Hee wat goed dat het nu waarschijnlijk aan de gang is!! Succes! * ik wil ook, ik wil ook, ik wil ook*
@eefkoekie: alles goed bij jullie? Ik ben hier om 9.55 uur bevallen van een perfecte dochter. Om 9.00 uur kwam de verlos en ik had al 7 cm ontsluiting, dus op naar het ziekenhuis voor de poliklinische bevalling. Om half 10 in het ziekenhuis en om 9.55 uur is Anna-Lore Elisabeth (Lore) geboren. Ze is 48 cm en weegt 3525 gram... En ze is prachtig!
Ik kwam even buurten en zie dat je dochtertje is geboren!! Gefeliciteerd Cam!! Lekker vlot gegaan dus al met al... Je hebt er ook lang op mogen wachten Geniet er van! En hoe is het met eefkoekie????? Ook al bevallen??
GEFELICITEERD! Zooo leuk om te lezen deze thread: eerst je Klaagzag met een K (van K*T ) en dan de weeen en daarna de geboorte van je dochtertje. Bewaar em op je compu! Leuk voor je dochter later om te lezen, als ze zelf over de 40wk loopt :-D
Cam, gefeliciteerd met je prachtige dochter. Hier inmiddels ook bevallen, na een lange bevalling is onze dochter Lieke vannacht om 2.02 uur thuis geboren! Nu gaan we lekker genieten van ons kersverse gezinnetje! liefs eef-koekie
@eefkoekie: Gefeliciteerd met Lieke ...Wiehoeee... Nu de rest van de wachtende (en klagende) dames nog!!!! Geniet ze!