Ben ik nou een zeikerd??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door lusa30, 26 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammam

Sammam Lid

28 mei 2013
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jij bent geen zeikerd, zij is gewoon hondsbrutaal en totaal respectloos! Jíj bent de moeder, dus jouw wil is wet, basta.

Ik heb er trouwens ook zo een... die mijn kleintje influisterd dat hij vooral niet op mij mag gaan lijken.... (En dan net hard genoeg fluisteren zodat ik het wel gehoord heb, maar de rest natuurlijk niet :x)

2. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Waarom denken veel mensen... en dan met name opa's en oma's... dat ze de liefde van hun kleinkinderen moeten kopen met snoep/vette hap of zaken voor volwassenen?

Alsof dat de enige reden is om graag naar opa en oma te gaan...

3. sydneys

sydneys Niet meer actief

ik wist eerlijk gezegd niet dat die kleine babytjes dat "mogen" proeven?
    ik vind je geen aansteller hoor ook al zouden ze dat mogen

ik hou me heel sterk aan wat ze mogen eten en geef hem niks anders, ik dacht ook dat als hij bijvoorbeeld een likje slagroom zou krijgen er weet ik veel wat zou gebeuren :p

4. jelke1988

jelke1988 Lid

28 mei 2013
    8
    0
    0
    Maastricht
    Heb hier hetzelfde probleem gehad met schoonvader. Ze waren aan het oppassen, en omdat Stijn bleef huilen, hebben ze zijn speentje maar (een keer of 10!!!!) in de pure limonade siroop gedoopt! Toen we thuis kwamen vroeg hij ook nog of ik het niet erg vond! Toen ik zei dat ik dat wel erg vond, zei hij doodleuk: Ik had het ook niet kunnen zeggen! Pfffff, was er ook ontzettend kwaad over. Dus nee je bent ABSOLUUT GEEN ZEIKERD!

5. ashleyp

ashleyp Niet meer actief

Ik geef je groot gelijk. Het gaat mij dan nog niet zozeer om de slagroom maar om het feit dat het zonder overleg of zonder te vragen word gedaan.
    Wij hebben gisteren voor de eerste keer groentehapje aan onze zoon gegeven. Ik moet er niet aan denken dat iemand anders ondertussen vanalles aan onze zoon aan het voeren is. Het gaat om het principe dat de wensen van de ouders moeten worden gerespecteerd en dat bepaalde mijpalen voor de ouders zijn en niet voor opa's en oma's die graag iets willen geven aan het kind.

Ik heb laatst ook iets gehad. Ben er niet kwaad om geworden ofzo maar vond het eigenlijk niet zo leuk. We waren bij een vriend zijn ouders thuis langs gegaan om even iets op te halen. De ouders kende ik opervlakkig als in een aantal keren gezien en kort gesproken. Ik vertelde over onze zoon dat hij nogal een huilbaby kan zijn. Toen zei die moeder dat ze vroeger een beetje suikerwater gaven of suiker op de speen deden en de kindjes daar rustig van werden. Nu heb ik dit al vaker gehoord en weet ik dat dit slecht is voor de tandjes die nog moeten doorkomen dus doe ik dit niet. Daarbij vind ik regelmatig suiker geven aan een baby niet echt gezond. Voor dat ik het wist zei ze, oh wacht maar even, stond ze op met de speen en had ze de speen in de suiker gedoopt en in zijn mondje gedaan. Het was niet veel wat erop zat maar ik vind dat ze zoiets eerst hoort te vragen en niet zomaar hoort te doen.

Deel Deze Pagina