Ben ik nou een zeur of..?

Discussie in 'De lounge' gestart door Elleke, 16 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Oei... ik zou ook heel, heel erg teleurgesteld zijn....
    Mijn vriend is nu een jaar gestopt en zou het echt heel erg vinden als hij weer zou beginnen...
    Ik denk dat ik hem een keer flink uit de doeken zou doen hoe ik me er bij voel en daarna niet meer.... het is zijn keus.

Hij rookte al toen ik hem leerde kennen en destijds heb ik wel eens aangegeven dat ik het fijn zou vinden als hij zou stoppen maar ben daar niet over gaan lopen zeuren, dat heeft toch geen zin en werkt alleen maar averechts.

Lastig hoor....

2. Aszz

Aszz Niet meer actief

Teleurgesteld? Hij kon van mij een schop onder zijn kont krijgen, oen! Haha.

3. YoungMama

YoungMama Bekend lid

20 jul 2012
    583
    0
    0
    Wij zijn samen gestopt toen ik zwanger werd.. hij heeft daarna nog wel gerookt maar nadat onze zoon is geboren niet meer. Ik zou het niet accepteren als hij weer begint. Het stinkt, het is duur en daarbij wil ik niet dat mijn zoon iedere dag in een rooklucht moet zitten.
    Gelukkig zijn we het daarover eens;)

4. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Dat heb ik absoluut niet meer.
    Ik heb heel lang gerookt en ben nu bijna 3 jaar gestopt en ik heb er totaal geen moeite mee, sterker nog... Ik krijg ontzettende koppijn van de sigarettenlucht.

Ts, ik zou ook teleurgesteld zijn, en ik zou ook ontzettend boos zijn... Zeker nu we een kindje hebben, die wil ik toch het goede voorbeeld geven door niet te roken.
    Hopelijk stopt hij weer.

5. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Dat je het jammer vind snap ik, maar hij is een volwassen man die zelf bepaald wat 'ie doet. Wel zonde na zo'n lange tijd als hij weer begint dus ik zou wel praten van dat het zonde is en dat hij nu al zo lang zonder kan dus ik zou wel proberen hem ervan af te houden.
    Maar verder is het zijn eigen keus en ik vind niet dat je je man kan verbieden, want hij is geen kleuter meer.

6. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Erg jammer inderdaad. Maar ja, tis een volwassen vent, en maakt dus zijn eigen keuzes.

Ik hoop dat hij wel inziet dat verslaafd raken gaat sneller dan je verwacht.

Deel Deze Pagina