Voor nu, fijn dat hij terecht is! Voor straks, alsnog sterkte.... wat zul je woedend zijn en hij heeft je woede verdiend!
Oei oei oei. Wat een opluchting dat hij ongedeerd is. Bij mijn vent zou die opluchting echter van korte duur zijn. Ik zou hem bijna alsnog iets aandoen. Ik vind dit echt tot op het bot respectloos. Ik zou ook niet weten wat mijn kerel nog zou kunnen doen zodat ik hem niet vol walging zou kunnen aankijken. Jeetje, zelfs half zp had een knoop in haar maag. Meneer heeft nergens last van.
Gelukkig is hij terecht! Maar die heeft heel wat uit te leggen zeg!! Wat een onverantwoordelijke lamlul actie !
Ik zou hier geen genoegen meenemen. Even wat drinken in de stad? En een dag later komen opdagen? De vrienden met wie hij ging die van niets weten? AmmehoelA. Dit rammelt aan alle kanten.
Wat een rotstreek van hem! Je mag best boos/woest! Als hij er na een nachtje slapen nog hetzelfde over denkt zou ik toch even goed nadenken hoe je dit in de toekomst voor je ziet...sterkte met het verwerken van de spanning!
Jeetje wat een flapdrol. Ik zou de kinderen nog even flink hyper maken, en zodra hij over de drempel stapt gaan slapen, demonstratief de slaapkamerdeur dichtknallen en pas 5 minuten voor je naar je werk gaat er weer uitkomen. Laat het hem maar even uitzoeken. Jij hebt 12 uur lang in de stress gezeten en hij zat nog even op een terrasje?
Fijn dat hij terecht is! Maar sorry dit is echt een heel vaag verhaal. Hij heeft totaal geen verantwoordelijkheidsgevoel in zijn donder!!! Dit verhaal klopt echt niet.
Wat een emoties zo. Ik zou echt woest zijn en hem even niet in huis laten. Wie denkt hij wel dat hij is.
Fijn dat hij terecht is, maar die is natuurlijk gewoon te laat wakker geworden in een ander bed. Het verhaal rammelt veel te veel aan alle kanten. Maar goed, wie weet heeft ie wel een ontzettend goede verklaring ...........
Zoooo hier zou een enorm kruisverhoor plaatst vinden.... en als hij niet kon bewijzen dat hij de nacht en halve dag bewusteloos, gewond in een greppel had gelegen zou ik hem denk ik de deur uit schoppen! (Toch fijn dat hij terug is, maar ik was nog niet met hem klaar....)
Pfffff...ik heb niet geschreeuwd of wat dan ook. Hij vindt dat ik normaal moet doen en overdrijf. Ik heb een verklaring gevraagd over wat hij de afgelopen dag heeft gedaan. Dat hij heel goed moet nadenken wat hij gaat zeggen. Heb hem gevraagd hoe hij naar Leeuwarden is gegaan. Hij bleef beweren met de trein. Totdat ik zijn GPS gegevens erbij haalde en aangaf dat dit is hoe hij gereden heeft. Ben in staat het huis te verkopen en een scheiding aan te vragen. Ben zo kwaad. Hij zit nu beneden met de kinderen. Ik probeer nog even te slapen. Bedankt voor jullie medeleven.
Jeetje wat heftig! Fijn dat hij terecht is, maar de ongerustheid zal nu wel plaatsmaken voor een enorme woede. Als het mijn vent was had hij de komende nachten lekker ergens anders mogen gaan slapen. Het verhaal van hem klopt gewoon van geen kanten. Ik heb een tijd geleden een zelfde soort situatie meegemaakt. Een nacht wegblijven, opduiken in een andere stad, onlogisch verhaal, van geen kwaad bewust etc. Zal je besparen hoe dat is afgelopen toen.