Ben ik nou een zeur (marktplaats)

Discussie in 'De lounge' gestart door moontje2008, 5 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Hahahaha hier hadden wij iemand die wou een splinternieuwe laptop (voor gamen) ruilen voor een wasmachine ofzo :D :D :D

2. Gazy

Gazy Niet meer actief

nee ook ik vind je geen zeur
    ik kan ook dingen vergeten en vergeet ook wel eens een pakketje op te sturen
    maar dan mail ik de mensen, met dat ik het vergeten ben en wanneer ik het ga regelen.
    maar helemaal als mensen me mailend at het voor een verjaardag is, dan zorg ik er gewoon voor dat het er is.

3. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    nee hoor!
    Niet echt netjes idd.

hoop dat je het nog op tijd krijgt!

4. Lindanails

Lindanails Niet meer actief

Vorige week nog iets gekocht op Marktplaats, meteen geld overgemaakt via internetbankieren. hebben allebei blijkt dezelfde bank, dus het is er dan direct. Krijg ik een mailtje dat ze het vandaag gaat versturen.

Ik betaal verd*rie direct nadat we een prijs zijn overeengekomen. Geen knijpbagger prijs, nee gewoon een eerlijke prijs... en pas na 5 dagen gaat het een keertje verstuurd worden.

Als ik iets aanbied, en ik heb het geld binnen dan zorg ik ervoor dat ik het meteen verstuur. Da's wel zo netjes. Het lijkt wel alsof er geen wederzijds respect meer is bah.

5. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Nee dat kan niet, omdat ze het zelf heeft overgemaakt. Ze kan hooguit een dringende mail sturen dat ze het geld zsm terug wil. Of dat ze anders stappen gaat ondernemen.

Deel Deze Pagina