Twijfel, twijfel...

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door daniella1986, 25 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daniella1986

daniella1986 Actief lid

3 mei 2011
    132
    0
    0
    NULL
    NULL
    Willen jullie met me meedenken?
    Helaas moet ik voor mijn dochter op zoek naar andere opvang voor de donderdag. Mijn moeder gaat een dag extra werken en kan niet meer oppassen. De andere 1,5 dag gelukkig nog wel.

Nu zit ik te denken aan een gastouder. Lijkt me denk ik prettiger dan kdv.
    Maar... Een vriendin van mij is gastouder! Daar kan ze heen. Super natuurlijk. Nu is zij alleen zwanger... Dus over 3 maanden gaat ze met verlof. Dan zou mijn meisje weer naar iemand anders moeten en na 4 maanden weer terug... Dat is misschien wel onrustig. Aan de andere kant weet ik dat ze bij haar echt in goede handen is. De keuze is dus naar haar... Maar dan tussendoor een ander of ik zoek nu gewoon een andere gastouder. Wat zouden jullie doen?

Thnx voor t meedenken!

2. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Ik zou nu naar een andere gashouder doen en dan eventueel na het verlof van je vriendin naar haar.
    Maar het blijft onhandig, je moet hoe dan ook switchen..

3. henriette

henriette Actief lid

12 okt 2010
    244
    1
    18
    NULL
    NULL
    hier ook een gastouder. Vind het lekker. Zou gelijk voor een ander gaan zowel de eerste drie maanden en dan na terug komst van je vriendin haar daar heen brengen. Is voor je dochter makkelijker. Ze zijn wel snel gewend hoor aan ander p,geving.

4. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Verplaatst

5. daniella1986

daniella1986 Actief lid

3 mei 2011
    132
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat kan ik natuurlijk ook doen... Eerst een ander en dan alsnog naar mijn vriendin. Vind t zo lastig.

Heb volgende week kennismakingsgesprek. Iemand tips wat ik moet vragen?

6. henriette

henriette Actief lid

12 okt 2010
    244
    1
    18
    NULL
    NULL
    Wat ze per uur vraagt. Wat ze allemaal doet met de kinderen. Hoe ze gewend is om eten te geven. En of ze dan bij niet door eten stimuleerd of gelijk stopt. Hoe de kinderen slapen. Bij ziekte van je kind of je dan thuis moet blijven of dat ze wel mogen komen. Luiers of die mee moeten.

7. daniella1986

daniella1986 Actief lid

3 mei 2011
    132
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt henriƫtte! Nog anderen met tips? Blehg.. Zie er eerlijk gezegd onwijs tegenop om m'n meisje bij een vreemde te moeten brengen!

8. henriette

henriette Actief lid

12 okt 2010
    244
    1
    18
    NULL
    NULL
    In begin hier ook twijfel en angst. Maar mijn ervaring is ook als de klik er is met jou en haar en tussen haar en de gastouder komt het vanzelf goed. Is rustiger dan een kdv. En goedkoper.

9. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Die vreemde is al snel geen vreemde meer! Neem de tijd, vraag jezelf of je je bij haar op je gemak voelt, begrijpen jullie elkaar w.b. opvoeding, etc.

Deel Deze Pagina