anders gaan kijken en had er achteraf wat van gezegd als er geen vrienden oid. bij waren.
Nee hoor, ik vind je absoluut geen zeikerd. Ik had dat ook echt niet leuk gevonden! Ze zeggen dan wel van:"het zijn maar rotjes!" Maar wat nou als zo'n rotje in de ogen/het gezicht van iemand terecht was gekomen? Of als het rotje achter iemands jas/kledingstuk was gekomen!? Nou lekker is dat als je kids dan staan te kijken! Ik snap wel dat zij het op dat moment leuk vonden, een beetje 'tieren' met je vrienden, maar om dat nou te doen met vuurwerk EN terwijl je kinderen staan te kijken..nee, dat is niet grappig. Ik ben het met je eens, dat is inderdaad geen goed voorbeeld voor je kinderen.
ik ben heel bang van vuurwerk en Amy-lynn vind het prachtig!! op papa zijn arm in een deken vanuit de garage naar buiten nee hoor debby je hebt gewoon gelijk!! en wat betreft dat laatste........ hij kon van mij ook mooi de pot op hihihihi
nouuuuuuuuuuuuuu schijt aan mijn vrienden hoor! maar ik zou witheet zijn als mijn man met vuurwerk kloot!
nou wij waren bij vrienden en ik ga snachts NIET LOPEND over straat dus met de auto en mijn vent drinkt niet ik wel hoor lekker rose biertje genomen maar in het normale wand amy-lynn was wakker
maar Debby ik ben eigenlijk wel benieuwd de dag daarna zou ik op zo iets terugkomen dan zou ik dre er echt op aanspreken en dan zonder drank op! en wat vind hij er dan achteraf zelf van? ennn die excuses die zou hij moeten maken naar jou toe
Nou ja, met rotjes gooien is natuurlijk niet echt slim, maar ik had het me er niet zo druk om gemaakt en de volgende ochtend tegen hem gezegd. Zó erg is het nou natuurlijk ook weer niet. Mijn man en zijn vrienden hebben met O&N onze kerstboom opgefikt (in zijn geheel) in de vuurkorf voor op straat. Vervolgens gingen er ook wat (klein) vuurwerk op (denk aan tollen) en daarna nog het verpakkingskarton van het vuurwerk. Tja...ik zou het zelf niet doen, hahaha, maar ach "boys will be boys".
nee het is geen goed voorbeeld voor kinderen en daarom zou ik me ook omdraaien en weglopen, zodat de kinderen het niet zien. Kijk ik zou ook geen vuurwerk gooien naar mijn vriendinnen, maar sommige mannen hebben nou eenmaal andere humor. Dan denk ik wat maakt het uit die ene keer. Kijk ik ben nou eenmaal een zeikerd als het gaat of kinderen sowieso wel om 00.00 wakker moeten zijn en in een ruimte moeten zijn waar volwassen mensen misschien wel een drankje te veel hebben gedronken.
mee eens. ook rotjes kunnen schade aanrichten. Idd wat een goed voorbeeld voor de kinderen not! Snap uberhaupt de lol van vuurwerk naar elkaar gooien niet.
Mijn vriend heeft onze zoon net zo gek gemaakt van vuurwerk als hij zelf is. totdat het wat harder knalt, dan vindt T. het niet meer leuk. Ik heb mijn vriend gisteren toevallig nog gecomplimenteerd dat hij alles 'volgens het boekje' deed. bijv. romeinse kaarsen in de grond/flesje drukken en zo. Meestal is hij daar erg nonchalant mee, ook met de dingen die gevaarlijker zijn. Dus nee, ik vind niet dat je een zeikerd bent. Kinderen nemen zo snel iets over.
lieve dames, ik weet dat mijn vrouw gelijk heeft en heb ook mijn excusses aangeboden. Wel blijf ik van mening dat als je een rotje twee meter achter iemand gooit, zodat hij schrik niet echt heel gevaarlijk is. ik wens jullie allemaal een gelukkig 2012 gr de man van debby
haha ik heb het hem dus laten lezen... hij vond eerst dat ik ongelijk had maar nu heb ik toch wel een ietsjepietsje gelijk... ach ja mannen...
Hahahaha... Respect om alsnog je excuses te maken. Volgend jaar houdt je man voor alle kinderen een uitgebreide veiligheidsles "hoe om te gaan met vuurwerk"
Hihi! Wel stoer dat hij zelf reageert. Dat kan ik dan wel weer waarderen Ben het niet erg met hem eens over dat rotje, maar daar zal ik het dan verder niet over hebben, hahaha!
+1 De reactie van de man van TS zou ook zo van mijn vriend kunnen komen Nee inderdaad, wij zien dat dat niet gevaarlijk is, maar na-apende kinderen kunnen dat potentiële gevaar niet of minder goed inschatten.
Stoer Maar vraag me ook nog af eigenlijk, dat als je kind over een paar jaartjes met rotjes richting mensen gooit of je het dan nog steeds niet echt heel gevaarlijk vindt Iets in mij zegt dat je daar toch wat van gaat zeggen nl...
Ik heb niet het hele topic gelezen, maar ik denk dat jij het ook niet zo fijn vindt als jouw kinderen daar staan, 2 meter vóór dat rotje. Maar wel netjes dat je je excuses maakt!