Nee, dat is absoluut niet egoïstisch, zelfs mijn vriend zegt dat dat veel te lang is voor zo een jong kindje
ik vind 5 weken ook te lang en zou het ook zeker niet doen. Als ik soms 1 dag weg ben mis ik mijn kindjes al. laat staan 5 weken. en stel je voor dat het kind heimwee krijgt ofzo. Ik zou zeggen max 1 of 2 weken en als dat niet kan dan helemaal niet.
Nou, geen haar op m'n hoofd die eraan zou denken om m'n kind op zo'n jonge leeftijd zolang mee te geven op vakantie. De mijne is zelfs nog nooit een nachtje uit logeren geweest, haha. (Heb daar niets op tegen, maar is nog nooit nodig geweest. Voor de 'leuk' vind ik haar nog te jong, komt wel als ze een jaar of 4 is en er zelf om vraagt of ze bij oma & opa mag logeren.) Dus nee, zeker niet egoistisch. Zou gewoon blijven aangeven dat je 'm te jong vind. En dat dat nog wel eens komt als hij wat groter is. Er komen nog zat vakanties, hoor...
Sluit me helemaal aan bij de rest. Aan je reactie en vraagstelling te zien ben je juist helemaal niet egoistisch maar ruimdenkend. Jammer dat je man suggereert dat je egoistisch bent. Dit is heel normaal!! Een goede mama en papa willen hun 3 jarig kind echt geen 4 a 5 weken missen. Vertrouw lekker op je gevoel meid,dat zit goed!
Ik snap niet dat je schoonouders dit uberhaupt durven te vragen! Die snappen toch ook wel dat een kindje geen 4 a 5 weken zonder z'n ouders kan? Hoe vertrouwd opa en oma ook zijn. Dus nee, je bent absoluut niet egoistisch!
Oeps... Ik vind een nachtje teveel, dus dan ga ik mee! Dit is echt een bizar voorstel van so, maar ook van je vriend! Ik zou dan ook woest zijn alleen bij het idee al !
No way ! Echt niet dat ik mijn kids zolang zou laten logeren. Mijn oudste heeft nu een paar keer 1 nachtje gelogeerd bij mijn schoonouders. Hij en wij waren blij dat hij daarna weer lekker thuis was. Mijn jongste is nog nooit wezen logeren. Het lijkt me voor zo'n jong kind echt veel te lang.
Je bent niet egoistisch, mijn schoonouders hebben het ook een keer gevraagd voor een paar weken in Frankrijk dan, maar ik zou het niet doen, te ver weg en te lang en kind te jong.
Ik ben heeeel makkelijk, maar 4 of 5 weken zou toch echt te lang zijn. Kan hij niet de eerste week mee en dat je h daarna ophaalt en zelf nog een nachtje er aan vastplakt?
Ik ben er ook makkelijk in en mijn uk gaat regelmatig (zo'n 5 losse weken in het jaar naar NL naar opa en oma) maar 5 weken aan een stuk ... no way ... ik mis hem vreselijk en kan de uren wel weg turen na 2 dagen!
4/5 weken je kind van 3 jr meegeven aan opa en oma??? No WAY!!! Ik zou mijn kind nooit zolang laten gaan!! Een paar dagen? Ja hoor prima!
Geen naar op m'n hoofd die daar aan denkt! Een weekje misschien, maar 4 tot 5 weken gaat echt niet gebeuren....
In geen honderd jaar dat ik mijn kinderen op vakantie mee geef langer dan 3 dagen. Ik zou 3 dagen al lastig vinden. Nee je bent zeker niet egoïstisch.
No way dat dat hier zou gebeuren. Wij zijn afgelopen voorjaar een weekend in Italië geweest ivm een bruiloft. De kinderen hebben 4 nachtjes bij mijn vader en stiefmoeder gelogeerd. Ze hebben het geweldig gehad, maar vooral onze dochter die toen net 3 was heeft ons vreselijk gemist. Ze vroeg constant om ons en nadien wilde ze echt even niet meer logeren. Ze sliep tot die tijd op dinsdag altijd bij mijn moeder omdat die haar op woensdag naar de opvang brengt, maar na het Italië-weekend wilde ze dat echt niet meer en ging ze altijd huilen als mijn moeder haar 's avonds naar bed ging brengen. Hoe leuk de kinderen het dus ook hebben bij en met opa en oma, onderschat absoluut niet wat een indruk het maakt en invloed het heeft op kinderen om ineens zolang bij de ouders vandaan te zijn!
Ik vroeg net aan mijn man wat hij ervan zou vinden als zijn of mijn ouders zoiets zouden vragen. Zijn reactie: Hij keek me aan met een blik alsof ik me na moest laten kijken en zei gelijk "Wat denk je zelf?!".
Nou, ik vind je absoluut niet egoïstisch! Ik denk dat onze dochter, hoe dol ze is op opa en oma na een week al naar papa en mama zou willen. Als wij met z'n drieën op vakantie zijn wil ze na twee weken al weer naar huis, laat staan als ze zonder ons weg zou zijn denk ik dan..... Als het korter zou zijn (een weekje) en in nederland zou ik het goed vinden.