Nee.. nee, ... nee... met een week zou ik al moeite hebben. Maar 4/5 weken.. Ik zou zeggen; feest gaat niet door! Raar idee van hen.
Ik geloof dat iedereen hetzelfde zegt.. Maar ik zou dr ook nu (met bijna 5 jaar) niet zo lang met mijn ouders (en al helemaal niet met mijn schoonouders) mee laten gaan.. Hooguit een paar dagen, misschien een week.. En dan liefst bij hun thuis, niet ook nog dat ze met haar weg gaan!
Nou met niemand niet.. En dat heeft niks tr maken met de persoon in kwestie of waar ze heen gaan. Maar ik denk dat vrouwen daar anders over denken dan mannen
Echt niet. een weekje in nederland en dat was het. Mijn man zou belgie dan ok nog ok vinden maar dan houd het bij hem ook wel op. Een 3 jarige kan niet eens een week overzien laat staan 4-5 weken, zo'n kleintje snap er niets van dat hij dan zomaar niet meer naar huis mag en pap en mam zooooo lang niet ziet. Als ze 7/8 zijn dan zou ik 2 a 3 weken overwegen. Maar dan nog steeds geen hele maand.
Uh...ik kan ook lezen en vraag me nog steeds af waarom er geen middenweg mogelijk is. 1-2 weken zou ik wel doen. Mijn 3 jarige zou het geweldig vinden. En het buitenland maakt me niet uit. Zelf halen?
Ik zou ze echt uitlachen als ze dat voor zouden stellen. Echt niet dat mijn kind 4 à 5 weken weg gaat zonder mij en mijn man, het idee alleen al vind ik echt belachelijk. Gelukkig denkt mijn man er ook zo over, dat scheelt.
Nee, mijn kinderen zouden niet zo lang mee gaan. Max 1 week wel, maar langer niet. En als het aan mijn man ligt 1 nachtje denk ik
Pff nee ik zou dat echt niet doen, dat is meer dan een maand. Ik vind een weekend al lang( zelf heb ik mijn dochter nog niet laten logeren) en ook nog eens naar het buitenland...dit vind ik een vrij rare en extreem voorstel...
Ook even aan m'n vriend gevraagd.. 'Hoe oud? Drie.. en dan vier weken.. hmm, ja voor eeuwig is het niet natuurlijk.. vier weken.. hmmmm..' *Bedenkelijk gezicht* Ik had gelijk een NEE verwacht..
absoluut niet egoistisch hoot. Hier zou ik dat absoluut ook niet doen. MEde ook omdat ik weet dat als zoon ziek zou worden sm mij ook niets zou laten weten maar t zelf op wil lossen en wij het met veel moeite pas NA de vakantie zouden horen.. hier is ie ook nog maar 1x uit logeren geweest, idd bij schoonouders en zondagmorgen was meneer al ziek hoge koorts etc. Wij haalden m zondagavond op en pas doordat ik voelde entoen zei jeetje wat ben je heet (lees dus bijna 40 gr koorts, romper lange mouw, dikke winterpyama en winterslaapzak ) toen zei ze oooooh ja dat klopt hij heeft koorts al de hele dag.. totaal niets laten weten.. (puur ook omdat ze mijn zoon als haar zoon zag, nou mooi niet dus)
Daarbij zie ik in je banner dat je eind maart bent uitgerekend. Je man zal wellicht denken: heb je lekker de handen vrij voor de baby die weken. Maar eh ... hoe denk je dat je jezelf voelt in de maanden na de bevalling? Negen maanden op, negen maanden af gaat voor veel vrouwen op (en bij mij was het de tweede keer erger dan de eerste keer!). Moet er sowieso niet aan denken om kinderen mee te geven op vakantie aan grootouders, maar in 'ontzwanger' periode al helemááál niet! Heb je je man de reacties ook laten lezen?
4 a 5 weken??? Geen haar op mijn hoofd! Een week misschien, maar dat zou ik al lang vinden, en geloof me, ik behoor tot de makkelijke moeders, mijn kinderen ( van 1 en 3) logeren bijna elke week wel 1 a 2 dagen bij opa en oma. Ik vind het ook heel raar dat jouw vriend wel akkoord zou gaan en er nb ruzie met je over maakt!
Hier ook echt geen haar op mijn hoofd, ook niet als ze ouder zijn. 4/5 weken is hoe dan ook echt te lang. Als mijn man het wel goed hag gevonden ( wat gelukkig niet het geval is) had hij de volle laag van mij gekregen. Ik vind het niet normaal dat jou vriend het niet alleen goed vindt, maar ook ruzie met jou gaat maken erover.... Ik zou zeggen laat hem maar dit topic lezen!
Goh, ik ben best makkelijk... mijn zoontje is afgelopen zomer 1,5 week weggeweest en gaat eind december weer een week. Maar dit zou ik echt nooit goedvinden, echt veeeeel te lang!