Fijn dat hij terecht is maar dit verhaal rammelt aan alle kanten. Ik zou denken dat hij vreemdgaat, sorry.
Zo dan, die zou huisarrest krijgen. Als je je als een puber gedraagt... Fijn dat hij terecht is maar wat een lamlul zeg!
Huh wow wat??! Waar is ‘ie vannacht geweest dan? De hele nacht in Leeuwarden op stap? Ik zou er geen hol van geloven.
Allereerst wat fijn dat hij terecht is! Verder heb je alle reden om woest te zijn. Hij heeft heel wat uit te leggen en goed te maken. Ik zou hem zelf de politie laten bellen dat hij er weer is.
Fijn dat hij terecht is!! Maar ik zou verschrikkelijk boos zijn en hem voorlopig niet meer willen zien. Bah.
Gelukkig is ie weer terug! En nu mag je dan ook echt enorm boos worden!! Jezus.... als hij denkt dat dit zomaar kan???
Nee sorry. Dat meen je niet?! Wat een ontiegelijk onverwantwoordelijke zak. En dat is dan nog zacht uitgedrukt!
Fijn dat het een eikel bleek te zijn ipv een vreselijk einde, en tegelijkertijd wat een ongelofelijk k*tzooi dat het een eikel bleek te zijn! En wat was de reden dat hij je niet kon bellen met de tel van iemand anders? En met wie was hij in godsnaam wat gaan drinken?
Wat fijn dat je nu gewoon ongegeneerd woest kunt zijn, daar hij niks mankeert. Behalve het feit dat hij zich als een onverantwoordelijke lapswans gedragen heeft!
Fijn dat hij ongedeerd terug is, dat vooropgesteld. Maar ik zou toch echt verklaard willen hebben waarom hij zo met je omgaat, waar hij is geweest, etc., etc. Mocht hij vinden dat je zou overdrijven, laat hem dan dit topic lezen. Kan hij zien dat iedereen hier vindt dat hij zich dient te verantwoorden.
Woooow. Geen excuses? Die zou van mij de wind van voren krijgen als hij thuis is. En ik zou hem om een eerlijk antwoord vragen want dit is wel heel apart gedrag. Die is niet helemaal koekkoek hoor als ik dit zo lees. Maar goed, voor nu is het fijn dat je hem in levende lijve hebt terug gevonden.
Woh. Net begonnen met lezen. Inderdaad die angst dat hem wat overkomen is. Gelukkig niet. Maar vervolgens doet hij wel heel nuchter. Serieus, totaal geen benul wat dit met jou gedaan heeft? Die heeft echt wat uit te leggen.
Oh Ik zou ook zo boos zijn! Die hoeft voorlopig ff niet thuis te komen. Laat hem maar bij zn vader slapen. En ik zou uit gaan zoeken of hij daadwerkelijk naar dat concert is geweest. Wat een lapzwans zeg
Wauw, wat een rollercoaster van emoties heb jij de afgelopen uren beleefd! Fijn dat hij weer terug is, maar ik zou ook woest zijn! Dit gedrag is echt onacceptabel..