hallo iedereen, ik kan het niet geloven maar deze is echt positief haha. vorig jaar had ik een vmk, en daarna was ik bang om zwanger te raken en was er neit echt meer mee bezig ik denk als het gebeurt dan gebeurt het. gister had ik ongesteld moeten worden 1 mei maar kwam niks en geen buikpijn, geen hoofdpijn, maar ik dacht nou ja ben toch onregelmatig dus wacht nog maar even, vanmorgen toch erg nieuwschierig en toch maar een testje gedaan na 30 seconden een dikke vette streep. stond daar maar te staren en dacht dat kan niet waar zijn, nu inmiddels een uur geleden en sta er nog stom verbaasd naar te kijken. vorig jaar was het streepje zooo vreselijk licht dat ik naar een vriendin ben gegaan en haar laten kijken, en toen de volgende dag nog een test gedaan eigenlijk 2 haha en de streepjes waren zoooo licht dat je ze bijna niet kon zien. toen diezelfde dag begon ik te bloeden en ben nij de dokter geweest en die heeft nog een test gedaan en ze vertelde me dat ik het verloren was. dus nu naar 30 seconden eem dikke streep kan het nog steeds neit geloven. en ik moet het even met iemand delen want het duurt nog zo lang voordat mijn vriend thuiskomt. ik ben zo blij. ggroetjes van marieke
Zooo wat leuk! Duidelijker kan haast niet, gefeliciteerd!! Weet je al hoe je het gaat vertellen? Of gewoon JE WORDT PAPAAA
dank jullie wel. ik had vorig jaar kleine canadase sokjes gekocht want wij zijn geemigreerd naar canada, en die zou ik inpakken met de test erbij, en dan aan hem geven. maar omdat die sokjjes voor vorig jaar waren weet ik niet of het wel een goed idee is, maar ja kan het ook wel doen haha.weet het niet haha. ja hoop ook dat het nu goed blijft gaan, maar het voelt beter dan vorig jaar klinkt stom misschien maar, omdat ik er niet echt mee bezig was, hebben we gewoon deze maand gedaan wat we anders ook deden, 1x per week een 1 biertje en we hebben nog geverfd enzo. ik heb geen buikpijn zoals vorig jaar enzo. maar nu geen bier meer haha, en geen geverf. zou hem eerst een foto sturen met de positieve test maar dat wou niet.
dankje ja na 30 seconden stond ie er al bij de vorige duurde het echt wel 2 minuten dus ik kon het niet echt geloven. nog steeds niet haha