~~bevallingsverhaal Devin~~

Discussie in 'De bevalling' gestart door anniek, 26 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    #1 anniek, 26 sep 2009
    Laatst bewerkt: 26 sep 2009
    Hier plaats ik mijn bevallings verhaal van ons tweede wondertje, de eerste zal ik hieronder plaatsen als linkje voor degene die dat leuk vinden. 2 verschillende bevalling, maar wel allebei in razend tempo

BEVALLING DEVIN 15-09-09

’s nachts had ik al wat van die vervelende voorweetjes gehad. Maar tja, dat had ik elke nacht dus daar trok ik me niks van aan. John’s wekker ging om 7 uur en toen had ik net 2 keer een voorwee gehad. John ging toch naar zijn werk want we dachten dat het wel over zou gaan. Na een kwartiertje kon ik echt niet meer slapen en heb ik de laptop aangezet. Ben beetje gaan bijhouden en zag toch dat die vervelende kramp wel om de 4 minuten kwam. Ik zat met een vriendin op msn die zei dat het echt wel begonnen was. Ik vond het wel grappig allemaal. Na een uurtje toch john maar eens terug gebeld want ik voelde me erg ongemakkelijk en was bang dat dadelijk “de hel los” zou breken. Kyana werd inmiddels wakker en die heb ik wat kleertjes aangetrokken en oma gebeld. Oma heeft Kyana gehaald en toen was alles nog prima te doen. Inmiddels was de vk ook al op de hoogte en zou rustig aan komen. Ik was nog heel relax want het stelde allemaal geen zak voor.
    Om een uur of 9.30 arriveerde de vk, ze toucheerde en ik had 1 cm, nog steeds vond ik het wel erg grappig en dacht steeds dat het nog wel weg zou gaan. Ik typte ook vrolijk op het forum waar alle meiden zich verzamelde voor mijn “live” bevalilng.
    Om 10.15 uur poste ik het laatste berichtje met de mededeling dat ik maar even in de douche ging staan want “ die krengen” werden serieus. In de douche ging het er hard aan toe en heb ik john geroepen om te komen time. De weeën werden echt serieus en heb gevraagd de vk weer terug te bellen, dat moest namelijk als het erge werd of het snel ging.
    De vk arriveerde weer zo rond 11 uur. Om 11.15 werd ik getoucheerd en had 4 cm ontsluiting, bij de volgende wee werden de vliezen gebroken. Volgens de vk zou het nu heel snel gaan, slik! ik vond het al zo heavy!!! De vk had gelijk, het ging idd in razend tempo. Mijn weeën werden echt onzettend heftig en ik vong ze op de wc op maar dit ging bijna niet meer, ik moest me echt boos maken. Ondertussen snauwde ik op de vk en john dat ze hun kop moesten houden… grr die hadden het over de tegeltjes op de badkamer! Hahaha Na een korte tijd ben ik weer op bed gaan liggen en had 8 cm, de vk maasseerde het randje weg en ik mocht meepersen. In 2 en een halve perswee is Devin op de wereld geschoten. Van de weeën trok ik me niks aan, eruit ging hij!
    Devin kwam blakend van gezondheid op de wereld, hij huilde en deed het meteen prima. En mama is er ongeschonden vanaf gekomen, geen gehecht oid, HEELIJK!
    Ja het was weer een snelle heavy bevalling, vooral het laatste half uur was erg pittig.
    beide kraamverzorgsters waren overigens te laat!

2. Erikaatje

Erikaatje Actief lid

20 sep 2008
    425
    0
    0
    Proficiat! Erg leuk om te lezen, want het lijkt wel een beetje op mijn bevalling. Ik zat tot 6 cm ontsluiting ook nog achter de computer en 1,5 uur later had ik een kleine uk in mijn armen. Heb wel iets langer geperst,45 min.
    Ook bij mij ging het heel snel toen ze met 6cm de vliezen brak. Mijn verloskundige ging toen op de gang een collega bellen, ik riep heel streng dat ze terug moest komen. hihi heb ik daarna even sorry voor gezegt.
    Geniet van deze mooie tijd!!

3. Gefeliciteerd meis! Dat jullie maar heel gelukkig mogen zijn met z'n viertjes!

4. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Kanjer wat een verhaal!Ben toch wel erg benieuwd wie die vriendin was die je overtuigde dat het toch echt begonnen was;):p;)

5. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    erika
    hihi grappig he, ik heb ook na de wee sorry gezegd maar grrr, boeie mij die tegeltjes!
    hier was het laatste half uur mega heavy, van 4 cm naar het kindje op de buik binnen een half uur pff

babydream
    grapjas ;) {jeetje wat moet ik opletten dat ik jou naam hier niet neerknal}

6. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Gefeliciteerd!

Grt Vanilia

7. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    gefeliciteerd en genieten maar

8. Vinnies

Vinnies Bekend lid

20 okt 2008
    674
    1
    18
    Zoetermeer
    Gefeliciteerd! Als ik een zoon had gekregen had ik hem ook Devin genoemd!

Deel Deze Pagina